![]() |
België-Nederland
Om de sfeer tussen de twee landen eens wat beter te krijgen, vertel eens wat je bewondert, of wat je leuk vindt aan het andere land, zolang het maar positief is :p
Opgelet: 1 opmerking per persoon :) Ik begin wel :) Nederlanders zijn veel meer rechtuit dan Belgen, dat apprecieer ik wel, je weet altijd waar je staat, terwijl er bij ons veel meer achter de rug wordt gedaan :) |
Belgen hebben lekkere patat, verder kwam ik eigenlijk niet :| :+
|
Citaat:
|
de Nederlanders hebben Youp van 't Hek :p
|
uhm uhm uhm... uhm.. uhm.. uhm..
belgen lijken wat minder stijf en serieus te zijn.. |
Citaat:
|
Belgen spreken Vlaams, wat ik persoonlijk leuker vind klinken dan Nederlands :)
|
Citaat:
|
hmm.. Antwerpen is wel een gave stad (omdat et wel wat op Amsterdam lijkt (zonder grachtengordels):Y))
|
en het patat is wel te pruimen
|
tja het enige wat ik kan opnoemen is de patat:+
|
aangezien frietjes niet mijn ding zijn (te simpel, saai) kies ik voor iets anders. Samson :)
|
Nederland heeft ook wel goeie feesten:+
|
ehmm.
pukkelpop. en antwerpen heeft een coole dierentuin en is een toffe stad. |
belgen praten leuk :d
|
de grens naar nederland:Y)
|
belgische kriek :Y)
|
ze zeggen dat belgen slimmer zijn..._0_
lekker bier hebben ze ook :thumbsup: Mooiere natuur :) ardenne enzo |
Bob Peeters
|
Samson, de taal, Hasselt, Antwerpen, KV Mechelen.. Oh ja, gave politie, vooral als het gaat om steden afbreken (KVM-Racing) en de bewaking van Marc Dutroux
|
Belgen zijn niet zo gierig...
|
Ik ken een hele hoop lieve Nederlanders...
(Veel liever dan sommige Belgen.) |
de frustratie zit kennelijk wel erg hoog :+
|
België heeft Clouseau :$
|
Nederlanders zijn vriendelijk wanneer je ze iets geeft. zo moest ik in Terneuzen de mensen verwelkomen op een beurs. ze vonden het allemaal zo leuk dat ze een plannetje van de streek kregen en zo. bij ons zouden ze eerder een stap opzij zetten.
|
Citaat:
ohja nog ff iets goeds over Belgen... ze hebben daar Duvel :7 (maar heb ik hier ook :Y) ) |
Nederlanders zijn vaak veel socialer dan Belgen
|
en in Belgie zit je waarschijnlijk niet met zn 6en op 1 cm²
|
Nederlanders ( toch diegene die ik ken) hebben een goed gevoel voor humor.
|
Antwerpen heeft mooie vrouwen :yes:
|
Belgen lijken op brabanders :+
|
Citaat:
heleboel mensen hebben ook geen goed gevoel voor humor.. dat is niet echt iets typisch nederlands ofzo |
Belgen lijken me veel gezelligere mensen dan de 'stijve' nederlanders
|
Citaat:
|
Hmz ik heb sowieso nix tegen belgen , kijk sommige mensen hier vind ik erg irritant maar niet omdat ze belg zijn...maar naja gewoon whatever. Iig , ik vind Belgen over het algemeen te gekke mensen en ik snap niet waarom er zo'n ophef over BELGIE NEDERLAND gemaakt word.
|
België heeft de beste wielrenner aller tijden :yes: En Jupiler was ik nog vergeten :9
|
De belgen zeiken niet zo (erg te zien in ER)
|
belgie heeft novastar en sarah bettens
en natuurlijk de belgische strips! geweldig :thumbsup: |
De Belgen hebben Antwerpen ‚n Brussel! Super mooie steden! Belgie is gewoon een mooier land! :)
|
Nederlandse Idols is veel leuker dan de Belgische :+
|
België heeft veel mooie mountainbike routes, en de wereld beker wordt er gehouden (Houffalize) 8-)
En Belgen lijken me lievere & socialere mensen dan Nedelanders :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gent :yes: |
brugge, gent, luik en al die prutstadjes kunnen nooit tippen aan amsterdam:wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben fan van jou :love: |
Citaat:
Maar 't was wel de belangrijkste stad, op Parijs na, van West-Europa in de middeleeuwen. |
Citaat:
|
Citaat:
ik was soulwax trouwens nog vergeten! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.