![]() |
Schoolstunt
Wie helpt mij aan een vette schoolstunt????
Op school wil ik graag iets geks uithalen, er mag niks kapot gaan en het moet ook niet teveel kosten. (bijvoorbeeld leraar wielklemmen/op stepjes in konijnenpak door school in de pauze etc) Help mij!! |
stuk of 10 muisen loslaten :] over 5 weken zijn het er 15 dan 30 enz enz²
|
ga in winter als het vriest door het water.Heb ik wel eens gezien bij 1 van mijn ex-klasgenoten en toen kreeg die veel aandacht
|
parachutespringen van het dak
|
parachutespringen kost teveel, en muizen slopen alles. Ik heb geen zin in een schadeclaim, snap?
Het moet wel leuk blijven.... |
heb ergens zo'n lijstje met practical jokes staan thuis. ik zoek het overmorgen wel ff op.
|
Ga naakt in de aula rondrennen
|
Citaat:
|
ramen blinderen
licht overal uit doen er is echt zoveel te doen |
Citaat:
|
- Een lokaal opvullen met massaal veel krantenpapier, zodat je er bijna niet meer binnenkan.
- Cellofaan onder de bril van het toilet strak aanspannen. - Voor de leerkracht er is enkele kippen in een lokaal loslaten. - Een wrak voor de schoolpoort plaatsen. - Een contactadvertentie plaatsen in de krant met het gsm-nummer van een leerkracht. Erbij vermelden dat hij/zij enkel bereikbaar is op dat nummer tijdens de kantooruren. - Voor een klasdeur een glazenpiramide maken en de glazen vullen met water. |
Citaat:
|
Citaat:
|
- advertentie in de krant zetten dat er die dag oude computers gratis optehalen zijn bij de school... hebben ze hier ooit gedaan.. werkte echt goed :d
- alle poorten 's nachts opslot doen met een aantal hangsloten... hier was dit jaar de politie voor bij ons op school om de poorten open te krijgen :d - 's nachts als inbrekers voor de bewakings camera's van school langs lopen... dat was alleen een minder succes, die mensen zijn van school afgestuurd :d |
wat jongens wel leuk vinden, meisjes die omkleden of wat dan ook filmen en met beemer in aula laten zien, de beemer mag je mss wel van school lenen:)
|
Als het pauze is moet je gewoon met 10 maten de aula gijzelen
|
Zou het grappig zijn om de lerarenkamer vol te proppen met ballonnen?
Zodat ze er s ochtends niet meer in kunnen? |
Als je trouwens je idee voor je schoolstunt opstuurd naar ronduit@eo.nl dan komen ze het filmen. Echt vette shit, kan je een schoolfeest mee winnen en ze zenden het uit in een nieuw jongerenprogramma.
|
Citaat:
|
Midden in de nacht een muurtje bouwen voor de hoofdingang 8-) dat hadden we met onze examenstunt gedaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.