![]() |
wie heeft er zin om vanavond in zwolle
een pilsje te drinken? :Y)
maar ik mag het niet te laat maken hoor!! |
ik
|
ik maar ik heb een vervoersprobleem ^_-
|
Ik zou graag willen.
Helaas ben ik verhinderd :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry ik heb googdansen vanaaf :+
|
ik pas deze keer heb morgen ochtend een crematie volgende keer dex maar dat weet je :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
had je wel wat eerder moeten zeggen
de laatste interliner lelystad-zwolle is om 18:07 vertrokken opzich is het in zwolle wel relaxed:thumbsup: |
kom je nu pas mee dex?
als jij slaapplaats regelt dan ga ik een keer met je stappen @ zwolle :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
nu het toch over uitgaan gaat
wie weet hoe het leven daaro in friesland is? in heerenveen ofzo:? :z |
Citaat:
b. nu ga je ook nog mij vragen of ik mee wil? 8| maar je mag wel mee als ik ga :p |
Ik ga vrijdag middag naar Zwolle :D maar dan kan ik jou niet een bezoekje brengen helaas, in ben in gezeltschap met een kerel en die moet kleren shoppen :+
|
Citaat:
|
beeetje laat nu he :Y)
|
Citaat:
|
Ik heb wel zin, maar ik geraak hier onmogelijk buiten (*werpt blik naar ouders* ) en tegen dat ik daar zou zijn, wil je wrs al terug naar huis.
|
Citaat:
|
ik niet, moet morgen om 9 uur al stage lopen :o
|
Citaat:
|
ja ik moet dan nog eerst anderhalf uur terug rijden :+
|
nee :+ want jij mag niet rijden met pilsjes op en dergelijke...dat heb je van dat vorige topic nu toch wel moeten leren? ;-)
|
wie zegt dat ik dan drank ga drinken? :+ laat staan pils......je weet toch dat ik dat niet drink? :+
|
ik vraag toch wie er mee gaat om een pilsje te drinken? :p
anyway..geen vrijwilligers..jammer.. maarja..te laat, ik lig nu al in bed ;-) |
nou ja, ik ben morgen in Zwolle O-):+:p
|
Citaat:
|
oh jij komt dus niet? :( had ik eigenlijk wel verwacht maja :p ik ben pas om 5 uur klaar. maar moet ik Amber ophalen dan? dacht dat ze met de fiets of bus wilde gaan :? vind t niet erg ofzo, maar moet t wel voor vanaaf weten :p (of anders via sms tot morgen ergens rond een uur of half 7 aangezien ik dan vlakbij Zwolle zal zijn :o)
|
nee, ik had begin van de week al afgesproken dat ik in enkhuizen ging kroegen. anders had ik wel van de partij geweest ;)
|
veel plezier alvast dan ;)
|
niet chatten! 8|
|
Citaat:
ga weg man! :+ :* |
Citaat:
en ik ga nu slapen :z doei allemaal :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.