![]() |
Wat is je laatst ontvangen smsje?
Citaat:
|
ik citeer:
"Hey Bitch! kzit nu n cafe=kei gezellie. Mot gy morg werk? Knie, mss wa afprkn? Stad n? Hoeist met Jamie? Zo het ie tog? nouja, kbel jou morgn. kiessies ......" hoezo ik probeer alles in 1 smsje te frotten? :z |
De volgende nummers hebben geen bericht achtergelaten: +316******** heeft 1 keer gebeld.
|
"Zou evi content zijn met een reisgids over florida? :p"
|
'ik heb de touwtjes!'
:p |
afkortingen in sms ok, maar sommige dingen die ik hier nu al lees..? damn
|
Erg he?
Ik citeer: "Hey kerel alles goed? Ik ga niet mee want ik ben niet zo lekker. We spreken nog wel wat af voor volgende week dan! Veel plezier. Groeten mark" :z |
"Ja is goed kom maar langs. Neem je ff een pakje samson mee?"
|
"0wke houwe so doe ma de groete aan demi en alex heeft trouwens een tel 06******** doei"
|
Update:
"Bezorgd in: Jan GSM" |
Bartje!Aaargh,Schutte!Heb haar al lang niet meer gezien, fjiew.Je mist mij natuurlijk daarzo...kuch.Haha!De kids waren un ramp trouwens.Maja.Hoest met jou?Kus!
|
ik denk niet dat ik m'n laatste sms hier nu kan plaatsen :p, nietwaar chalyken :p
|
Citaat:
|
niet flikflooien over de sms!
|
Citaat:
|
voor de duidelijkheid, het gaat niet over bruno en mij :p
ik heb er eigenlijk niet veel mee te maken :p ik ben de tussenpersoon. later meer, want in wil niet op m'n kop krijgen :p |
Citaat:
|
hey man, pils vanavond? gr .....
:7 |
Citaat:
|
op een uur
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik was vergeten te zeggen dat ik niet meer naar de strandfuif ging:z:z |
8 uur is best vroeg!Ik ben ook iedere keer zo half wakker.Best irritant! Wil slapen :) Trusten. Liefs Fem
*) |
Is er nog bier?
:) |
ej deb, hoelaat moet je morgen rijden? Ik kom wel even kijken denk ik. liefs an.
|
'Ja ik heb sinds juli de auto van me ma :) denk dat ik rond 7 uur by zwolle ben dus tot dan kan je of wel smssen :) tot morgen hoe dan ook. Tyn'
en hij is niet van martijn 8-) |
"Kut voor j,kmoet werkn tot 16 daarna miss?Heb vanaaf wel feest dus mot om 18 weer thuis zijn,motk peukn meenemn vor j?xxx Niesj"
|
Citaat:
|
eey wijffie heb je vanmiddag iets te doen? xxx r en j
|
Lief de wedstrijd gaat niet door. Kom je hierheen strakkies?X
|
just in:
Citaat:
ik ben fuifbeest8-) |
sjonge ik krijg nooit dialect smsjes
|
Citaat:
net gekregen: Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
"23-9, 03:21, Maaike"
Citaat:
|
Citaat:
hey,hoesie?thnx 4j sms..Ik heb vanav een feestje,geen id hoe da gaat lopen en of en waar ik uitga..Laat het j vanav wel wete. Wat wil jij doen vanavdan?X |
sommige krijgen wel erg rare smsjes :+
|
een laptop rugtas mag je wel naar zoeken.niet kopen!bij mediamarkt was 50euro:/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K Welterusten
xxx |
Ik krijg ook normale smsjes:
Hey schatje! Lekker geslapen? Wat ben je nu aan het doen? Nog 2 uur werken en dan mag ik weer naar huis, ik bel je vanaaf! xxxx mij. |
Citaat:
|
*vraagt zich af of er eigenlijk nog mensen zijn zonder gsm*
|
"Ok" 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
in de afgelopen jaar nu al. ff kijken motorola phillips motorola nokia nog een nokia nec eeuhm, nog een motorola en nu heb ik een swing |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.