![]() |
ik heb een film gemaakt
nouja, het was een project voor nederlands...
we moesten een boek voorstellen,De kleine blonde dood van Boudewijn Büch hebben we maar scenes verfilmd uit het boek:Y) dus ik groet jullie al onmiddelijk zeer goed:p bij de bloopers vlieg ik los een haag in:+ ik ben een pop in een museum:p(je herkent me aan de bezem/hark) en nog een paar domme dingen:+ de stoet is nu niet zo goed, en eigenlijk het kotsen ook niet echt en op het einde zeg ik ook stop:p dan weten jullie eindelijk eens wie ik ben:p let wel op,ik speelde bijna altijd een demente of gestoorde vent ofzo,dus ik doe bijna nergens normaal:+ eigenlijk schaam ik me wel maarja:p laat weten wat je der van vind:p film (quicktime) |
quicktimeloos :(
|
Citaat:
www.quicktime.com |
Re: ik heb een film gemaakt
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
dies te lang idd.
verder wel geinig, maar ken het verhaal ook niet:p |
er gebeurt niks als ik op die link klik ?
[edit] nu zie ik linksboven een blokje, met daarin een blokje, een cirkel en een rechthoek8) |
nja ik lag wel open toen ik die haag in vloog:d
al die takken staken in men zij,maar als je deftig luistert hoor je me echt hard lachen:+ |
dat doet me der trouwens aan denken
ik had toch een brief gekregen van men school dat ik men haar moest laten knippen omdat het in men ogen hing zogezegd vinden jullie dit nu ook? |
Citaat:
:no: |
Citaat:
|
Dan doe je toch een haarband in ofzo8) :p
Maar dat van een pet, sja, als ie echt voor de ogen staat is het dan nog wel terecht, maar je hebt ook van die leuke petjes(niet voor de ogen)..en die mogen ook niet :( Maar nu we het over de Kleine Blonde dood hebben, prachtig boek he! Ik heb tijd terug nog wat gehoord over het boek. Het is niet waargebeurd, die zoon was geloof ik niet overleden.. En het was niet eens z'n kind.. Hmm weet 't niet zo zeker meer. |
Omg fucking masterlijk dit. Vooral dat met dat rennen. Het was zo opgenomen dat jullie echt de hele tijd aan het rennen waren. Tevens was dat met die heg ook cool. Over je haar: Als je het opzij kamt is er niks mis mee lijkt me. :)
Goed werk! _0_ |
het is dat er nu een andere film op tv is (jakhall) zodat ik deze nu niet kan bekijken
|
Ik heb al heel lang niet meer zo hard moeten lachen, wat een humor zeg! Helemaal fantastisch, en die stoet was ook lol.
|
Citaat:
ik moest alleen echt lache bij die heg-duik, verder was t wel-geinig:+ |
was wel geinig:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D:D echt koel !!
moej es bij Quicktime op versnellen drukken, krijg je hele enge pieplachjes en kotsjes te horen :p |
Citaat:
|
lol :d
|
Leuk :) melige aftiteling :d
|
Citaat:
dan zou ik mn haar ook moeten laten knippen 8-) 2 beledigingen in een: want je mag én geen 'lang' haar én je mag het niet zelf knippen! wat een lompe school heb jij zeg pfft. er mogen zeker ook geen smirnoffalto's bij jou op school :p |
Wahaha :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.