![]() |
Kutste vak?
Kom maar :)
|
Sociale agogiek 8|
|
eh nog niet bekend hier, het klinkt iig al kut.
Hier maatschappijleer:O enne aardrijkskunde :) |
Citaat:
Vroeger: handenarbeid etc. Nu: alle hoorcolleges die langer duren dan een uur |
op dit moment alleen stage :+
|
micro-economie 8| door de prof alleen al
macro-economie eigenlijk ook omdat ik dat zo moeilijk vind :( |
Nederlands (echt te saai)
Engels (ook saai) zijn de enigste die ik echt saai vind.. |
cakdidactiek, wat een k*t project is dat zeg
4 uur hoor college + 7 uur huiswerk per week :kots: |
hm, was net ff aan het denke.. en kon niet drekt een vak bedenke waar ik nu echt een ROTHEKEL aan heb... (vreemd) nu niet da ik die vakke graag doe zelel!! vorig jaar duidelijk latijn, mr ben ik nu mee getsopt! :) dit jaar is precies alles ewa intressanter geworde... hehe, ik word nog strever ooit! :+ (zover komt het NOOIT)
|
frans2 staat met stip op 1
|
Citaat:
blij dat ik daar vanaf ben. eigenlijk is alles zo ongeveer even erg, engels is allang geen uitdaging meer, nederlands is nutteloos, wiskunde en natuurkunde zouden wel wat meer pit kunnen gebruiken, en scheikunde is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. meest irritante bezigheid gerelateerd aan school blijven die brakke mentor uren en de bij ons bekendstaande AP uren (gedwongen vrijwilligerswerk, a.k.a. slavenarbeid) waarbij ik me nog steeds moet beroepen op de wet tegen slavenarbeid... |
als ik dan toch een van mijn 4 vakken (eigenlijk 3) zou moeten kiezen...dan toch ontwerpen1
PSDs zijn vermoeiend.. :/ |
bedrijfs communicatie :{ :x
|
Dingen als beheer en organisatiekunde zijn echt big time :kots:
|
natuurkunde met stip op nummer 1:kots:
|
Wiskunde... :(
|
Godsdienst en engels
|
scheikunde is makkelijk maar ongelovelijk vermoeiend en onboeiend
|
nederlands, frans en levensbeschouwing
|
wiskunde 100%
|
wiskunde en nederlands
|
wiskunde :kots: :no:
|
CKV
|
nederlands
|
e-commerce
|
Wiskunde :{
|
Op de middelbare school vond ik vakken als wiskunde en natuurkunde echt pauper, waarbij de laatste misschien nog wel interessant kon zijn, maar ik kon er gewoon geen drol van :no:
|
Economie
|
wiskunde? fysica?
|
management&organisatie
|
nederlands:kots:
en duits:notgood: |
Engels :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, als ik moest kiezen dan was het wel natuurkunde of misschien letterkunde..... |
Wiskunde heb ik nog steeds hekel aan
|
ANW .. een tijdrovend vak waar je geen kut aan hebt...
|
Wiskunde.. Snap er de ballen niet van.. En wanneer je de leraar om uitleg vraagt, begint ie niet bij het begin maar ergens middenin, en als je het na 2 keer niet snapt, denkt ie dat je dom bent.. :{
Nee, niet mijn ding. Net zoals Duits trouwens, maar Duits heb ik gelukkig afgesloten :) |
privaatrecht of encyclopedie van het recht... zijn allebei minder...
|
mijn kutste vak is zonder enige twijfel: FYSICA!
|
Wiskunde!:X
|
Economie en CKV.
|
Wat is er mis met Nederlands? Stuur me maar een PM voor antwoorden, dan bevuilen we het topic niet zo..
"Nederlands is een prachtvak!" Sprak de toekomstig docente Nederlands.. Ik vond wiskunde a2 en economie een ramp, vruuger.. |
Maatschappij2(met name politieke besluitvorming:kots: ) en economie1
|
ECDL 8| Niet echt een vak, meer een cursus maar dan nog een rotvak
|
esthetica (=kunstgeschiedenis)
verschikkelijk.. wat heb ik daaraan, ik doe wetenschappen-wiskunde.. |
gym, moeten we een PAD maken |:(
|
wiskunde, vorig schooljaar was het eerste en het enige schooljaar waarin ik wiskunde leuk vond. Dat kwam omdat we toen voor de eerste(en de enige) keer een goede docent kregen. Het enige jaar waarin ik hoge cijfers voor wiskunde haalde, en dit jaar heb ik alweer een 4.9 gehaald. Nou heb ik dus weer een hekel aan wiskunde:+
|
met voorsprong: sociologie!
|
Kutste vak?
Ik vind het kutste vak economie en ik doe E & M :? , maar de rest van de vakken in mijn profiel vink wel oke
kus lies |
Ik vind de kutste vakken Frans en Duits (gelukkig ben ik er vanaf)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.