![]() |
wat heb jij in je broekzakken zitten?
telefoon
sleutels get it papiertje crispy bits papiertje 30 cent kleingeld lege AAA batterij |
nix :+
|
pluis
|
Broek zonder zakken!! |:(
|
telefoon
geld sleutels papier |
momenteel? mn hand:+
|
telefoon
veel sluitels agenda portmonee keel snoep dingen |
euhm ...
stoffen neusdoek 3 papieren neusdoekjes een euro een papiertje met iets opgekrabbeld, kan alleen niet lezen wat en dat is het |
zakdoek
telefoon portomonnee |
telefoon
... that's it:Y) |
mobiel
aansteker ipod |
me abbo
|
gsm
sleutels en portemonnee net eruit gepakt |
Ik heb kleine zakken, past net een schoolpasje in en die zit in m'n achterzak ..
|
effe zien
-aansteker -pak shag -portemonnee |
10 euro
|
sokken :+
sleutels mobiel maar over het algemeen heb ik nooit zoveel in mn zakken, in meisjesbroekzakken past ook meestal niet zoveel in. iig in de mijne niet. |
Citaat:
ik nu mn gsm en mn portemonnee en sleutels:z |
1 euro (heej dat wist ik niet :+)
1 sleutel van mijn oppasadresje 1 sleutelbos van mijn kamertje :+ en een stukje plastic |
Ik heb een rokje aan 8-) .
|
er zit een gat in 1 van de 2 zakken van me trainigsbroek. In de andere zit niks :z
|
1 telefoon
|
Heb mn hockeyrokje nog aan (kom net terug van trainen) dus daar zitten geen zakken op :+
|
Citaat:
ik dee nooit mn rokje aan naar training :$ nog steeds nix in mn zak...maar zometeen mn telefoon |
Citaat:
|
Sleutels
Telefoon Fitness sleutel (die je in die apparaten stopt:? ) Portemonee Rol pepermunt |
nu: wat losgeld
normaal: sleutels, mobiel, portomonne, pak kauwgum |
Citaat:
|
Tja ik had net mijn lunch op op school toen ik er achter kwam dat ik geen kauwgom bij me had. Aangezien ik volgens mij niet al te fris rook heb ik maar een rol pepermunt uit de automaat getrokken omdat ze geen kauwgom verkopen. 8)
|
gsm
half kapotte pen portomonnee stenly(:?) mesvan m'n stagebedrijf (per ongeluk meegenomen :o) materiaal (van die bandjes) wat om verpakking zit waar apparatuur in zit briefje met merk en type erop geschreven waar iemand de doos van nodig had |
Citaat:
|
In mn rechter op dit moment een gapend gat :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhmm
Pakje sigaretten (12 stuks nog) 5 muntjes van de Hertog Aansteker Portemonnee (inc. de €20.00 die k net heb gevoend :$) 3 keel snoepjes (merk anta Flu) enn Mobiel!! |
Citaat:
|
telefoon
sleutels portomonnee pen potlood 2 aanstekers briefje bierfiltje :) |
Citaat:
heb nu nix in me trainingbroek ziteen (niet dat ik getrained heb hoor... kom net me bed uit rollen) |
Linkserbroekzak mijn telefoon, rechter een 2 sleutelbossen (1 met huis/garage/fietssleutels en andere met autosleutels) en achterin mijn portemonnee en rijbewijs :)
|
heb geen broek aan :( en in mn rokje zitten geen zakken :p
|
kettingzaag, m16, honkbal, knuppel, handzaag, draaibank, beeldbuis, dekbedovertrek, lamp, vriezer, achterwiel, zonnebril, oplader van mn telefoon, gipsarm van 3 jaar geleden, verzamel box van "back to the future", laptop, eten voor strax, vloerbedekking voor de nieuwe zolder, gootsteen, spaarpot, zeiljacht, verder heb ik geen zin om te noemen...
ben ik nu grappig? |
3000-delig zakmes ( of kennen jullie dat stukkie nie :p? )
|
Broek zonder zakken...
|
Citaat:
|
lucht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
telefoon
geld papiertje met telefoon nummer, weet alleen niet van wie :p |
De broek die ik nu aan heb heeft geen zakken maaranders heb ik er eigenlijk ook nooit iets in 8) .
|
Momenteel:
- mijn gsm - sleutelbosje - beurs - 3 warsteiner bierdopjes |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.