Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Tokkies gaan verhuizen... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50207)

silverchair 12 October 2004 18:34

Tokkies gaan verhuizen...

Whaha ze gaan in Zeewolde wonen (hier een kwartiertje vandaan fietsen). En ze gaan waarschijnlijk naast eenkerel uit mijn klas wonen :7 hehe daar ben je klaar mee :)

Alpha 12 October 2004 18:36

Re: Tokkies gaan verhuizen...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Whaha ze gaan in Zeewolde wonen (hier een kwartiertje vandaan fietsen). En ze gaan waarschijnlijk naast eenkerel uit mijn klas wonen :7 hehe daar ben je klaar mee :)
dan voel je je wel genaaid ...
je kunt de tokkies tegenwoordig ook inhuren voor je feestje :kots: komen ze ook nog je feestje verpesten :9

frox 12 October 2004 18:38

wie zijn het nou eigelijk? :?

silverchair 12 October 2004 18:38

Re: Re: Tokkies gaan verhuizen...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
je kunt de tokkies tegenwoordig ook inhuren voor je feestje :kots: komen ze ook nog je feestje verpesten :9

haha ja ik wil net zeggen :+

Maar die 'kinderen' zijn niet meer zo jong of wel? Straks komen ze nog bij ons op school ook :D

Alpha 12 October 2004 18:40

Re: Re: Re: Tokkies gaan verhuizen...

Citaat:

haha ja ik wil net zeggen :+

Maar die 'kinderen' zijn niet meer zo jong of wel? Straks komen ze nog bij ons op school ook :D

ja die zijn volgens mij ook iets van 17 of zo ... weet niet :?

silverchair 12 October 2004 18:41

Re: Re: Re: Re: Tokkies gaan verhuizen...

Citaat:

ja die zijn volgens mij ook iets van 17 of zo ... weet niet :?
Ik ook niet :+ hehe zal wel leuk zijn :D:D Gebeurt er nog eens iets leuks op school :)

Alpha 12 October 2004 18:43

Re: Re: Re: Re: Re: Tokkies gaan verhuizen...

Citaat:

Ik ook niet :+ hehe zal wel leuk zijn :D:D Gebeurt er nog eens iets leuks op school :)
misschien kom je dan ook wel op tv :p alssuh .. klasgenoot/schoolgenoot van een van de tokkies ...

Headliner 12 October 2004 18:43

dat is niet zo erg ver hier vandaan
volgens mij hadden ze ook een huis in almere gevonden, maar godzijdank:+

silverchair 12 October 2004 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
dat is niet zo erg ver hier vandaan
volgens mij hadden ze ook een huis in almere gevonden, maar godzijdank:+

hahaha ik vind het wel mooi hoor :D Een vriendin woont daar ook op het industrie terrein waar ze dus gaan wonen, en die zat ook al helemaal in de stress want het huis van de buren stond te komen. Gingen ze iets verderop wonen :+
Hehe maarja ik zal ze heus nog wel een keertje zien daar dan :D Lijkt me toch wel vet :Y)

niemand 12 October 2004 20:33

Re: Re: Tokkies gaan verhuizen...

Citaat:

'De tokkies, voor al uw buren ruzies..' Ze roken je huis blank, zuipe je bier op én vragen €16/1700,-

Maar zeewolde, hehe misschien gaan ze naast me trainer wonen dan :Y)
En die wilt ons niet eens uitnodige om een biertje bij hem te drinke omdat ie bang is dat we zijn tuinhuisje slopen..

LexS 12 October 2004 20:41

Damn de Tokkies zullen naast je komen wonen.

Ben je klaar mee, haha. :d

AmbyPur 12 October 2004 21:07

die moeder had toch net vrijwilligerswerk gevonden in een kringloopwinkel in eeeh den helder of weet ik waar het was? ver weg iig :+

Raspberry 12 October 2004 22:39

ze hoeven alleen maar gas & licht te betalen ofzo toch?

ben allang blij dat ze niet naast mij komen wonen. :Y)

Bird Of Prey 12 October 2004 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
die moeder had toch net vrijwilligerswerk gevonden in een kringloopwinkel in eeeh den helder of weet ik waar het was? ver weg iig :+
Is er dan wel een auto die die tientonner kan houden? Of waar ze uberhaupt in past zonder dat je de voorstoel er uit zou hoeven te slopen? :?

appelshampoo 13 October 2004 07:50

Toen Emile Ratelband ze nog steunde zijn ze ook hier in Sneek geweest maar dat huis is toegewezen aan iemand anders. Hmm lijkt me best grappig. Zit je achter de kassa komen de tokkies je complete voorraad waterijsjes opkopen !

Ar-Tuur 13 October 2004 12:35

Schandalig, dat zij eigenlijk hun brood verdienen met asociaal gedrag :z
Heeft Emiel dat huis gekocht? Hij was ook bezig met een huis in Didam, hoorde ik :{

AMF 13 October 2004 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
wtf :+ en den helder is al zo'n kutstad, ze zijn bezig het imago van de stad op te vijzelen en zijn bezig het centrum te 'herstructureren' :+

Witkop 15 October 2004 10:09

Is er niet ergens in Nederland een huis waar binnen een straal van pakweg een kilometer geen andere huizen staan?
Zou een mooie plek zijn voor de Tokkies om te gaan wonen, heeft niemand last van ze!!

Maar uhhmmm, als ik ze zo op tv zie hebben die Tokkies echt het iq van een visstick hoor, dus of ze bij jou op school komen ?.........

Alpha 15 October 2004 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witkop
Is er niet ergens in Nederland een huis waar binnen een straal van pakweg een kilometer geen andere huizen staan?
Zou een mooie plek zijn voor de Tokkies om te gaan wonen, heeft niemand last van ze!!

Maar uhhmmm, als ik ze zo op tv zie hebben die Tokkies echt het iq van een visstick hoor, dus of ze bij jou op school komen ?.........

meestal heten dat soort huizen boerderijen :Y)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:53.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.