![]() |
Welke cup?
Welke cup-maat vinden jongens mooi?
Groetjes xxx KIM |
Volgens mij kunnen de meeste jongens de cup niet eens voorstellen en weten ze alleen wat DD is 8)
Ik ga voor normaal (=ietsy meer dan hand vol) :9 |
Het interreseert me geen kloten hoe groot als ze maar niet te groot zijn..
|
maakt me weinig uit eerlijk gezegd, ligt er ook aan hoe de proporties zijn. een klein tenger meisje met dd vind ik nou niet echt mooi, net als een wat steviger meisje dat net een surfboard is.
|
kan me weinig schelen, maar ligt ook aan de persoon zoals hierboven werd gezegd
|
1 ding grote boortsten zijn (vind ik) LELIJK! :)
b-c vind ik mooi |
maakt me niet echt heel erg uit, zoalng de proprties goed zijn.
maar doorgaan sval ik wel op ene maatje á C/D. |
wat een vraag :rolleyes:
alleen cup dubbel G meisje dus snel naar de plastisch chirurg! :rolleyes: |
G = Gone South. oftewel knielappen
|
LOL @ biffy, helemaal gelijk girl, mannen vinden et pas vanaf E interessant worden :p
Misschien moest ik ook maar naar de chirurg, ik heb ook E maar mn vriendje heeft me gedumpt :o volgens mij vond ie mn borsten te klein :( |
Citaat:
misschien vond iet Eng? :aai: |
Citaat:
er zit niks anders op meid! :aai: |
de europa-cup :love:
|
men vriendin heeft een b en kvind het wel mooi
detail: ze groeien nog:z |
omg; E te klein?????:? :no: nog grooter is lichaamelijk niet echt verantwoord...
|
b-c. niet groter dat vind ik niet mooi meer.
|
Ik ben 13 en heb cup D
HOT or NOT??? |
Citaat:
|
Uh huh. En ik ben de paus... :rolleyes:
|
Citaat:
jah nou, mag ik daar wel overheen spuiten dan? :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wie weet weegt die chick met haar Dcup ook 200 kilo ofzo:p |
misschien heeft ze wel rijke ouders die een borstvergroting hebben betaald8)
klinkt ook wel leuk als je 13 bent: ''mamma, mag ik een borstvergroting?" ontopic: niet te klein, maar ook niet te groot |
B en C, nix tegen op D hoor maar groter, denk het niet!!
en borsten boeien me trouwens niet zo, kijk meer op ass :$ |
Citaat:
Moet je over enkele jaren je tepels opzij den om je navel te kunnen zien :Y) |
Citaat:
wat maakt het trouwens uit wat jongens graag zien,je kan er toch niets aan doen,en als we niet jouw cup zeggen,ga je dan een borstvergroting laten doen ofzo:rolleyes: dom topic vind ik eigenlijk:loser: |
ik ga voor de cup a soup
|
Citaat:
|
Hangt van het meisje af, maar val wel meer op de grote borsten.
Kan er weinig aan doen, tis de waarheid.:) |
Citaat:
Ik vind dat hetgewoon een beetje in het lichaam moet passen. Een big Mama met een cup B zieter niet uit, net zo min als dat een sprietje met DD er ook niet uitziet, naar mijn mening dan ;). |
Re: Welke cup?
Citaat:
|
Re: Re: Welke cup?
Citaat:
|
Ik ben het helemaal met Amneris eens.
|
Citaat:
|
ik ken iemand die is SUUUUUUUUUPER dun en die is helemaal plat. En dat ziet er ook niet uit dus....
|
b of c, maakt niet veel uit en wat al zoveel gezegd wordt, verhoudingen moeten kloppen...
|
Citaat:
ik ga voor B |
en als de jongens jouw cup nou niet mooit vinden, ga je ze dan laten vergroten/verkleinen?:loser: Een beetje zelfrespect kan je mooi voor kerstvragen:yes:
|
Citaat:
|
anders zeg je zelf ff wat je vindt
|
Ik werk in een lingeriewinkel, maar ik heb nog nooooit een meisje van 13 gezien met groter dan een klein B-cupje hoor :{
|
KAn besttt
Bij ons in de fammilie hebben we in het begin grote maar dan zijn we meestal ook voller,en later vallen we af en hebben we een maat je kleiner.klinkt raar maar is zo zes meiden in huis dus!!!!
En het kan best dat je op je dertiende cup D heb je moest eens me zusjes zien ahahhaha :rolleyes: MAar ben je er ook blij mee ??????? welke zouden jullie zelf willen meiden als je mocht kiezen. :thumbsup: |
B,C.. en D is weleens leuk om naar te kijken.
Enne..Push up Cup is lelijk :D |
Re: KAn besttt
Citaat:
@ Karma-Killer; Toen ik 13 was had ik ook al ruim B.. |
Jo iederee,
wat maakt t uit wat iemands cup is als die ersoon knap/aardig is. Dat maakt toch niet uit. Grtz Banshee |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[offtopic] zijn ze weer eens aan het bannen geweest op s.com ofzo :s[/offtopic] |
Ik vind dat je dit alles in verhouding moet zien.
Wat is er nu schoon als je een panlat van een meisje ziet met een D-cup?? Persoonlijk vind ik een b of c cup perfect. Groter vind ik te. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.