Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   als je nog een dag had (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49738)

MissGreen 17 September 2004 21:18

als je nog een dag had

wat zullen jullie doen als je nog maar een dag te leven had?

hoe je er mee om zal gaan?

deze vragen stelde een vriendin mij laast, en ik heb er een hele tijd over na gedacht maar ik heb echt geen idee wat ik dan zal doen, en hoe ik er mee zal omgaan

wat denken jullie, hoe zullen jullie er mee omgaan en wat zal jij die dag doen??

Little Angel 17 September 2004 21:21

Nu? Op dit moment? Weg lopen van huis, bij een riend van mij de nacht door brengen, me lam zuipen eerst, een aantal mensen op hun bek slaan en morgen dan naar het beste atractiepark in de wereld dus das ergens in engeland....

Weet ik veel, op zo'n vraag kun je denk ik geen antwoord geven omdat het ontwerkelijk is, je kunt je niet voorstellen hoe dat is tenzij het je echt over komt denk ik :)

Headliner 17 September 2004 21:32

alsof je ooit weet dat je nog een dag te leven hebt
behalve als je half dood in het ziekenhuis ligt, maar dan KUN je gewoon niks doen
of je ligt kermend van de pijn in je bed

LexS 17 September 2004 22:14

Of de Al Qaeda kondigt aan morgen de hele wereld op te blazen en het geen geintje is.

Zou alles doen waar ik zin in heb. Maar dan ook écht alles. *)

FunFair 18 September 2004 09:45

whiii :) afscheid nemen van de mensen die ik lief heb ...
en dan kijken of ik ergens een pistool kan regelen zodat ik mezelf door m'n kop kan schieten...

eniT 18 September 2004 10:28

int vliegtuig stappe, parachute springe, xxxx binnedoen, achja, en mss toch ook wel een beetje afscheid neme...

anemic 18 September 2004 14:06

iig hele harde sex hebben met 2 mensen!

annomeisje 18 September 2004 15:18

Nou...even snel mijn boek uitlezen denk ik.

Jamiel 18 September 2004 15:22

M'n tijd in ieder geval goed gebruiken. Alleen maar in de buurt zitten van mensen die mij het dierbaarst zijn.

ViveLaFète 18 September 2004 17:51

zeer uitgebreid afscheid nemen van de mensen die ik graag zie,
naar een goed feest gaan , alle soorten drugs uitproberen , tijd alleen met vriend doorbrengen , naar het bos gaan om daar te sterven

eniT 19 September 2004 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
zeer uitgebreid afscheid nemen van de mensen die ik graag zie,
naar een goed feest gaan , alle soorten drugs uitproberen , tijd alleen met vriend doorbrengen , naar het bos gaan om daar te sterven

hm, ik denk da ge in et bos kunt vergete, kpeis da ge al dood zijt van den drugs joh!

:+

thali 19 September 2004 19:59

Het eerste, het beste vliegtuig nemen richting Griekenland, zodat ik het land toch nog zou zien, daar ongelooflijk veel foto's nemen en een afscheidsbrief schrijven...
Ik wil bewust geen afscheid nemen van de mensen die me dierbaar zijn, het zou te moeilijk zijn ...

Headliner 19 September 2004 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
hm, ik denk da ge in et bos kunt vergete, kpeis da ge al dood zijt van den drugs joh!

:+

:{

weet je.. dit is werkelijk nóg erger dan breezahtaal

thali 19 September 2004 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
:{

weet je.. dit is werkelijk nóg erger dan breezahtaal

Da's Vlaams, alleen een ergere vorm dan hetgene wat ik spreek.

Vertaling: 'hm, ik denk dat je in het bos kunt vergeten, ik denk dat je al dood bent van de drugs joh!'

LoeLoe 19 September 2004 21:01

Naar alle mensen gaan waar ik heel veel van houd en dit tegen ze vertellen..

Sedes 20 September 2004 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Het beste vliegtuig nemen richting Griekenland, zodat ik het land toch nog zou zien, daar ongelooflijk veel foto's nemen en een afscheidsbrief schrijven...
Ik wil bewust geen afscheid nemen van de mensen die me dierbaar zijn, het zou te moeilijk zijn ...

hmm, afscheidsbrief is idd wel goed idee, zou het luk niet kunnen om rechtstreeks/persoonlijk afscheid te nemen..

wat zou ik doen... ik denk er proberen het beste nog van te maken, maar eerlijk gezegd zou ik superverdrietig zijn dat ik al mijn toekomstplannen niet kan uitvoeren :(

Amore 20 September 2004 12:08

Fijn met mijn familie een dag doorbrengen en dan als afsluiting een knallend feest.

geranium 20 September 2004 14:49

Geen idee.

eniT 21 September 2004 16:26

als laatste... uit een vliegtuig springen, zonder parachute te pletter storten! kwil me eens zo vrij als een vogel voele!

TheGroovMaster 21 September 2004 17:16

zover komt het niet..... die ene dag.. nee, minsten paar weekies ofzo dan heb je nog genoeg tijd om vanalles te doen

eniT 23 September 2004 18:29

tkan ook in een twee drie gedaan zijn hee!

psychobunny 23 September 2004 20:32

Afscheidsbriefkes schrijven (korte), kort zeggen hoe ik mijn begrafenis wil, en de rest van de dag doorbrengen met mensen die ik graag zie.

K@rima! 23 September 2004 21:14

Ja ik zou ook een brief schrijven. Alle mensen van wie ik hou (mijn Hollandse vriend :love: ) m'n zussen, m'n ouders, m'n broers en de rest van de familie. Ik zou knuffelen met iedereen..huilen, zoenen etc. Allemaal lieve dingen iig. ;)

Mooie vraag trouwens!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.