![]() |
symptomen bij druggebruik
Een kennis van mij gebruikt vermoedelijk softdrugs. Ik ben er absoluut niet zeker van, maar er zijn wel een aantal aanwijzingen in die richting.
Hoe kan ik er ongemerkt achter komen dat het zo (niet) is en wat doe ik het beste als het dan toch zo het geval is? |
wiet zie je toch aan de moteriek en de ogen?
|
JA als ie stoned is dan kun je dat aan alles wel zien zo ongeveer. En ik zou em lekker laten, zo te horen weet ie het dan in de hand te houden, en zie ik geen probleem
|
zou het iets uitmaken als hij/zij dat inderdaad deed?
als je het graag wilt weten, zou ik het gewoon vragen en als dat inderdaad het geval is, wat wil je er dan aan doen? zo erg is het toch niet? naja ik weet niet hoe het in jullie vriendengroep is, maar bij ons is dat geen probleem ofzo :z maar als hij/zij onder invloed is van het een of het ander, dan kan je dat wel zien aan zn ogen en hoe hij doet en aan alles eigenlijk wel :) |
Degene die ik weet en die bij sommige mensen gelden op..
korte termijn: Rare pupillen (eerst klein, later weer erg groot) Bleek Stinken uit hun mond Continu droge bek Honger Onderdrukte lach kik, meestal zijn ze erg bang dat ze ondekt kunnen worden Lange termijn: Geld probleem Oude vrienden in de teek laten Snel aangebrand Schichtig |
Citaat:
En mijn vriendengroep... die is eigenlijk uit elkaar aan het vallen. Tot vorig jaar rookte er niemand, maar daar is de laatste tijd wel een beetje verandering in gekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:+ |
per ongeluk steken met een injectie naald, buisje vol laten lopen en bloed laten onderzoeken op drugs:7
|
Citaat:
|
uit ze duim gezogen.. ownee ze arm :+
enige waar ik last van heb als ik blow is geheugen verlies, weet echt niet meer waar ik het over heb en ik kan een lachkick krijgen. Een vriendin van me heb ik welles wit zien worden maar dat kwam omdat ze gruwlijk ziek werd van de wiet :d verder herken ik niet echt kenmerken en die op lange termijn schit is als je verslaafd bent aan harddrugs zou ik zeggen maar niet bij normaal drugs gebruik! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@amber- ik kan hier geen normaal antwoord op geven, omdat ik symptomen in deze context zon raar woord vind. iedereen kan om een bepaalde reden raar gedrag gaan vertonen of dat nou onzekerheid is of iets anders, dat hangt van de situatie af, misschien rookt diegene wel wiet, maar ik vind t hier maar een rare vraag, en met de argumenten waar flater mee aan komt zetten sla je nog geen deuk in een pak boter. |
@ BlackTurtle: Ik probeer alleen te zeggen als je sommige van deze dingen ziet je er misschien is aan kan gaan denken dat `ie drugs gebruikt. Ik weet ook wel dat dit geen standaard beeld is.
|
het valt me op dat de blowende mensen hier wel heel erg overdreven agressief reageren anders :+ zou dat een symptoom zijn? :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.