![]() |
is jullie bureau...
...ook helemaal volgebouwd met lege glazen, flessen, schaaltjes en borden? nee? ow bij mij wel :$
|
Nuttig informatie (-3)
|
ja :$
|
Wel met ander puin.
|
nee
wel vol met onder onder lege cd's, dvd's .. schoolwerk en crap achter mn monitor ligt mn voorraadje chips en alle andere eetbare zooi:Y) als het nog allemaal houdbaar was, zou ik er nog minstens een week van kunnen eten8) |
euhm... van alles, me petje, lichtjes, reclame kkrantes, tmobilemok, kleppen voor me boxen in de auto, cd's, speculaas koeken, anwb papieren, deo, weet-ik-hoeveel-delig-sleutel-schoeren-draai-set-ding-geval, ow niet te vergeten me protomonee en me pc 8)
|
geen bureau :'(
|
nee maar wel met: broodjes + krabsla + mes + drank (ben aan het eten ;))
stiftje voor op cdroms te schrijven, map met divxfilms, luidsprekers, webcam, balpens, portefeuille, gsms, bureaulamp, muis, scherm, armband, cdrom van xp, kabels, toetsenbord, papier, en iets dat bij de chips zat |
Ja. Nu staat er maar 1 leeg glas maar tis weleens erger geweest. :$
|
Nope, maar met webcam, digitale camera, me telefoon, boeken, adapter, paar pennen en potloden, cd-roms, boxen, mac donalds bekertje, lampje, medicijnen, spa blauw, mascotte, seizoenkaart een paar verjaardagskaarten etc...
|
Nee, niet echt! Pas opgeruimd :+
|
Computertafel ligt val met papier en zo.
Over mijn bureau zwijg ik. Daar is echt geen beginnen aan. Momenteel is het net iets minder erg dan dit: vorig jaar in de winter of zo. Mijn kamer is eigenlijk in het algemeen een ramp. |
Nee, maar wel met papier, schoolwerk, cd's, kaften, boeken, cd-doosjes, ...
|
Nee, ik ben een mierenneuker die alles in een kast in vakjes heeft op alfa volgorde.
|
Ja
|
@ annomeisje: :o das wel ernstig ja
Ontopic: :yes: hou ik van :9 |
nee.. heb een paar boeken hier liggen (van mijn broertje voor zijn spreekbeurt :D) een snoeppapiertje en zooi cds
|
Citaat:
voor de rest aan afstandbediening, Gladmakende haarcreme, tel. standaardje, kapotte lamp, en een tasje met nagel/haar/make-up spulletjes erin |
zooi 8-)
duizenden papieren, cd's met en zonder hoesjes, pennen en potloden, agenda, oorbellen, etc |
handleiding,dvds,ventilator en horloge en bureaulamp:thumbsup:
|
Citaat:
|
ik heb iets van 15 lege flessen, 2 cd rekjes, HEEL veel rotzooi momenteel en n bureaulamp:p
|
Citaat:
ik heb precies hetzelfde bureau wat ook ongeveer zo vol ligt:p |
Citaat:
|
Ik heb iets anders liggen:
papier, schoolboeken, oorbellen, spiegeltje, pennen etc... Gewoon usual rotzooi enzo :) dat is wel zo fijn, alles wat ik zoek ligt meestal gewoon op het bureau. |
Citaat:
|
Citaat:
|
bureau?
kan ik amper nog vinden door de zooi O-) |
nee ... maar wel met een enorme hoeveelheid andere zooi
|
1 Bijlage(en)
Valt best mee toch? :)
|
uhu... lege glazen vuile borden schoolboeken pennen andere folders.... naja gewoon een troep dus :+
|
alleen een globe, placemat met sinappels, pen een kladblokje
|
Citaat:
|
hij staat vol met computer zooi
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.