![]() |
!! >> Kaart voor Lizz!!!
HEY alle lieve mensen hier :) ik had (hier) aangeboden om iets leuks voor lizz te maken namens ons, en omdat ze niet eeuwig in het ziekenhuis zal liggen (hopelijk) moeten we er wel even snel mee zijn!
Mijn idee was, dat iedereen iets leuks maakt (typen, schrijven, tekenen, knutselen, als het maar via internet te versturen is :p) en dat naar mij stuurt. PM of mail (ambermaathuis@hotmail.com) Dan koop ik een kaart en maak ik er wat moois van. ik heb al wat leuke dingetjes gekregen, echt heel lief :):) dus als je 'mee wilt doen' stuur dan alsjeblieft iets BINNEN EEN WEEK op naar me! eeh voor volgende week vrijdag doe maar! THNX!! :* nu hopen dat lizz het niet leest ;x |
knutseleee :D
|
ja ik heb al heel veel dingentjes, heel liev !!
|
ben niet creatief maar vind t een leuk idee :)
|
ik kan niet knutselen met de pc en heb geen scanner :(
|
Citaat:
:p |
Wat heeft ze dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
hihi ik had een lief beertje met tekst eromheen :)
(psst hieronder) |
Zal ik em ook hier posten?
|
Ik zopu er ook gewoon opzetten veel beterschap ofzo, maar als het echt geknutseld moet worden dan pas ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lieve mensen ik heb morgen tijd op op school wat uit te printen, dus als iemand nog iets wil sturen aub zo snel mogelijk!!
|
Dankjewel, AmbyPur dat je dit wilt doen :).
|
Eej maar mensen gewoon een lief stukje is ook goed! ik heb meer stukjes gewoon getypt gekregen hoor, dat is ook hardstikke leuk en ook persoonlijk! ik zet er toch nog bij van 'ook namens de rest van ll.com' maar iets persoonlijkers vind ik toch leuker, desnoods post een je lief tekstje hier, of iets om haar een beetje op te vrolijken :)
ik heb nu iig van: xxxSarahkexxx Blackturtle BirdofPrey xlesjuhx karma-killer femezz psychobunny sedes helena Bartje Jamiel Loeloe Silverchair Groov Kampie dus nu de rest nog 8-) |
heb een lief stukje geschreven :) dankje amber dat je dit voor ons wilt doen.
en Daantjuh om het ons te melden. :* |
Laat je ons ook nog ff zien wat het geworden is?
|
maar natuurlijk 8-)
ik ga nu nog even die van Bootje uitprinten en dan heb ik alles uitgeprint wat ik tot nu toe heb, en dan moet ik rennen want ik moet nu in de les zijn :+ |
ik heb er ook 1 ingestuurd :)
|
Die van mij is ook overgekomen zie ik :)
|
Ik vind het een stom idee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeft ook niet want pfp is niet mijn echte naam en ik ken dr niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb hem 8-) en die van jou nog ff uitprinten headliner, en dan ist klaar! |
Citaat:
(Ik kan niet met de computer werken, weer eens bewezen.) |
ik heb hem bijna klaar, alleen headliners dingetje moet nog worden uitgeprint en opgeplakt.
k wilde zo'n heele grote kaart halen, maar die was er niet in een beterschap versie :'( dus heb ik een gewone grote kaart gehaald en met een beetje veel knippen en plakken staat alles erin :thumbsup: morgen op de post dus! kzal eerstnog even met de cam proberen een foto te maken :) |
dingetje?!
met alle liefde geschreven, mooiste boodschap die iemand ooit geschreven heeft ja :p :+ |
als het goed is is ie vanmiddag klaar :p
en hij gaat ff van sticky af :+ |
Citaat:
|
geef me dr ziekenhuis adres maar, dan stuur ik er zelf wel 1 :)
|
lizz zit in het emma kinderziekenhuis en ze heeft de mogelijkheid om te internetten...
dus ik hoop idd niet dat ze het leest.. |
Het valt me nog mee dat ze dit nog niet gelezen heeft, aangezien ze ondertussen wel 'ns op DMF is verschenen... :S
|
wat lief!! er is eindelijk een stijgende lijn bij me :) ik moest de laptop delen dus ben hier niet eerder geweest... ik hoop jullie kaartje snel te ontvangen... heel lief :)
|
ach nu heeft ze het gelezen, boeiend!
lizz, mooi dat het beter gaat, en leuk dat je hier alweer bent :thumbsup: |
:) :yes: :) :*
|
maar de kaart is op de post hoor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hij is mooi hoor <3 |
LIZZ WIJ EISEN (EEN) FOTO('s)!!
|
Sjit, te laat...
Dan mail ik d'r nog wel iets :'( |
Citaat:
|
ik zal even de rekening opmaken trouwens :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.