![]() |
Bioscoop
Hoe vaak ga jij naar de bioscoop?
|
ligt er meestal aan hoe het zit met school. Als ik tussenuren had op school en niks te doen had verders, pak ik wel eens een filmpje. :o
Maar nu is school vette druk :p dus stem ik niet omdat t verschilt |
enkel wanneer ik echt iets wil zien.bladiebla
|
Citaat:
|
Alleen als er een echt goede film draait, of voor de gezelligheid met vrienden. Dat varieert natuurlijk.
|
ligt eraan ... ben deze week al 2 keer geweest met Atjeuh, terwijl i kde weken daarvoor geen een keer ben geweest.
|
laatste tijd om de 2weken of zo, maar komt omdat ik tamelijk veel gratis kaarten krijg ;)
|
Laatste tijd 1x per week of vaker... :$
|
om de drie maanden ofzo
maar dan wel als er iets leuks komt, kga niet naar de bios voor iets wat ik liever een keer wil huren ofzo. de laatste tijd veel minder dan eerst omdat ik gewoon geen tijd heb :{ |
Het zal gemiddeld ongeveer zitten tussen een keer per maand en een keer per twee of drie maanden :z
|
Citaat:
|
varrieert super erg
ben deze week dus 2 keer geweest.. maar daarvoor ook een maand weer helemaal niet, ligt er dus super erg aan wat er draait, nu draaien er dus echt een aantal films die ik wil zien :) |
alleen maar voor sommige films
en dat is 1x in de 4 maanden (ofzo) veels te duur |
1 keer per week, ongeveer.. ik kan soms wellis een week overslaan of 2 keer in de week gaan :+
|
laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer
maar 1 november is de nieuwe bioscoop hier open en dan ga ik ook zeker wel wat vaker naar de bioscoop:7 |
om de 3 maanden eens
|
Verschilt per week..
|
Gemiddeld een (paar) keer per maand. Heb het te druk om wekelijks te gaan, helaas.
|
Citaat:
|
als ze ne goeie film draaie hee! :+
|
Als er een leuke film draait.
|
ik haast nooit want ik downloud :]
|
Denk toch wel minstens 1 keer per maand!!!
:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna nooit meer.. Laatste keer dat ik geweest ben was naar Harry Potter 3:p
Alleen gezellig met vrienden ofzo of als ik echt een film wil zien:) |
heel weinig, ik vind t meestal leuker om een film te huren en lekker met zn tweetjes of met een groep thuis op de bank te hangen met een bak chips en wat te drinken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.