Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   en dan zeggen ze iets over de jeugd (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49860)

Nightwolf 23 September 2004 22:13

en dan zeggen ze iets over de jeugd

Citaat:

De man heeft afgelopen maandag in de rechtszaal toegegeven dat hij bovenop zijn zoontje van een maand oud, is gaan zitten om ervoor te zorgen dat deze stil zou zijn. Het kind maakte volgens de vader namelijk nogal wat lawaai, en de man kon zich daardoor niet meer zo goed concentreren op zijn Pokémon spelletje dat hij aan het spelen was op zijn GameBoy. Het jongetje kon het gewicht van zijn vader helaas niet dragen, en overleed aan de gevolgen van verdrukking.
De man gaf tijdens de rechtzaak ook toe dat hij in de dagen ervoor zijn zoontje een aantal malen had gewurgd, totdat deze het bewustzijn verloor.
Toen aan hem gevraagd werd wat zijn motieven waren voor deze gruweldaden, beweerde de man nooit kwade bedoelingen te hebben gehad: "Hij maakte teveel lawaai en dat was te rumoerig, Ik had mijn volledige concentratie nodig om het spel uit te kunnen spelen."
En dan maken sommige mensen zich nog steeds zorgen om het effect van games op kinderen...
bron

toch wel erg triest om zoiets te doen, slechte ouder :{

LexS 23 September 2004 22:27

Goede vader hoor! http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif :kots: Wat een trieste mensen lopen er ook los tegenwoordig... :no:

Hoort dit btw niet in 'Discussie en Actualiteiten?' :$

Nightwolf 23 September 2004 22:35

kan ook in Games, aangezien t van een gamessite komt en t heeft met games te maken :+

oke, na overleg verplaats ik m toch maar

bootje 23 September 2004 22:42

die man moet nu toch wel onvoorstelbare grote schuldgevoelens hebben?!! ik zou niet meer met mezelf kunnen leven. psychiatrie zou geen slechte zaak zijn voor hem. zo erg voor dat kindje :(

Alpha 24 September 2004 09:54

mijn pa speelt gelukkig niet op de GameBoy :9

Stevie 24 September 2004 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
die man moet nu toch wel onvoorstelbare grote schuldgevoelens hebben?!! ik zou niet meer met mezelf kunnen leven. psychiatrie zou geen slechte zaak zijn voor hem. zo erg voor dat kindje :(
het lijkt mij dat die man gewoon contactgestoord is ofzo en daardoor niet echt doorheeft wat de gevolgen zijn geweest :?

bootje 24 September 2004 11:03

het blijft discussie & actua hier, dus een beetje serieuze reacties die meer dan 1 woord inhouden aub :p

Ancalagon 24 September 2004 11:37

volgens mij zou mijn vader dat ook wel bij mij doen als we Tetris niet waren kwijtgeraakt.

biffyclyro 24 September 2004 12:54

oooh tetris. pure nostalgie.

BlackTurtle 25 September 2004 11:11

hmm. dit vraagt om een stelling:

zijn gamefreaks in staat een goeie ouder te zijn, ook als dit ten koste gaat van hun spel?:rolleyes:

klootzak 3 October 2004 06:17

zijn zoontje is in ieder geval
game-over

Maargoed, zegt natuurlijk niks over kinderen en de invloed van computerspelletjes of ouderen en spelletje het zegt gewoon dat sommige mensen niet lekker in hun hoofd zijn.

Xero 3 October 2004 21:29

Ik vraag me af of het wel iets met games te maken heeft. Alsof hij zonder dat gamen nooit zoiets gedaan zou hebben.

klootzak 5 October 2004 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xero
Ik vraag me af of het wel iets met games te maken heeft. Alsof hij zonder dat gamen nooit zoiets gedaan zou hebben.
Natuurlijk wel dan ging het om de strijkplak of weet ik veel wat, fiet blijft dat sommigen na eenmaal worden geboren met radioactief afval in hun lijf, en dat sommigen niet zichtbaar zijn verneukt

waaronder deze man.
over de moeder lees ik niets die zal haar conclussies waarschijnlijk ook eerder hebben getrokken.

pommie 14 October 2004 13:23

die man is geestelijk gewoon super ziek:no:

maantje89 16 October 2004 22:50

jeetje, dit is wel heeel erg!
om maar te bedenken dat dit soort dingen vaker gebeurt!

:? :[ :'(

Raspberry 16 October 2004 22:52

geen kinderen voor denden100?

nee achterlijk hoor :/

WishfulDreaming 18 October 2004 17:35

Ziekelijke bedoening :{

cruisader 10 January 2005 18:21

pfff pokémon waarom niet yu-gi-ho veel toffer en misschien beter te begrijpen waarom hij dit deed

appelshampoo 11 January 2005 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cruisader
pfff pokémon waarom niet yu-gi-ho veel toffer en misschien beter te begrijpen waarom hij dit deed
:{

Blokker 21 January 2005 11:38

deze man is gewoon zwakzinnig.. dit is een van de redenen dat mensen die psychisch niet helemaal op niveau zijn geen kinderen horen op te mogen voeden...:yes:

Banshee 30 January 2005 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
hmm. dit vraagt om een stelling:

zijn gamefreaks in staat een goeie ouder te zijn, ook als dit ten koste gaat van hun spel?:rolleyes:

jawel, als ze geen krokel in dr kop hebben zoals die gast moet t kunnen. Je bent echt een mongool als je op je kind gaat zitten en m wurgt tot ie bewustzijn verliest, OPSLUITEN IN PSYCHIATRISCHE INRICHTING VOOR DE REST VAN ZIJN GORE LEVEN

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:35.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.