![]() |
Ik ben je zat, geloof me nou ik heb het echt gehad !
Met wie heb jij het echt gehad ?
Met mijn leraar duits, fakjoe asshole |
gezien de manier dat je fuck you schrijft, zul je het ook wel gehad hebben met je lerares Engels
|
met mijn vader :@
|
Met irritante honden in me klas
|
Met die meiden van 20 die zich nog steeds als 7 jaar oud gedragen uit mn klas...
|
alto in de bocht, kijk uit!!
|
Citaat:
[ontopic] Aan een exviendin die zich nu als een breezah slet gedraagd/kleed/schrijft/enz.. :[ |
Citaat:
|
Mn vader die loopt (eigelijk zit, want hij doet nix anders als zitten) de hele tering dag te zeiken! :[ En een schijnheilig K*NKER jong uit mn module goepje :@ :[ Aaaarrh daar heb ik echt zoooo'n tyfus hekel aan, van die mannetjes met zo'n kut accent (ik zeg niet welke want dan heb ik meteen met alle Amsterdammers ruzie :p) En hij vind zich helemaal geweldig en slijmt bij elke leraar....
:[ :@ arrrgh *telt: 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10...* |
mijn lerares nederlands.. heb al 3 weken les van dat mens en zij heeft iets tegen mij en ik tegen haar :@ :[
|
ouders...
|
slijmbaltrutrotmens uit m'n klas... man, die zou ik zo een mep in dr gezicht verkope!!
|
Met een jongen die de hoop op mij maar niet wil opgeven en toch echt wel een beetje irritant begint te worden :+
|
met mijn leraar wiskunde ... wat is dat toch een eikel :@:@:@:@
|
Citaat:
Ik irriteer mezelf nu zelfs. Weetje.. ik heb het gehad met mezelf ! :@ |
Met die @#)(@*& van een Linsey, achterbaks kreng, loopt iedereen tegen elkaar op te stoken en iedereen strapt erin he, haar onschuldige rotkop IK ZAL DR!:Y)
|
Citaat:
Kleedt. |
ik heb me net twee dagen afgezonderd van de samenleving dus niemand :love:
als je het morgen weer vraagt zullen het de kinderen van mn stgae zijn denk ik :+ |
Topic vol frustratie ... moet kunnen ...
Iemand mijn lerares Godsdienst hebben? |
mag iets ook?
dan doe ik mijn bankrekening :'( *schopt* |
Ik heb het gehad met de hond van de buurman...!! Ik ga -als ie vanochtend nog een x gaat janken- een steen naar dat beest gooien...schijt aan hooor... Dat beest heeft me echt zovaak wakker gehouden!!! :[
edit; neej toch maar niet :$ |
Re: Ik ben je zat, geloof me nou ik heb het echt gehad !
Citaat:
|
probeer dan duits op em te schelden ofzo.... magoe dak geen duits leraar wil ga doen dan :D
|
als we dan toch op spelling gaan letten, zie ik er in jouw post ook twee hoor, Flater 8)
ik nomineer mijn ex David. Anderhalve maand geleden heeft ie et uitgemaakt, en hij beweerde dat ie graag vrienden wilde blijven, maar tot op de dag van vandaag heb ik niets van hem vernomen :{ kijk dat vind ik slap :O |
Ik heb het gehad, sterf, met een gezwel aan je...?
|
met de hele tering wereld, maar das niets nieuws.:@
|
met het stomme computersysteem in leuven, je krijgt er alleen virussen van.
:[ |
Citaat:
:huh: Why? :aai: |
ik heb een grondige hekel aan darkangel :yes:
:9 marrrrtin |
oef die anne he echt zo'n vuile...
geef mij maar aart :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan een meisje van school...
Ze denkt dat ze alles is, ze doet zich anders voor dan dat ze is, als we op straat lopen en iemand kijkt denkt ze gelijk dat die jongen naar haar kijkt en haar oh zo mooi vind.. ze vind haar eigen echt perfect en denkt dat iedere jongen haar leuk vind.. :x |
MET DE XBOX @$#$%^%%$@#%$%&^$ klote ding
|
Met mensen in de studentenvereniging die in een dispuut zitten en dan denken dat ze meer respect horen te hebben.
NOU DACHT HET NIET! Respect moet je bij mij verdienen en als mensen dit soort KUTsmoesen gebruiken, heb ik geheel geen respect meer voor ze EN ZEKER NIET MEER! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.