![]() |
Snif Kutleraar frans ! why me
Erg boos :@
*krijgen toets* Vullen in ... tijd gaat verder dan zegt ie Geef af Ik draai me om om blad af te geven, ie zegt 0 :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: Hij zegt dat ik spiek !!!! Zo een klootzak !!! Hij weet best dat ik dat niet deed , kwas al klaar ,en had niet eens een pen in mn handen enzo :'( Erna laten verbeteren en bleek dat ik een 8 zou kunnen hebben gehaald !!! SON OF A BICHHHHHHHHHHHH Wrm ik ! frans is nu een van mijn makkelijke vakken , ik kon erbij punten winnen enzo , en paf nu een 0... PF :( echt ontmoedigend :aai: |
uhhhh ja duidelijk
|
misschien denk je dat je het zwaar hebt, maar die arme kindertjes in Afrika hebben niks te eten en geen toekomst.
|
Ja, akkoord daarover , maar :( mn punten zijjn al zo slecht in het algemeen , dus had dan belooft aan ouders om extra mn best te doen enzo :( en dan gebeurt dat !|:(
|
Citaat:
|
:kots: mjah :(
|
Als het dat maar is.
Zal ik eens beginnen over mijn leerkracht Frans van vorig jaar? Ik had redenen om te klagen, jij niet. |
Wat is er dan gebeurd? :o
Alsik mag weten :x |
Citaat:
|
Hou de kindjes uit Afrika hier ff buiten graag, anders kunnen we dit hele forum wel opdoeken.. 8)
@ TS: naar schoolleiding stappen? |
Citaat:
Dan zeggen ze miss dat ik nog lieg ook ! Wat normaal zou zijn maar toch ... :$ |
Gewoon naar de schoolleiding stappen ja.. Precies het verhaal zeggen zoals je het hier zei (zonder de scheldwoorden dan :p)
En over die kindertjes in Afrika.. Het kan altijd erger ja, maar dat betekent niet dat Fuzikiller hier niet mee zit. Fucking kromme vergelijking als je het mij vraagt :{ |
Citaat:
Denk ook niet dat die opmerking helemaal serieus bedoeld was. En bij schoolleiding gewoon je verhaal doen. Juist nu je niets doet zal het de leraar sterken in zijn gevoel dat hij toch gelijk had, anders had je er toch wel iets aan gedaan? |
Hmm , kzal erover praten met mn moedr LOL vr de rest jah :(
Kzal nog zien ...:yes: thx :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.