![]() |
wie kan er donderdag niet naar school/werk ?
8)
|
ik helaas wel aangezien ik 2 minuten fietsen of 5 minuten lopen van school afwoon 8)
|
Re: wie kan er donderdag niet naar school/werk ?
Citaat:
|
Re: Re: wie kan er donderdag niet naar school/werk ?
Citaat:
*ikke kan ook niet* |
ikke trouwens ook niet_0_
maar ik kan ook niet de stad uit:{ |
Citaat:
krijg je in zo een klein kut dorp :p |
Damn jammer dat ik 5 min van school af woon. Maar mijn halve klas komt dus niet omdat ze altijd met het ov komen. Wordt lekker rustig op school. :)
|
waarom kan amsterdam donderdag wel gewoon rije? nouja beters :) connexxionbusse gaat het proberen te voorkome
|
mijn vriend kan donderdag niet naar mij komen door die kutstaking!:[
|
ik, want ik ga gewoon met de auto naar m'n stage :{
|
Citaat:
Dus omdat je kut staakt kan je vriend niet komen? :+ Deze was wel heel makkelijk dubbelzinnig op te pakken zeg.. :{ |
Citaat:
ga zelf altijd gewoon met de school |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht eerst dat alleen de treinen niet zouden rijden. Ikke dus helemaal plannen hoe ik het snelst in amsterdam kan zijn met de bus (via, Heemskerk, Beverwijk, Uitgeest ed. = reis van 2 uur 8)) hoor ik vandaag dat die dus ook niet rijden. Best KUT opzich omdat het bouwwerk volgende week vrijdag ECHT af moet zijn :no:
|
er is landelijke staking
dus ook in amsterdam geen trein/bus of er trams of metro rijden weet ik niet |
Citaat:
|
heb donderdag zowiezo niets dus :p
|
Citaat:
|
ik :Y)
|
Citaat:
|
tja mn stage is in maastricht dus ik ga gewoon door8)
|
Treinstaking... mmm... zou wel mooi zijn in belgie :p
|
Alleen maar omdat die mensen te lui zijn, moeten ze mij erin meeslepen...naja ik zou ook gefrutreerd zijn als ik mijn leven lang een trambestuurder was
|
ik woon 5 minuten fietsen van school :p
|
Ik. En het komt aardig slecht uit :[ .
|
ik wordt wakker op mn stageplek donderdag 8)
|
ik wel :p hum er zijn 20 mensen niet van de 25 donderdag, maar ik moet een toets maken dus ik kon maar wel. Mijn leraar maatschappijleer komt waarschijnlijk niet dus dat scheelt weer.. ik vind het ook altijd wel gezellig zo met maar een paar mensen :p
|
ik moet wel anders heb ik teweinig lessen gevolg en mag ik geen tentamen maken, maar ik ga gewoon woensdag avond naar mn pa, die woont vlakbij mn school, alleen moet ik w99 tot vrijdag voordat ik trugkan:'(
|
ik kan wel naar school maar weet wel dat er een hoop nu niet naar de studiebeurs kunnen, en dat is voor mij bale want dan vallen er geen lessen uit.:@ :notgood:
|
Het komt bij mij op de perfectse dag ooit. alleen ik kan wel naar school :'( metro's en trammen: STAKEN!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga met de auto:$
|
college verzet, ik heb vrij 8{ :7
|
ik ga altijd met de fiets :Y)
|
Alles is nu afgelast bij ons omdat iedereen zich afmeldt.
|
Citaat:
heel vervelend allemaal, door die staking moest ik een dagje eerder naar mn vriendje in utrecht..moet ik verdomme ook nog een nachtje langer blijven slapen..:z |
Ik heb net te horen gekregen van Frán dat mn fiets staakt :p
|
ik wou dat ik thuis kon blijven. kutregen8|
|
Citaat:
|
Wel..tis maar 7 min. fietsen ofzo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gewoon gaan lopen, ongeveer uhhh 7 tramhaltes :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.