![]() |
Is de Nederlandstalige hip hop in opkomst
Er komen steeds meer Nederlandstalige hip hop nummers in de top 40.
Wat vind jij van Nedelandstalige hip hop? edit by dext0r: geen reclame, maar je vraag roept discussie op ;) |
ik heb echt een grafhekel aan hiphop en al helemaal als het nederlandstalig is.
|
ik vind het echt niet klinken
|
ik kan goede hiphop waarderen maar ik hou niet van nederlandstalige muziek, hou ook niet van blof daarom.
maar die gasten zullen vast wel talent hebben enzo, daar heb ik dan weer wel respect voor |
ik vind et best wel zuigende muziek met hun dutchpimpin'. texten slaan vaak ook nergens op.
|
Hiphop is soms wel leuk, amar zodra ze in het nederlands gaan lullen dan moet k toch meestal kotsen.
Net zoals met nederlandse crimi's (Halt schurk, schavuit. Ik grijp je bij je lurven). :) |
De meesten van die gasten die nu opkomen vind ik maar prutsers/wannabe's.
Extince 8-) . |
ik hou ook niet van nederlandstalige dingen, maar alles wat op de juiste manier gebracht wordt kan gewoon goed klinken...en zo vind ik dat dus ook wel met sommige nederlandstalige hiphop.
|
ik vind het maar ruk.
hoewel ik vroeger extince best kon waarderen! maar dat was dan ook in mijn eminem-periode |
top 40 crap, je zegt het zelf al
|
Citaat:
Extince is heel wat anders dan Eminem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een grote van van ali b, hij is echt slecht, heeft bij mijn zusje op school gezeten!!!!
|
ali b heeft 1 goed nummer gemaakt , t leven van de straat.
die nieuwe met marco borsato is al helemaal te erg voor woorden... |
ik ben ook niet echt fan van nederlandstalige hiphop. alhoewel brainpower toch wel echt een kippevel nummer heeft: je moest waarschijnlijk gaan live bij PURE.
|
Ik ben al jaren fan van onder andere nedrlands hip hop
ik heb een hekel aan top 40 pretnummers dat is geen rap dat is geen muziek dat is een verkrachting niet dat iedere top 40 rapper zo is, maar wel veel ik luister naar groepen zoals Osdorp Posse Neuk, Onderhonden etc. Soms extince maar die ben ik snel zat en brainpower is ook wel aardig, maar zijn laatse cd was niet af |
luistert iemand weleens opgezwolle?
die vind ik ook wel goed |
Citaat:
kijken of ik het ook gewaagd vindt. |
Citaat:
:$ |
Citaat:
|
Nederlandse hiphop nee. Maar ik luister de l;aatste tijd wel heeeel vele die eerste everlast cd :love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.