Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Als ik naar een concert wil (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50333)

Impressions 19 October 2004 20:14

Als ik naar een concert wil

in Duitsland.. En dat is vrijdag, en ik word nu opeens meegevraagd, vervoer is geregeld, we pitten daar.. Maar op die dag heb ik school maar ik wil heeel graag naar t concert

Hoe kan ik dat dan het beste aan mn ouders vragen 8)

silverchair 19 October 2004 20:14

Re: Als ik naar een concert wil

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
in Duitsland.. En dat is vrijdag, en ik word nu opeens meegevraagd, vervoer is geregeld, we pitten daar.. Maar op die dag heb ik school maar ik wil heeel graag naar t concert

Hoe kan ik dat dan het beste aan mn ouders vragen 8)

haha niet?

Impressions 19 October 2004 20:19

Serieus graag.. K wil echt graag mee!

silverchair 19 October 2004 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Serieus graag.. K wil echt graag mee!
Serieus: hms ik weet niet hoe je ouders zijn en ieder zn ouders zijn en regearen anders dus ja..

Impressions 19 October 2004 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Serieus: hms ik weet niet hoe je ouders zijn en ieder zn ouders zijn en regearen anders dus ja..
Hoe zou jij het vragen aan je ouders? 8)

Femezz 19 October 2004 20:50

mag ik asje asje asjeblieft naar het concert! Dan doe ik een heel jaar het huishouden, en krijgen jullie elke dag ontbijt op bed :9

thali 19 October 2004 20:55

Helpt niet.

Wat dacht je van: "Mama, je weet dat ik fan ben van ... . *eventjes stilte* En je weet dat ik hen heel graag eens in het echt zou zien eh. Wel, ik kan ze zien, maareh ... *stilte* ... " En dan de informatie geven

Saarah 19 October 2004 21:35

Hangt idd heel veel af van wat voor ouders je hebt hé :).
De mijne zouden er niet zooo veel problemen over maken, nuja, m'n vader toch niet :p. M'n moeder mss wel, dus zou ik er gewoon voor zorgen dat ik die week bij m'n vader ben :p:o

AmbyPur 19 October 2004 23:10

"ik ga vrijdag naar een concert in duitsland blijf daar slapen LEUK VOOR ME HE MAM ik heb er zoooo'n zin in ik ben blij dat ik van die lieve geweldige ouders heb die me dat soort dingen niet afnemen jeetje ik ken van die ouders die dat wel doen hun kinderen vind ik echt zielig ik heb echt het gevoel dat ik gewoon goed wordt opgevoed gewoon streng maar wel vrij gewoon zo zou ik het ook doen :yes::yes::yes:"

doe er nog een shirt van de desbetreffende band ofzo bij aan en ze is verkocht :love:

:+

Amneris 20 October 2004 08:31

Hmm ik meld dat soort dingen meestal gewoon :| , en dan is het: o wat leuk! Hoe kan dat dan? Nou wat een geluk blablabla, mijn moeder is niet zo moeilijk wat dat soort dingen betreft, mijn vader boeit het al helemaal niet :9 .

Ik meld het ook altijd even van tevoren als ik spijbel, dan krijg ik deze reactie: Ja en wat moet ik daarmee? Je zoekt 't maar uit.

Ok.

O-)

Femezz 20 October 2004 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
"ik ga vrijdag naar een concert in duitsland blijf daar slapen LEUK VOOR ME HE MAM ik heb er zoooo'n zin in ik ben blij dat ik van die lieve geweldige ouders heb die me dat soort dingen niet afnemen jeetje ik ken van die ouders die dat wel doen hun kinderen vind ik echt zielig ik heb echt het gevoel dat ik gewoon goed wordt opgevoed gewoon streng maar wel vrij gewoon zo zou ik het ook doen :yes::yes::yes:"

doe er nog een shirt van de desbetreffende band ofzo bij aan en ze is verkocht :love:

haha! Ik zie je al staan

:Y)

FunFair 20 October 2004 10:36

:D

ik zeg gewoon "mam, dan en dan heb ik dat en dat.. dus dan ben ik niet thuis"

en dan vindt ze het wel oke :p maarjah... ik woon ook al een jaar op mezelf dus :z

SpiNe 20 October 2004 11:23

ik heb dan nog gewoon vakantie:o

Headliner 20 October 2004 11:27

gewoon: ik ga naar een concert in moffenland, geef me wat geld
en dan krijg je van je pa een reactie van: hoeveel heb je nodig?:+

en paar uur later zit je in de auto/trein richting deutschland8)

silverchair 20 October 2004 11:33

hhaha vraag of ze mee gaan :+

CharmedOne 20 October 2004 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur

Deze vind ik het best :d

bootje 20 October 2004 12:29

ik zou het gewoon vragen en het zou mogen :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:11.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.