![]() |
Weekendplanning...
En wat voor wilds is men van plan dit weekend?
Ik heb zonet getraind en ga straks naar een vriendin, ga ik daar slapen. Morgen eerst de F-jes fluiten en dan zelf wedstrijd spelen. 's Middags huiswerk Zondag naar een vriendin toe Zondag avond, the oc en ER :) |
Re: Weekendplanning...
Morge werken en terwijl ik moet werken moet ik ook lessen(auto)... word nog eens lastig :+ smaddags huiswerken :) zaterdag avond nog geen plannen... Zondag --> uitslapen lang geleden zeg :z
|
morgen stage lopen tot 5 uur en zondag op zoek naar een draadloze telefoon in de stad
|
morgen een bom op de dam gooien zodat ik in vrede naar Fame kan lopen
|
slapen
|
Citaat:
|
slapen, rijden, verjaardag, uit, slapen, huiswerk
ongeveer :p |
zaterdag werken
zaterdag avond schrijven zondag ochtend slapen zondag middag dansles zondag avond huiswerk maken maandag ochtend huiswerk maken maandag middag naar ikea maandag avond weer naar het hoge noorden :+ heerlijk zon lang weekend 8) |
zaterdag;
websites afmaken huisje van paps aan kant maken modeshow van zusje bezoeken verjaardag van een vriendin slapen slapen en last but not least slapen zondag slapen (en dat is het enige wat ik zondag doe :p ) |
zaterdag:
klaptafel, klapstoelen en stof kopen eten kopen om te starten in Gent pasfoto's maken zondag: les bekijken voor maandag (ik wil een goede start maken :p) allerlei dingen doornemen |
Huiswerk maken en leren. (Ik weet niet wanneer ik het allemaal zal moeten doen deze week.)
Nog wat ziek zijn en tussendoor gaan babysitten. |
naar enschede winkelen met een vriendin :)
vanavond werken zondag slapen zondagavond huiswerk maken en kleine dingetjes :) |
straks naar n vriend en vervolgens boodschappen doen. kratje bier halen enzo en k blijf daar eten dus gaan we maar macaroni maken:Y)
vanavond daar met nog wat anderen wat drinken en 's avonds op stap. morgen werken |
ik zou een leuk weekend hebben met martijn.... :(
|
Citaat:
*) |
Citaat:
|
Hehehee ik ben ook van plan zo naar de stad te gaan met mams maar de vraag is of we erdoor komen :o
|
wat heb ik gemist? wat is er op de dam?
Maaruuh ik ga zo voetballen Werken Uit Morguh: Genieten van me laatste dag alleen thuis een vriendin komt langs :o Ga het huis storzuigen en opruimen en zorgen dat ik een goede nacht rust krijg :) |
vanavond kermisje doen,hoewel ik liever naar de TMF awards was gegaan:(
ach ja:)met men friendinnetje is alles leuk:love: |
gister avond:
trainen verjaardag kroeg vandaag: scouting clubben morgen: wedstrijd zwemmen heledag |
vandaag: schoolwerk doen, langs de super gaan, naar maat toe, naar de kroeg, pitten. :)
morgen: werken, ook nog wat schoolwerk doen maybe, en ook Robinson kijke :z |
Vandaag:
Net thuis van't werk. Al paar dingen samenvatten Postertjes omhoog hangen Cursussen onderen Naar vriendje Café doen Slapen bij vriendje :love: Morgen: Opstaan Wat rondhangen Naar huis gaan Omkleden Werken Tv Slapen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gister:
Blow gezien, prachtfilm! Vandaag: :( Ik zou naar m'n vriend gaan, gaat niet door. Ik baal echt! :( vanaaf: film huren zondag: werken aan 2 po's en leren voor een toets. :'( edit; echt een sh*t weekend dus |
vandaag:
eerst wakker worden bij vriend kostuum gaan zoeken naar huis keien versleuren terug naar vriend morgen: gaan zwemmen 'smiddags naar vrienden 'savonds trein naar gent |
Pfff ging vandaag naar de stad, maar had beter een andere dag kunnen uitkiezen DRUKTE!!!
|
ik ga nu slapen, want ik moet straks werken :$ :p
|
vandaag: heel de dag bij Niek geweest
morgen: verplicht naar familie toe en daarna verjaardag van een vriendin en 's avonds gezellig huiswerken :| |
Hmm niet zoveel wilds geloof ik :z ;).
Vanmiddag in de stad geweest met mijn beste vriendin die ik alweer een poos niet gezien had en morgen een paar uur musicalrepetitie. So far for my planning 8) . |
vandaag (zaterdag) heel de dag met Amanda doorgebracht :love: ...
morgenochtend tot een uur of 10 slapen, daarna laatste huiswerk maken en daarna hopelijk nog een emmertje wegslaan, daarna naar de verjaardag van mn oma tot half 7 en 's avond dan weer werken |
vandaag gedaan:
kapper winkelcentrumpje huiswerk pc morgen: uitslapen :+ huiswerk pc lekker nix doen. en volgende week cadeautjes kopen, maar het is nog geen volgende week :( :love: |
martijn en ik gaan zo een springvorm kopen en dan appeltaart bakken :D:D:D:9
|
*kwijjjjjjjjjjjjjl* :9~
Appeltaart.. :thumbsup: suc6 en eet smakelijk..:{ ;) |
Citaat:
:D |
HÈ!? is het al 17:00 geweest
siiiiieeeeeeeejonge :z |
tering het is al weer een uur later...:{
|
tijd vliegt.
ouders moesten weg vanavond dus hebben 2 uur geleden warm gegeten, heb k nu alweer honger:z rest van de avond lekker tv kijken en bijkomen:7 |
ik heb zin in appeltaarttttt
|
weekend telt nog maar een paar uurtjes :'(
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.