![]() |
Wie o Wie
gaat er volgende week na de Studie Beurs in de Jaarbeurs Utrecht?
Ik ben der iig aanwezig in mijn apenpakkie :D |
ikke!
|
Moet je maar is na de Stand van de ROC Asa komen..
|
Moet er wel iets leuks te zien zijn, want ik wil helemaal niet naar een ROC :p
|
nee
|
nee, ben vorig jaar naar 2 studiebeursen geweest, maar het was gewoon nutteloos. Misschien dat ik volgend jaar maar weer s ga kijken als ik met afstuderen bezig ben :z
|
Citaat:
|
ik ga ws wel
|
nee ik ga niet ... ben vorig jaar al geweest
|
Ik ga waarschijnlijk wel ! :D krijg je vrij van van school dus is altijd mooi meegenomen :9
|
word zeker chicks checke :D
We hebben een Cocktail bar en een Cover modellen wedstrjd :D Dat trekt de vrouwtjes he :9 |
Citaat:
|
ik ga op woensdag
|
Ben vorig jaar wel geweest, maar khad er geen reet aan. Was meer een pennenverzameldagje:+
|
Ikke :yes:
|
ik ga donderdag :9
|
Citaat:
|
ik ben er vrijdag :9
|
Citaat:
|
Ik ga vrijdag :) Zal kijken of ik je zie :D
|
ik ga ws ook vrijdag.. ik heb er wel zin in :)
|
ik kom niet, of ik moet door mijn school gevraagd worden om er te staan (verdient weer geld)
|
heb er weer wat info over.. ben er vrijdag en sta in Hal 10, stand nr: 10.B.05
|
ik zou gaan maar ga niet meer, want ben om half 1 al uit :+ en heb geen zin om er buiten schooltijd heen te gaan :+
|
ik ben gister geweest, en het was erg leuk :) veel leuke mensen om naar te kijken ook :9
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben dr vanaf een uur of half 2 ofzo, tot 5 I guess :) |
ik ga morgen met mijn mams, aangezien niemand van mijn vrienden mee wilde gaan :Y)
|
Citaat:
dus ik ga opzoek naar een meisje met mooie krullen en lieve ogen en als ik die vind roep ik keihard: EEJ MEEREEEEEEEEEEL, LEKKERDING:p |
mocht iemand mij vanmiddag zien lopen met mijn coole moeder, roep dan meer heel hard STEVIEEE ofzo.
|
het was echt vet gezellig daaro :d
maaruh waarom doen alle leuke opleidingen hun opendag op 20 of 22 november |:( :( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.