![]() |
Ga je naar Bart Smit...
...kom je alle spullen uit je jeugd weer tegen :huh:
My Little Pony, Care Bears ( woei exemplaartje van me vriendje gekregen :love: :p ), Turtles, Tamagotchi's :huh: Wat is nou echt speelgoed uit jullie jeugdgeneratie :) ? |
Lego :7
|
Een voetbal, autotjes en van die kleine vechtpoppetjes. :7
|
Lego, autootjes, en ik deed ook veel bordspelletjes zoals Mens erger je niet en Wie ben ik? Ik las ook nog best vaak toen ik jong(er) was. En dan het liefst de boeken van Paul van Loon (bijvoorbeeld de 3 Griezelbus-delen). :yes: _0_
Verder had je toen ik een jaartje of 12 was die Flipporage en een jaar later de Tamagotchi's (heb de mijne nog steeds ergens liggen) en ik was in mijn kinderjaren fan van de Ghostbusters, Teenage Mutant Ninja Turtles en de Mighty Morping Power Rangers, waar ik van alledrie de series een action figure had. |
Oeh ja die flipporage...
iedereen met een zak vol flippo's naar buiten, en vervolgens legde je de ingezette flippo's op de kop, en moest je met een andere flippo die flippo's proberen om te draaien... damn ut ging echt om grote winsten of verliezen hoor :p |
lego, barbie :p, knikkers :love:, tamagotchi ook, maar die heb ik uit elkaar gehaald voor een opdracht voor techniek toen 8-)
|
Ik had veel barbies en speelde ook met playmobile :D
|
playmobil 8-)
lekker mannetjes op het spoor leggen en dan de trein laten aankomen :] de trein ontspoorde echter altijd :| |
playmobil en barbies
|
barbies natuurlijk :D
|
Ik was altijd druk in de weer met My little ponies :p.
|
bikermice from mars:o
|
Re: Ga je naar Bart Smit...
Citaat:
|
Re: Ga je naar Bart Smit...
Dat had ik eergisteren ook met me beste vriendin, ik zag zo'n hele grote lieve schattige My little pony :love: Die hadden ze vroeger niet :(
My little Pony, Care Bears, Turtles, barbies, tamagotchi's, knikkers, auto's transformers had ik ook nog :p Ik had ook nog tig videobanden, ook van de muppets geloof ik, toen ze nog klein waren :p en Barney :love: etc... |
lego, lego en NES
dan nog stratego, risk (wat ik nu nog speel!! vet leuk met vrienden en een biertje erbij :)), wie ben ik en nog wat van die oude kut spellen :) |
Barbie :love: en my little pony ook! Was ik helemaal verslaafd aan!
|
tamagotchi.. daar dacht ik gister nog aan :d we hadden in de klas een bak voor die dingen en daar moesten ze dan altijd in :d en verder playmobil, lego en duplo
|
Playmobil 8-)
|
ik had mijn pop.. en een boom in de tuin
en als ik niet mijn pop der haren aan het knippen was dan klom ik in de boom.. ow en we hadden een schommel en die was lol verder knikkers, knikkeren is koel 8-) maar nooit van die plastic crapshit |
Barbies!!! En m'n pop.. En tamagotchi's ook, maar de speeltuin was ook altijd erg leuk:p Niet in m'n eentje dan, maar met de halve buurt.
|
Barbie's
Lego Baby born my little pony andere paarden shit knikkers etc. :+ |
Barrrbie, verder echt vanalles :) lego, duplo, race banen :+ uhh...heel veel.
|
Playmobil!!!! En Barbie :p
Nu speelt m'n zusje ermee :d |
oude dingen zijn gewoon weg beter
oude spelletjes waren ook super, lekkere gameplay, niet grafisch, etc, etc |
Lego.. absoluut!
Ik heb nog twee dozen in de kast staan.. mijn buurjongens vroegen de hele tijd of ze er mee wilden spelen.. en gister heb ik de dozen naar beneden gehaalt.. we hebben ene hele stad gebouwd.. en stiekem vond ik het zelf ook nog hardstikke leuk :yes: oh ja ik had ook nog een skelter.. heel erg veel op gereden.. :thumbsup: |
*barrrbie (en dan vechten met de action man van mn broertje:+)
*playmobiel *nanni baby (ja die kan ook plassen en lieve geluidjes maken 8-)) *droomtelefoon _0_ maar die heb ik een keer verkocht *tamagotchi :yes: |
Citaat:
maar ik had ene hele mooie die mijn vader had gemaakt, met stukjes vloerbedekking erin die over waren van mijn kamer, dat vond ik helemaal cool 8-) |
Barbies, Ken (in tijgerpakje) en de barbie auto :love:
|
Lego, Playmobile, matchbox ... dat was hetgene waar ik altijd mee speelde ... en ik had er nog verdomd veel van ook nog ... uiteindelijk de hele mikmak voor een paar honder gulden (dat washet toen nog) verkocht ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.