![]() |
Piratenhits
Mijn favoriete muziek
Vooral die landrotten in het oosten en zuiden des lands schijnen ervan te houden, maar ik als zeerover ben d'r ook gek op. Hoe denken jullie over muziekpiraten en piratenhits? |
piraten helpen de muziek industrie naar de klote:+
|
Citaat:
Piratenmuziek is tenminste echte muziek.. met fatsoenlijke teksten :o En Piratenmuziek is tegenwoordig niet de juiste benaming aangezien er al 2 legale "piraten" zijn.. "Muziek des Levends" of "Het Levenslied" dat klinkt beter.. :p |
Citaat:
|
piratenhits... heb ik er ook nog een van.
Normaal - oh wa bin ik geil |
of die van ganz ganz dicke dicke titten
ik krijg spontaan vakantiegevoel weer terug. |
WC EXPERIENCE 8-)
naja dat is boeren muziek :d |
Citaat:
Mag ik hier roken? En dat is geen piratenmuziek :no: en normaal al helemaal niet.. |
hey bedankt voor dat linkje!
|
Citaat:
en ze staan ook op die site :* |
Citaat:
|
wat gaan we doen met die dronken zeeman
wat gaan we doen met die dronken zeeman wat gaan we doen met die dronken zeeman smorgens in de vroegtee |
Zeker goeie muziek!
enkele van mn favo's: Bertus de Tukker - Het oldershoes Tabias Berger - Es Limburger bin ich riek Frank van Etten - Leef als een zigeuner Koos Darwinkel - Verliefd verloren Dingetje - Kaplaarzen Beppie Kraft - Oet Limburg kump de meziek :yes: Vraag ze maar eens aan! |
tis neit echt een piraat, maar kheb dimitri van toren met hé kom aan aangevraagd:yes:
|
piraten hist, noem het gerust boeren hits
|
Citaat:
"lekkere worst van de hema" draaien ze nu! Hoor dat Bossche(of hoe dat ook mag heten) accent eens! |
die jannes heb ik bij de regiotap gezien :D
alles wat je hebt dat mag je houden, ik neem alleen me kleren mee, ga maar lekker huilen bij je moeder, want al je tranen ben ik zat, zij mag zich met jou nou gaan bemoeien, eerstwil je dit dan weer dat zo is het altijd wel weer wat ik word gek van det gezeur ik zet me koffer bij de deur dam dam :p |
Nu draait :
Frank van Etten - Leef als een zigeuner 3:40 http://www.piratenhits.com/modules/c...nkvanetten.jpg Prachtplaat hè? |
dat vind ik een toppertje, jij aangevraagd?:thumbsup:
|
laffaard van de stad:(
|
Citaat:
|
dat zat ik me ook al af te vragen..
tja ik heb nix met limburg, t klinkt wel aardig, maar us schon twen' zou beter klinken :p |
JAAAAH DIT IS EM WAT EEN PLAAT!!!!!!
Burdy - Mit mien ogen dicht |
Hoop tukkerzooi daar wel
als je zoekt op twente of tukker: Baggus - Bie ons in Twente 2:33 2 Fons Platenkamp - Gen mooier pleske as Twente 2:47 3 Hanneke, Fons & de Ekkelbeumkes - Twenteland 3:21 4 Toontje lager - Lente in Twente 3:08 5 Trio Live - Twenteland prachtig land 2:47 6 Yellow Stars - Met de koetse deur Twente 2:43 1 Bertus de Tukker - Het oldershoes 3:25 2 Ellis & Ben - Een drentse met een tukker 2:28 3 Erwin Stukker - Unter der dubbel eagel 2:26 4 Tukkerband - The happy tukker tune 2:33 |
tis al aangevraagd :yes:
|
1 Bijlage(en)
hahah heb jij dat gedaan scorp?
|
Zeer juist
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.