![]() |
Iemand die haar kent of gezien heeft!?
http://www.vermist.nl/?url=vrm_detail_page?id=8548
ik zag het staan en dacht misschien hebben jullie haar gezien? triest dat er mensen zomaar verdwijnen :| |
word er echt sip van als ik al die vermissingen van dei site ga doorlezen, zoveel mensen levens :[ zoveel mensen die hierdoor betroffen zijn, best veel eigenlijk als ik er zo bij na denk
|
ik wou dat ik er eentje kende :/
|
Loverboys:{
Ik kots op dat soort mensen |
vroeger wel eens mee geknikkerd :yes:
|
loverboys, goverdomme wat haat ik dat volk, ze zoeken altijd de wat minder slimme meiden eruit, die zich makkelijk laten ''bewerken'' BAH!
ze gaan zelfs zo ver dat ze die meiden ophalen bij internaten, mooi makkelijk, ze weten dat er internaten zijn voor zwakbegaafde meisjes, en even voor de goeie orde, die zien er niet uit alsof ze wat mankeert, maar geestelijk zitten ze op een veel lager nivo, mijn pa werkt op een internaat en daar was het zo erg dat ze gewoon de groepen binnen kwamen om die meiden op te halen, dat is toen bijna geescaleerd tussen groepsleiding+ beveiliging tegen de loverboys, die waren met 3 auto's gekomen om minstens 4 meisjes op te halen. dat zet je toch aan het denken. en juist daarom moet de prostitutie meer gereguleerd worden in de vorm van vergunningen. maarja, dan hangt het nog van de klant af. want als de klant er geen probleem mee heeft een minderjarige laagbegaafde griet te neuken in dubieuse omstandigheen, heeft een regelgeving in de vorm van vergunningen nog geen nut.:no: |
Nope ik niet ken... Hoop dat ze allemaal weer terecht komen..
En die loverboy gasten liepen ook op mijn school rond :no: |
Pfff is niet leuk nee dit soort dingen :(
Hoop dat de vermiste mensen gauw weer terecht komen. |
8|
gister was ook iets op tv met loverboys op ned 1 of 2 (kheb het maar half gezien was in slaap gevallen :$ ) @ grover: ken je dr dan? |
denk dat ie het vraagt omdat dat meisje uit Hengelo komt
|
Citaat:
|
Citaat:
en k ken die miep niet, ook niet gezien. Over die film van gister trouwens: die gespeelde griet was ook echt het toppunt van dom of was een geschikte hoer :no: |
|
nee, dit is een loverboy :love:
http://www.skolbeach.blogger.com.br/Loverboy.JPG en hier een hele groep van die gasten :o http://www.gocontinental.com/photos3/loverb1.jpg |
die van mij kan der ook wel wat van hoor :love:
|
Citaat:
|
zal ik der maaar laten gana dan? :$
|
Citaat:
mis. jonge ventjes, onze leeftijd. |
Kots op al die gasten dan.
Wat een loosers die loverboys. Triest gewoon. Maarja welk normaal meisje gaat nu serieus op een of andere gladde Marokkaan in... :{ |
vraag: met loverboy bedoelen jullie een pooier of ben ik nu verkeerd:?
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is ies anders dan een gewone pooier die voor de veiligheid van ze meisjes zorgt en daarvoor een gedeelte van hun opbrengsten opeist. |
Citaat:
Wat is btw van dat meisje d'r echte naam? Chloë Cohen of Kelly de Bruin? |
nee van ze eigen leeftijd.
:| :no: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.