![]() |
CL RONDE 3 + stand ronde 2
1. Tyskie 24
2: The Phit 22 3: Bartje518 19 4: LexS: 18 ---Tukkerboy: 18 ---Headliner: 18 7: Stevie: 16 ---Maupster: 16 9: Ar-Tuur: 15 10:Stapper: 14 11: Kampie: 10 12: BoP: 9 13: Bazzemans: 7 -----Niemand: 7 ___________________________________________ 19/10/2004 Liverpool - Deportivo Monaco - Olympiacos Leverkusen - Roma Real Madrid - Dynamo Kyiv Ajax - M. Tel-Aviv Juventus - Bayern Fenerbahçe - Lyon Sparta - Man. United 20/10/2004 Panathinaikos - Arsenal Rosenborg - PSV Milan - Barcelona Shakhtar - Celtic Anderlecht - Bremen Valencia - Internazionale Chelsea - CSKA Moskva PSG - Porto :thumbsup: |
Re: CL RONDE 3 + stand ronde 2
19/10/2004
1 Liverpool - Deportivo 1 Monaco - Olympiacos 1 Leverkusen - Roma 1 Real Madrid - Dynamo Kyiv 1 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 1 Fenerbahçe - Lyon 2 Sparta - Man. United 20/10/2004 2 Panathinaikos - Arsenal 2 Rosenborg - PSV 2 Milan - Barcelona 2 Shakhtar - Celtic 3 Anderlecht - Bremen 1 Valencia - Internazionale 1 Chelsea - CSKA Moskva 3 PSG - Porto |
1 Liverpool - Deportivo
1 Monaco - Olympiacos 1 Leverkusen - Roma 1 Real Madrid - Dynamo Kyiv 1 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 1 Fenerbahçe - Lyon 2 Sparta - Man. United 20/10/2004 2 Panathinaikos - Arsenal 3 Rosenborg - PSV 1 Milan - Barcelona 1 Shakhtar - Celtic 2 Anderlecht - Bremen 1 Valencia - Internazionale 1 Chelsea - CSKA Moskva 1 PSG - Porto |
2
1 1 3 1 2 1 2 2 2 2 2 2 1 1 2 |
1 Liverpool - Deportivo
3 Monaco - Olympiacos 1 Leverkusen - Roma 1 Real Madrid - Dynamo Kyiv 1 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 2 Fenerbahçe - Lyon 2 Sparta - Man. United 2 Panathinaikos - Arsenal 3 Rosenborg - PSV 2 Milan - Barcelona 2 Shakhtar - Celtic 2 Anderlecht - Bremen 3 Valencia - Internazionale 1 Chelsea - CSKA Moskva 2 PSG - Porto |
Citaat:
|
Liverpool - Deportivo 1
Monaco - Olympiacos 3 Leverkusen - Roma 1 Real Madrid - Dynamo Kyiv 1 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 1 Fenerbahçe - Lyon 1 Sparta - Man. United 2 20/10/2004 Panathinaikos - Arsenal 2 Rosenborg - PSV 3 Milan - Barcelona 2 Shakhtar - Celtic 2 Anderlecht - Bremen 1 Valencia - Internazionale 2 Chelsea - CSKA Moskva 1 PSG - Porto 1 |
Liverpool - Deportivo 1
Monaco - Olympiacos 3 Leverkusen - Roma 3 Real Madrid - Dynamo Kyiv 3 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 1 Fenerbahçe - Lyon 1 Sparta - Man. United 3 Panathinaikos - Arsenal 2 Rosenborg - PSV 3 Milan - Barcelona 3 Shakhtar - Celtic 3 Anderlecht - Bremen 3 Valencia - Internazionale 1 Chelsea - CSKA Moskva 1 PSG - Porto 3 |
Liverpool - Deportivo 1
Monaco - Olympiacos 1 Leverkusen - Roma 1 Real Madrid - Dynamo Kyiv 1 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 1 Fenerbahçe - Lyon 3 Sparta - Man. United 2 20/10/2004 Panathinaikos - Arsenal 2 Rosenborg - PSV 3 Milan - Barcelona 1 Shakhtar - Celtic 2 Anderlecht - Bremen 2 Valencia - Internazionale 1 Chelsea - CSKA Moskva 1 PSG - Porto 2 |
19/10/2004
Liverpool - Deportivo 1 Monaco - Olympiacos 1 Leverkusen - Roma 1 Real Madrid - Dynamo Kyiv 1 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 1 Fenerbahçe - Lyon 1 Sparta - Man. United 2 20/10/2004 Panathinaikos - Arsenal 2 Rosenborg - PSV 3 Milan - Barcelona 2 Shakhtar - Celtic 2 Anderlecht - Bremen 3 Valencia - Internazionale 1 Chelsea - CSKA Moskva 1 PSG - Porto 3 |
Re: Re: CL RONDE 3 + stand ronde 2
2 Liverpool - Deportivo
1 Monaco - Olympiacos 3 Leverkusen - Roma 1 Real Madrid - Dynamo Kyiv 1 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 3 Fenerbahçe - Lyon 2 Sparta - Man. United 20/10/2004 2 Panathinaikos - Arsenal 2 Rosenborg - PSV 2 Milan - Barcelona 2 Shakhtar - Celtic 2 Anderlecht - Bremen 2 Valencia - Internazionale 1 Chelsea - CSKA Moskva 2 PSG - Porto |
Liverpool - Deportivo 1
Monaco - Olympiacos 1 Leverkusen - Roma 1 Real Madrid - Dynamo Kyiv 1 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 3 Fenerbahçe - Lyon 2 Sparta - Man. United 2 20/10/2004 Panathinaikos - Arsenal 2 Rosenborg - PSV 3 Milan - Barcelona 3 Shakhtar - Celtic 2 Anderlecht - Bremen 2 Valencia - Internazionale 1 Chelsea - CSKA Moskva 1 PSG - Porto 2 |
19/10/2004
Liverpool - Deportivo 3 Monaco - Olympiacos 1 Leverkusen - Roma 2 Real Madrid - Dynamo Kyiv 1 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 1 Fenerbahçe - Lyon 3 Sparta - Man. United 2 20/10/2004 Panathinaikos - Arsenal 2 Rosenborg - PSV 2 Milan - Barcelona 2 Shakhtar - Celtic 2 Anderlecht - Bremen 3 Valencia - Internazionale 2 Chelsea - CSKA Moskva 1 PSG - Porto 2 |
2 Liverpool - Deportivo
1 Monaco - Olympiacos 2 Leverkusen - Roma 1 Real Madrid - Dynamo Kyiv 1 Ajax - M. Tel-Aviv 1 Juventus - Bayern 1 Fenerbahçe - Lyon 2 Sparta - Man. United 20/10/2004 2 Panathinaikos - Arsenal 2 Rosenborg - PSV 2 Milan - Barcelona 2 Shakhtar - Celtic 2 Anderlecht - Bremen 1 Valencia - Internazionale 1 Chelsea - CSKA Moskva 1 PSG - Porto |
5 goeie, ben niet ontevreden 8)
|
Idem. :)
|
En ook ik heb vanaaf 5 goed gescoord 8-)
|
4 mwah.. kan beter.. :p
|
Maar 3 goed, ik ben slecht dit seizoen zeg :'(
|
5 goed, sta van mezelf te kijke 8-)
|
Citaat:
|
PSV toont deze 1e helft wederom aan waarom men ook dit jaar die 2e ronde niet gaat halen :no::(
|
maar toch denk ik dat ze een goede kans hebben :+
en trouwens: als ik zo doorga met voorspellen haal ik niet de tweede ronde ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
In Eindhoven wint PSV dit zonder problemen verwacht ik. |
Damn... heb ik het gister eens aardig gedaan, verneuken mijn voorspellingen van vandaag dat weer massaal. Slechts 2 goed vandaag, waardoor ik deze ronde slechts 7 punten pak... 8|
|
Jezus, wat doe ik dit pauper zeg :o
|
Citaat:
|
Pana viel in Eindhoven ook erg tegen, maar daar in Griekenland is het ook een heel andere wedstrijd, net als deze wedstrijd in Noorwegen... Statistieken wijzen gewoon uit dat Rosenburg uit of thuis een wereld van verschil is.
Pana-uit wordt idd beslissend, maar PSV heeft het voordeel dat een punt voldoende is en dat ze de laatste wedstrijd Arsenal nog op bezoek krijgen, dat in feite al uitgespeeld is. Dit jaar moet het kunnen, zeker als je bedenkt hoe weinig ze weggeven achterin. Hopelijk is Alex er wel weer snel bij. PS Ajax speelde vorig seizoen ook gewoon bagger, in de HCE geen probleem in de regel, tegen clubs als Rosenburg wel... Ik schat dit PSV erg hoog in. Achterin staat het als een huis (die gekke Gomes af en toe na gelaten), terwijl er voorin altijd gescoord wordt... Dat moet goedkomen hoor. |
Als we ervanuitgaan dat PSV en Arsenal de komende wedstrijd winnen wordt het:
9 8 4 Wedstrijd erna is meen ik PSV-Arsenal en Rosenborg-Pana. In het slechtste geval winnen de uitspelende teams, en wordt het nog heel heet in Griekenland.. Gomes is een absolute grabelaar, nog slechter dan Kralj als je het mij vraagt. Zoetebier is ook geen wonder, maar zeer veel zekerder dan Gomes. Ajax vorig jaar zo slecht? Niet veel slechter dan PSV nu, hoor. Nationaal geen problemen, maar internationaal niet overtuigend. Ajax gaf in Milan AC goed partij, en won thuis van Brugge en ...? (ff vergeten). Nationaal gezien een problemen, PSV ook (nog) niet, maar welke tests heeft men dan ook al gehad? NAC-uit leverde meteen puntverlies op.. ADO-uit, RBC-uit, NEC-uit.. Zijn nu niet echt onoverkomelijke hindernissen als je het mij vraagt :o |
nogmaals 4 goed.. dat maakt saampjes 8.. 8-)
ik weet niet of ik wel goed tel.. :o |
Citaat:
|
damn, gloof nu maar 3 goed...
dat maakt 8 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.