![]() |
Waar heb jij je lief ontmoet?
En hoe groeide dat..?
Ik op school :Z `t was er gewoon opeens, we gingen ineens dingen doen enzo :p |
|
Een avond dat hij optrad met zijn band en ik met mijn toenmalige band. En later gingen we met een groepje jammen en toen ging ik met een praten :Y)
|
Op school. Drie jaar geleden zaten we bij elkaar in de klas en hij had me op een gegeven moment toegevoegd op MSN... wist in de eerste instantie niet eens dat die toegevoegde gast een klasgenoot van me was :p
Ik zag eerst totaal niks in hem, en hij vroeg me iedere keer maar weer naar de bios te gaan... ik dus telkens smoesjes verzinnen :$ Toen hadden we toch een raakvlak: Mario Kart 64 :+ Bleek hij OOK nog eens 2 straten verderop te wonen... Wij dus tijdens de ( ondertussen ) zomervakantie 2002 veel Mario karten bij hem thuis. Het was altijd heel gezellig, en het voelde daar vertrouwd. Vanaf het moment dat hij me op een bepaalde manier naar me keek sloeg de vonk over, maar hadden nog niks gedaan... Veel slijmerige smsjes gestuurd enzo daarna blabla :p Eeeeen toen was er een feestje van een vriendin van ons en we zaten naast elkaar op 1 stoel... een andere vriendin wou zijn smsjes lezen...wat dus niet mocht... en toen wist iedereen die daar zat dus dat we beide verliefd op elkaar waren... Zij vonden dat we niet zo afstandelijk moesten doen... Tijdens de pauze kijken we elkaar aan zo van: " Euhm er is niks hoor " Maar goed euhm, toen hadden we dus weer afgesproken om te gaan "mario-karten" en ja toen hadden we gezoend :p na 11 maanden was het weer uit... heel verhaal ertussen ( = 7 maanden ) en toen ging het weer aan :D :love: Inmiddels nu ook weer 7 maanden bij elkaar. Pff wat een verhaal he :p |
in een cafe
|
Citaat:
|
Citaat:
ben nu vrijgezel, maar m'n vorige vriendin had ik op school ontmoet |
Citaat:
|
|
hiero en via stevie :+
|
Citaat:
Maar ik heb ook al heel lang geen vriendin. mn ex ook leren kennen via school...eigelijk via msn ze had via via mijn msn gekregen |
heb nu niemand
de laatste 2... phuuu in de kroeg alle 2 :+ klinkt stom maar ene was een paar jaar me beste vriendin.... nu weer hoor. Van de andere heb ik een etentje tegoed.... staat geplaned over een maandje :7 |
Citaat:
|
meestal in de kroeg :z
|
op een retroparty,met allemaal van die oldies:z
ik had toen nog een ander lief, en zij ook:p exact een maand later was er nog een fuif, en daar waren we ook beiden en van het een kwam het ander:z woensdag is dat een half jaar geleden al:love: |
scholieren.com en Leuven... een mengeling daartussen :p
|
van het op stap gaan, de voetbalclub hier en via mn ex daar een mengeling van :9
|
Dankzij dit forum, MSN, maar vooral door Bootje!:)
|
op de honkbal :)
|
in de kroeg, beetje gekoppeld worden door gemeenschappelijke vriendin
ben haar daar nog steeds dankbaar voor |
Citaat:
|
Hij was bij mij op het werk.Hij kwam een drankje bij mij bestellen:d :$
|
Heb me liefie nog nie ontmoed:'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn ex op vakantie..
mijn lief van nu... via msn :+ |
|
hey
ik heb me vriend via een vriend onmoet
want die vriedn was jarig hij zat daarzo en ik ging ff met hem praten enz en toen gaf ik me msn me gsm nummer en toen de volgende dag 8) vroeg ie me verkering love you forever one year.) |
Re: hey
Citaat:
|
enschede cs:love: romantische plaats:yes: :+
|
op de camping :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op dit forum
|
Plaatselijke discotheek.
Ik zei tegen een vriendin dat ik ehm knap vond. Zij maar zeuren dat ik er naartoe moest gaan, deed ik natuurlijk niet, stuurt ze er iemand op af. Hij antwoorde met: leuk meisje, ze komt der eigen maar voorstellen. Toen zei ik zoiets van amehoela:+ dat doe ik niet. Toen kwam die zelf, en toen zijn we een aantal keer naar de bios geweest:d EN toen uh ja was ik officieel bezet.. |
ik heb hem ontmoet bij de mc donnalds...
eerst vond ik het maar een sukkel.. en maar een opvaller met zn scooter... :S en hij wou ma telkens afspreken ensow.. en ik ma smoesjes aant verzinne ensow... begeven moment heb ik toch hem zn zin ma geve en heb toch met hem afgesproken... en van het een kwam het ander... het bleek een super lieve leuke jonge te zijn... nou heb ik 2 jaar en 1 maand wat met hem.. :] |
|
op een examenfeest..
|
via msn/school..
3 jaar met hem gechat op msn :+, toen gingen we naar dezelfde school, toen elkaar gezien, en toen <3 ;p |
Kon hem al heel lang, onze ouders zijn vrienden.
Toen gingen ze verhuizen, en hadden we een hele tijd geen contact met ze gehad. In juni kwamen ze in onze straat wonen, en toen sprak ik ze vaker. Wat later vertelde hij dat hij verliefd op me was.. maar ik voelde nog niks voor hem. Maarja, ondertussen wilde ik hem wel vaak zien, en even later.............:love: :p |
In de volleybal, lekker romantisch zo'n sporthal:Y)
|
Mijn ex leerde ik kennen, beide knetterzat en van het een kwam het ander. De volgende dag samen wezen stappen en tsja na een avond babbelen waren we eruit.
Bloeidde uit tot een mooie relatie, die helaas voorbij is. :wave: |
men vorig vriendje in de badminton :yes:
|
Dit topic is te oud en wordt daarom gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.