Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Hebben jullie (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50365)

Femezz 21 October 2004 12:45

Hebben jullie

dat ook wel eens? Dat je denk dat je recht door de deuropening loopt, maar vervolgens toch onwijs hard tegen de zijkant oploopt! Ik wel namelijk :p

The6thgate 21 October 2004 12:52

klinkt bekend ja. mn heupen en schouders hebben al vaker een aardige klap gehad zo

Sanne 21 October 2004 12:54

ja :$

Femezz 21 October 2004 12:58

dacht al dat ik de enige was :+

bartje518 21 October 2004 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Femezz
dacht al dat ik de enige was :+
Zeer zeker niet.. :no:

Headliner 21 October 2004 13:08

alleen bij die stationsdeuren

Femezz 21 October 2004 13:08

En dat je op de trap loopt en denkt dat je al beneden bent, terwijl je nog een tree moet! En dus soms languit op de grond ligt, halverwege de woonkamer. En dan zit je moeder je daar zo raar aan te kijken? :rolleyes:

bartje518 21 October 2004 13:09

Citaat:

En dat je op de trap loopt en denkt dat je al beneden bent, terwijl je nog een tree moet! En dus soms languit op de grond ligt, halverwege de woonkamer. En dan zit je moeder je daar zo raar aan te kijken? :rolleyes:
Dit overkomt mij dan weer verbazingwekkend genoeg niet :o

K@rima! 21 October 2004 13:12

Citaat:

hehe.. yeps.. Alleen heb ik dan meestal het geluk dat niemand het ziet.. Dus sta ik snel op en doe ik net of ik geen pijn heb ;) :+

[oja, ook een keer op school.. Het ERGSTE wat je kan overkomen... Alleen was t 8e uur, alleen mn vriendin zag het:o ]

Femezz 21 October 2004 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
hehe.. yeps.. Alleen heb ik dan meestal het geluk dat niemand het ziet.. Dus sta ik snel op en doe ik net of ik geen pijn heb ;) :+

[oja, ook een keer op school.. Het ERGSTE wat je kan overkomen... Alleen was t 8e uur, alleen mn vriendin zag het:o ]

Heb ik ook eens gehad, alleen viel ik toen tegen de trap op! Moet je ook kunnen :+

The6thgate 21 October 2004 13:33

Citaat:

heel af en toe heb ik dat wel. alleen flikker ik niet op mn bek maar krijgt mn rug een opdonder:p
en niemand die het ziet, trap komt toch in de gang uit

Pakspul 21 October 2004 13:51

Trap af glijden, diepvriezers die in de weg staan, deuren die niet snel genoeg open gaan enz enz enz :z :+

LexS 21 October 2004 15:12

Lol hoe kan dat nou weer. Niet opletten of verkeerd inschatten ofzo? :p

Femezz 21 October 2004 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Lol hoe kan dat nou weer. Niet opletten of verkeerd inschatten ofzo? :p
Verkeerd inschatten denk ik :9

appelshampoo 21 October 2004 15:43

jah dat met die deur, maar met de trap heb ik ook vaak.. ook wel eens dat ik denk dat ik nog twee treden ofzo moet maar dat je dan al beneden bent :+

Femezz 21 October 2004 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
jah dat met die deur, maar met de trap heb ik ook vaak.. ook wel eens dat ik denk dat ik nog twee treden ofzo moet maar dat je dan al beneden bent :+
haha ja inderdaad! Dan wil je een grote stap nemen en dan in 1x "pok" vloer :9

TheGroovMaster 21 October 2004 15:45

ik heb het welles met schuifdeuren die niet optijd reageren of langzamer open gaan als normaal, die kut dingen op het station idd

maar verder nooit last van hoor

CharmedOne 21 October 2004 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Heb ik ook is een keer gehad, maar toen viel ik op een vriend van me en lagen we daar allebei.... :$ Een paar van me klas hadden het gezien....

Paar weken geleden stapte ik mis en toen lag ik languit op de trap, alleen een vriendin van me had dat gezien.. :p

Uhhm... nog 1 van de vele trap gevallen dan maar...

Ik viel over een draad, rolde helemaal naar beneden knalde met me hoofd tegen de deur aan... |:( en toen had ik een hersenschudding en gekneusde rib + voet + hand :+

Maar dat was gelukkig thuis :p

lieve colafles 21 October 2004 16:59

Citaat:

Heb ik ook eens gehad, alleen viel ik toen tegen de trap op! Moet je ook kunnen :+
ik heb het een keer gehad met een half volle school.. en onze trappen zijn ook echt mega zichtbaar.. maar ja ik en trappen is sowieso geen goed idee

frox 21 October 2004 17:22

*beng* hoowww... deurpost... :rolleyes: :$

Raspberry 21 October 2004 17:41

ik heb het vaak met de trap.. :+

silverchair 21 October 2004 18:05

hms niet heel vaak, maar dat met de trap wel ja, of je wil de trap op rennen maar dan gaat dr iets fout :+ scheenbeen tegen een trede..auw :'(
maarja meestal moet ik dr heel hard op lache :D:D

Saarah 21 October 2004 19:25

Ja, dat ik tegen de zijkant van de deur loop:p.
Of als ik de trap opga en denk dat ik nog een tree moet doen maar eigenlijk al boven ben en dus met m'n voet in het niks trap :p

frox 21 October 2004 19:32

Weet je wat je een keer voor de gein moet doen :D
Met je hoofd aan de ander kant gaan liggen, bij je voeten eind. Dan weet je de volgende ochtend echt niet waar je ben echt zo lache :D:D:D

The6thgate 22 October 2004 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
Weet je wat je een keer voor de gein moet doen :D
Met je hoofd aan de ander kant gaan liggen, bij je voeten eind. Dan weet je de volgende ochtend echt niet waar je ben echt zo lache :D:D:D

dat heb ik wel eens per ongeluk gehad. erg wazig:+

wat trouwens ook fijn is....als je op je arm slaapt. ik werd wakker en had er totaal geen gevoel in en kon m niet bewegen. als je dan nog half slaap denk je echt, wtf is dit nu weer:? beetje heen en weer bewegen en er tegen slaan hielp wel:7

Atjeuh 22 October 2004 07:46

met de trap heb ik regelmatig.. vooral als je 's ochtends vroeg je bed uit moet en het donker is beneden :[

AmbyPur 22 October 2004 09:32

ik heb vaak dat ik denk dat de deur op een kiertje staat en dat wil ik hem open duwen en er dooheenlopen, maar dan zit ie toch dicht. *knal* :+

JennyMindTricks 22 October 2004 09:38

ja. en vriendin van mij had het pas bij bushokje. want die ruit was er eerst uit en hij was nu gemaakt maar dat wist ze niet. dus POK! met haar hoofd :p

Alpha 22 October 2004 09:42

nee ... heb ik eigenlijk nooit ... loop er dan gewoon doorheen :+

Stevie 22 October 2004 10:41

hmm ik liep ooit eens tegen een deur aan omdat ik dacht dat ik em al open had gedaan maar dat bleek dus niet zo te zijn

The6thgate 22 October 2004 10:45

andersom is ook kut. dat je in het pikkedonker denkt dat de deur dicht is en vervolgens met je kop dr tegenaanknalt omdat ie blijkbaar open staat...

Femezz 22 October 2004 14:29

Haha, gewoon grappig om te lezen dit allemaal! :d

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:00.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.