![]() |
Sekstoys
Wie van jullie gebruikt wel een seksspeeltjes in bed, of funcondooms ofzo? Iets wat het gezellig maakt in bed? ;)
En wat vind je dat het leukst of het minst leuke? Of wat zou je nog wel eens willen uitproberen... |
ts begind ;)
Voor jongentjes zijn er volgens mij weinig sex toys... En ik zie mezelf ook niet echt met een kunstmatige vagina aan de haal gaan :) |
Handboeien, eetbare bodypasta enzo wel es :)
|
Ik heb wel eens van durex die sensation condooms (met nopjes :+) gebruikt maar daar voel ik dus echt geen donder van :7
En verder..blinddoeken, handboeien enzo wel eens gedaan :Y) |
Citaat:
:+ hier wordt het hoog tijd want we zijn nog niet verder dan massageolie :9 |
Citaat:
massage olie vind ik trouwens geen sextoy, eerder handig bij massage ;) owjah heb ook weleens met die dobbelstenen gegooid, waarop staat wat je dan moet doen, best leuk :d ontaard altijd in een vrijpartij, en is weer eens wa anders :Y) ben verder ni zo van de sextoys. loop altijd over de wallen langs zo'n winkeltje met van die rotzooi maar hmmm geen geld meestal :p vind het vaak ook van die vrouwonvriendelijke teringzooi :x maar een voorbinddildo wil ik echt nog wel een keer meemaken :d |
Tja...
- massageolie? - wel eens wat vage condooms geprobeerd, maar zonder is altijd beter :p - my tongue :p eehehe |
heb me buttplug es gebruikt...... niet om in me reet te stoppen hoor of van een meid.... gewoon lekker de meid ermee pesten enzo :p maar verder, handboeien en blindoeken is het enigste wak een x gedaan heb met sex toyz ofzo
|
ik heb een geweldige paarse jelly vib..
en nee die gebruik ik niet voor mezelf |
als je handboeie(vastbinden) en blindoeken ook mee mag rekenen wel :9
|
Citaat:
Maar om dus te antwoorden op de vraag, tja sextoys: handboeien, blinddoeken (eerder een kussen op de ander z'n kop smijten :p :love: ), massageolie om euhm te "masseren", we hebben ook van die dobbelstenen maar dat is gewoon belachelijk, condooms met ribbels (maar ik weet niet of het verschil uitmaakt)... that's it |
A Vera: Die dobbelstenen ken ik, heb je bij de Expo idd ;)
Btw, whahaha ik liep laatst weer in de Expo.. en wat zag ik? Penispasta.. :d a la dit: http://www.otlichno.ru/pictures/erot/Penis_pasta.jpg |
ze lijken op smiles met een lange neus
|
Citaat:
:D |
ik zou het ook niet rurven te gebruiken als sex toy :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neeh dank je amber... ;P |
Citaat:
|
oja ik heb ook nog ergens van die dobbelstenen, maar daar vind ik niks aan..ik ga niet elke keer stoppen om weer opnieuw met die dobbelstenen te gooien :z
|
Citaat:
|
je hoeft ook niet per se te stoppen he :+ het is wel altijd een leuke aanzet :Y) en je kan elkaar een beetje treiteren, tot het uiterste drijven omdat je et steeds weer uitstelt :Y)
where's the creative mind ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.