![]() |
en dan zeggen ze iets over de jeugd
Citaat:
toch wel erg triest om zoiets te doen, slechte ouder :{ |
Goede vader hoor! http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif :kots: Wat een trieste mensen lopen er ook los tegenwoordig... :no:
Hoort dit btw niet in 'Discussie en Actualiteiten?' :$ |
kan ook in Games, aangezien t van een gamessite komt en t heeft met games te maken :+
oke, na overleg verplaats ik m toch maar |
die man moet nu toch wel onvoorstelbare grote schuldgevoelens hebben?!! ik zou niet meer met mezelf kunnen leven. psychiatrie zou geen slechte zaak zijn voor hem. zo erg voor dat kindje :(
|
mijn pa speelt gelukkig niet op de GameBoy :9
|
Citaat:
|
het blijft discussie & actua hier, dus een beetje serieuze reacties die meer dan 1 woord inhouden aub :p
|
volgens mij zou mijn vader dat ook wel bij mij doen als we Tetris niet waren kwijtgeraakt.
|
oooh tetris. pure nostalgie.
|
hmm. dit vraagt om een stelling:
zijn gamefreaks in staat een goeie ouder te zijn, ook als dit ten koste gaat van hun spel?:rolleyes: |
zijn zoontje is in ieder geval
game-over Maargoed, zegt natuurlijk niks over kinderen en de invloed van computerspelletjes of ouderen en spelletje het zegt gewoon dat sommige mensen niet lekker in hun hoofd zijn. |
Ik vraag me af of het wel iets met games te maken heeft. Alsof hij zonder dat gamen nooit zoiets gedaan zou hebben.
|
Citaat:
waaronder deze man. over de moeder lees ik niets die zal haar conclussies waarschijnlijk ook eerder hebben getrokken. |
die man is geestelijk gewoon super ziek:no:
|
jeetje, dit is wel heeel erg!
om maar te bedenken dat dit soort dingen vaker gebeurt! :? :[ :'( |
geen kinderen voor denden100?
nee achterlijk hoor :/ |
Ziekelijke bedoening :{
|
pfff pokémon waarom niet yu-gi-ho veel toffer en misschien beter te begrijpen waarom hij dit deed
|
Citaat:
|
deze man is gewoon zwakzinnig.. dit is een van de redenen dat mensen die psychisch niet helemaal op niveau zijn geen kinderen horen op te mogen voeden...:yes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.