![]() |
Iedereen er weer zin in vandaag?
Wat zijn de plannen vandaag en hoe staat het me de motivatie om te leven vandaag?
Ik moet naar school en ik heb het drie keer gehad omdat alles mis loopt en ze besloten hebben hoogst hysterisch te doen bij mij op school. Niet gezellig :no: . |
elke dag van 08.30 - 17.00 stage en 's avonds soms fitness en lekker niksen
zo ziet bij mij maandag t/m vrijdag eruit:z |
Saai, stom, kut :'(
|
Ik zie het al, ik ben niet de enige optimist hier vandaag :no: :notgood: .
|
ik heb geen school
net wel een verslag ingeleverd via de email :p (moest eigenlijk gister :$ ) |
ik ga lekker huiswerk maken vandaag :thumbsup: :D
|
naar school van half 9 tot 10 en daarna van 13.45 tot 15.15... jaja de moeite :loser: en tussen door een beetje thuis huiswerk maken, computeren en om 15.15 met Niek naar de stad :)
|
zo naar school om stageverslag n te leveren :z daarna Sims 2 spelen :p
|
VRIJ! :D :D
|
mwah, had er wel zin an. Maar doordat ik 3 kwartier stilstond net bij Muiderport vanwege een geknapte bovenleiding bij Duivendrecht is me daggie wel iets verkloot :{.
Ik heb zin in vanavond 8) |
van 13-17 school
jeuh :{ |
ik moet ook naar school.. heb het ook driemaal gehad omdat allés misloopt.. vooral mijn profielwerkstuk.. en de schoolleidind doet daar nogal kut over, terwijl het hun schuld is... kutschool
(huh je zou toch bijna denken dat amneris en ik misschien naar dezelfde school gaan :+) |
ik ben vrij van school :+ vandaag ff stad in en relaxe voordat er weer 4 hatelijke dagen komen
|
Citaat:
En preken ze ook allemaal bij jou en dreigen ze ermee je van school te schoppen? :x :@ :notgood: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.