![]() |
sex
heey!
ik heb een vraagje, ik heb een vriendje al een tijdje bijna een jaar en we hebben het al gedaan enzo en verwennen elkaar veel. maar ik wil iets anders. ik wil hem een keer verwennen dat hij nooit meer iets anders wil als je begrijpt wat ik bedoel ;) Dus maar hebben jullie nog tips? alvast bedankt!! |
hem met massageolie (of glijmiddel of iets dergelijks) aftrekken. en dan met de palm van je hand over zijn eikel gaan. succes verzekerd :p
|
oke bedankt! nog meer tips??
|
Hem pijpen :Y)
|
ja weet ik wel dat doe ik ook en hij wilt ook niks anders maar ik wil hem gewoon een keer verwennen dat hij helemaal niks hoeft te doen.. ik heb zijn handen wel is vastgebonden :p en hem afgelikt maar ik wil gewoon hem op een andere manier verwennen!! met pijpen verwen ik hem ook wel hoor maar ik wil iets speciaals. ik heb al veel dingen gedaan dus ik weet niks meer.
help me! kus!!! |
Bind hem vast aan zijn bed, blinddoek hem, smeer iets uit over hem dat je lekker vindt, eetbare bodypasta ofzo (kan je vinden in oa expo :p), lik het heel langzaam op. Wanneer alles weg is geef je hem (naakt natuurlijk) een sensuele bodymassage en smeer je alles open met je eigen lichaam, en daarna neuk je hem gewoon plat :p
|
Bedankt! daar heb ik wat aan ;)
Ik ga het so snel mogenlijk doen!! heb jij dat ook gedaan? groetjes! |
Citaat:
|
Citaat:
En als je geen bodypasta lust kan je slagroom nemen, choco, aardbeien, enz. Btw, champagne is ook een aanrader :) |
okee iets wat makkelijk glijd! :p hebben jullie hier ervaring mee? dus al een keer geprobeerd ? echt leuk man!:)
|
dit is wel gewoon voor mij persoonlijk
maar denk dat bij andere dat ook wel zijn hem aftrekken terwijl de eikel in je mond zit maar niet direct daarmee beginnen beetje overgevoelig dan :p |
mijn toekomstige vrindin moet dit ook lezen :9~
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.