Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Argh kan nog steeds het meiden forum niet op (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50394)

BaRBie 23 October 2004 00:41

Argh kan nog steeds het meiden forum niet op

In den beginnen...hielp ik mee aan de site, toen kwam het forum, en ik mocht ook meteen op het meidenforum...toen werd iedereen eraf gegooid...en mij over de pm verteld dat ik een foto moest posten om erop te mogen, ik post een foto, mag er nog steeds niet op, toen moest ik over de 300 posts hebben, ik over de 300 posts, maar neej dan moest ik dus naar een meeting geweest zijn...gvdgvdgvd nu kennen enkele mensen mij hier irl en NOG mag ik er niet op...what the hell moet ik ervoor doen>

0Vera 23 October 2004 00:42

mijn kont kussen :Y)

BaRBie 23 October 2004 00:43

Had ik dat nog niet gedaan dan? :thumbsup: :wave: :$ _0_ :aai:

0Vera 23 October 2004 00:44

ik wil meer :9 :Y)

BaRBie 23 October 2004 00:57

Sletje ;)

bootje 23 October 2004 09:01

Re: Argh kan nog steeds het meiden forum niet op

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BaRBie
In den beginnen...hielp ik mee aan de site, toen kwam het forum, en ik mocht ook meteen op het meidenforum...toen werd iedereen eraf gegooid...en mij over de pm verteld dat ik een foto moest posten om erop te mogen, ik post een foto, mag er nog steeds niet op, toen moest ik over de 300 posts hebben, ik over de 300 posts, maar neej dan moest ik dus naar een meeting geweest zijn...gvdgvdgvd nu kennen enkele mensen mij hier irl en NOG mag ik er niet op...what the hell moet ik ervoor doen>
ik denk niet dat er veel mensen zijn die je nu nog kennen. dus als er een poll zou komen, verwacht ik niet dat dat je ten goede zou komen. (correct me if I'm wrong)
dus het enige wat je moet doen is: regelmatig komen, posten, fotootje.

psychobunny 23 October 2004 09:31

Idd, ik zie bijna nooit reacties van je, weinig kans dat je derin komt dan, 't zijn vooral actieve leden.

CharmedOne 23 October 2004 13:11

Ik wist niet eens dat jij op dit forum zat :$

BaRBie 23 October 2004 13:25

Mjah erg leuk en aardig, maar ik post hier zeer zeker wel op drie forums, seksualiteit, liefde en psych...aan andere forums hier heb ik geen beheofte, daar ligt de leeftijd me te jong en hier doe ik tenminste nog eens wat nuttigs op deze manier, wil ook wel het complete forum gaan onderspammen maar dat stellen jullie vast niet op prijs.

Overigens heb ik hier 2 jaar geband geweest aangezien mijn broertjes hetzeflde ip delen en hier nog wel eens kwamen, niet al te bevoordelijk voor mijn posts.

En daarbij het gaat gewoon om het principe...tis echt nooit goed ofzo...post ik me ffies het leplazurus hier en ist nog niet goed..

bootje 23 October 2004 13:28

Citaat:

Mjah erg leuk en aardig, maar ik post hier zeer zeker wel op drie forums, seksualiteit, liefde en psych...aan andere forums hier heb ik geen beheofte, daar ligt de leeftijd me te jong en hier doe ik tenminste nog eens wat nuttigs op deze manier, wil ook wel het complete forum gaan onderspammen maar dat stellen jullie vast niet op prijs.

Overigens heb ik hier 2 jaar geband geweest aangezien mijn broertjes hetzeflde ip delen en hier nog wel eens kwamen, niet al te bevoordelijk voor mijn posts.

En daarbij het gaat gewoon om het principe...tis echt nooit goed ofzo...post ik me ffies het leplazurus hier en ist nog niet goed..

maar wat wil je nu dat we doen? een poll openen in meidenforum? denk je dat dat iets uithaalt?

BaRBie 23 October 2004 13:30

Neuh ik kom er alleen maar over klagen :p

en vind het ergens wel een beetje achterlijk...bedacht me ineens dat ik eigenlijk alles wat gevraagd werd al eens had gedaan enzo en het nog niet goed was...

CharmedOne 23 October 2004 13:56

Maar je bent niet echt actief op het forum?
Hoe vaak kom je nou, eens in de zoveel weken?

psychobunny 23 October 2004 17:05

Neem het van me aan, als je in de rest al niet wil komen, dan wil je zeker niet in het MF :no:

Tyskie 23 October 2004 17:24

Citaat:

Neuh ik kom er alleen maar over klagen :p

en vind het ergens wel een beetje achterlijk...bedacht me ineens dat ik eigenlijk alles wat gevraagd werd al eens had gedaan enzo en het nog niet goed was...

Als je er alleen maar over wilt klagen dat laat ik hem hier maar staan. :Y)
Maar als je er in wilt moet je ff een vrouwelijke fb of een beheerder pm'en. ;)

Headliner 23 October 2004 17:39

en laat ook effe een foto zien voor de geinteresseerden8)

biffyclyro 26 October 2004 12:54

euh je bent mij nog nooit opgevallen eigenlijk, sorreh

Sanne 26 October 2004 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
euh je bent mij nog nooit opgevallen eigenlijk, sorreh

Atjeuh 26 October 2004 17:16

ken ik jou :?

xLesjuhx 26 October 2004 18:24

Ik ben er ook niet meer op:'( Terwijl ik hier ook al vanaf het begin ben en alleen maar ff tijdje weg ben geweest:'( :no:
Maar ik moest nog even door posten ofzoiets....;)

Ik ken jou wel BTW..weet nog precies hoe je eruit ziet enzo:)

BaRBie 27 October 2004 02:28

gheghe ow toch nog iemand :)

mjah ik kom hier inderdaad niet veel, te jong publiek en ik kom ook alleen op de forums waar ik nog een beetje kan helpen...denk dat er wel meerderen zijn die me kennen wanneer ik hier een foto plant...weet niet zeker of dat een goed idee is...

En ik kwam alleen maar eve klagen, hoef het meidenforum niet zo nodig op maar wilde het wel ff zeggen :p
tis toch een MEIDEN forum :) dus zou er gewoon gelijk op moeten :p

Nightwolf 27 October 2004 07:12

uhu :z

BlackTurtle 27 October 2004 10:23

ben ik de enige die zich sufgelachen heeft na t lezen van dit topic?:d

The Phit 29 October 2004 09:32

nou zustert van zaagmannetje, ik zie jou eigenlijk nooit op dit forum. Alleen laatst op het mannenforum een keertje :z

appelshampoo 30 October 2004 12:36

mjah.. ik weet nog wel van vroeger enzo.. maarre lesjuh.. jij was eraf gegooid omdat je een lek was :wave:

Sanne 1 November 2004 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ben ik de enige die zich sufgelachen heeft na t lezen van dit topic?:d
nee
:D

klootzak 3 November 2004 08:45

onteregt

xLesjuhx 3 November 2004 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
mjah.. ik weet nog wel van vroeger enzo.. maarre lesjuh.. jij was eraf gegooid omdat je een lek was :wave:
Ik een lek?????!!!! Echt niet... Ik kwam gewoon niet meer op het forum :wave:

klootzak 3 November 2004 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xLesjuhx
Ik een lek?????!!!! Echt niet... Ik kwam gewoon niet meer op het forum :wave:
je bent harstike lek jij

xLesjuhx 3 November 2004 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
je bent harstike lek jij
ja ehhh als ik ongesteld ben misschien, verders niet:9:9

Tyskie 4 November 2004 20:27

Dit gaat nergens meer over. Ga maar lekker op ADB verder met blaten. :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:20.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.