![]() |
willen we een nieuwe enquete zien?
red scorpion vroeg erom, dus ik wilde ff de meningen peilen. zitten we te wachten op een nieuwe enquete, en wat voor vragen willen we zien?
de organisatie wil ik best weer op me nemen (zie sig.) |
is gezellig tog :)
|
ik heb de vorige niet eens ingevuld
|
Ben gek op enquetes
|
jaaaaaaaaaaaaaaa leuk!!8-)
|
ik wordt bang van vragen
|
oeh ik vind t maar een krappe meerderheid
|
Een enquete waarover ? :)
|
Citaat:
Citaat:
|
|
we doen het wel democratisch, dus men kan gewoon wat vragen in dit topic deponeren. de leukste komen dan in de enquete 8{
|
Wist niet eens dat die er waren.. Maar lijkt me ook wel leuk!:)
|
Citaat:
|
Hoeft niet zo!
|
Echt niet, je mag ze niet teveel doen, dan verliezen ze hun fun. Ik wacht trouwens nog altijd op de staff-enquete
|
Laten we eerst de resultaten van die ouwe ff afwachten joh, voordat we met een nieuwe starten..
|
ben t wel met Bartje eens :)
|
Citaat:
|
ja best.
|
Citaat:
|
de vorige was 7 maanden geleden, dan is het toch niet alsof hij vaak wordt gehouden?:?
|
Citaat:
Citaat:
7 maanden geleden is lang hoor Bunny. Dalijk zit jij of ik hier over 7 maanden niet meer. Zou toch jammer zijn, want ik wil jou zo graag bij een paar dingen invullen |
nahh, ik stem op. 'k weet nie :{
|
ja doe maar, leuk
Dit keer ga ik wel stemmen... :$ |
jaa de meerderheid wil een enquete!:thumbsup:
|
ik mis de optie who fucking cares :Z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kheb de uitslag van de vorige niet eens gezien...:{
|
Citaat:
of bedoelde je de staff enquete :? |
ja doe maar, leuk
|
Ja, doe maar, zolang ik de vragen niet moet verzinnen is dat allemaal leuk ;p
|
Ik vind het wel prima
|
ik vind het meestal ruk, veel te lang en lees werk :x doe het zo nu en dan wel hoor 8)
|
Altijd leuk
|
:no:
|
Ja stevie!
|
Ik wacht anders al gauw 2 maanden op de uitslag van de vorige :o
|
Ik wil het best zien hoor, of ik hem invul zie ik later wel weer 8)
|
Citaat:
|
mja ik moet wel ongeveer evenveel enquetes binnenkrijgen als de vorige keer ongeveer :)
|
Citaat:
|
een recordaantal van 46. dat is in feite onhaalbaar als je het mij vraagt, maar meer als 30 moet toch te doen zijn :) en nu nog de vragen.. of moet ik die zelf maar verzinnen? :z
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie zou je het liefst een klap voor zijn/haar bek geven? Wie is het meest kansloze persoon op het forum? Welke forummer denkt dat ie leuk is, maar is het niet? Wie is het lelijkste persoon van het forum? Wie het lekkerste? Wie het sterkste? Wie het slapste? Wie het slimste? Wie het domste? Wie het dikst Wie het dunst Wie het grappigst Welke FB doet zijn/haar werk het slechtste Welk forumkoppel is triest? Wie moet er nou eens kappen met die foto's posten Wie moet er meer foto's posten Bunny/Saartje de rest mogen jullie hier aanvullen! |
Wie wil je meer op het forum zien?
Wie wil je minder op het forum zien? Wie heeft de leukste avatar? hm ik heb even niet zoveel inspiratie...morgen weer |
Citaat:
Gooi allemaal eens geinige vragen neer dan |
kom maar met een enkette :)
|
Citaat:
|
Ik ben voor meer casus vragen erin
Stel je ziet saartje langs de weg lopen en jij zit in een auto, wat zou je doen? |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.