![]() |
*sokken*
Hee, letten jullie welke sokken jullie aandoen onder een lange broek??
ik niet, niemand ziet het immers! |
Ik heb er maling aan
|
ik had gister gewoon lekker witte sokken instappers aan :)
|
witte broek->witte sokken
en anders zwarte sokken sim-pel:p |
9 op de 10 keer draag ik witte sokken
|
Citaat:
ik heb sokke van snoopy en goofy enzo! :+ |
Citaat:
Ik draag er liefst geen. (Daarom dat ik meestal in sandalen te zien ben of op blote voeten.) Maar als ik er aan doe, maakt het niet zoveel uit. Meestal zijn ze toch zwart. 'k Probeer wel om geen rode sokken aan te doen onder een kakigroene broek, maar dat is het dan ook. |
ik heb meestal van die lage sokjes aan.. die heb ik echt in alle kleuren die je maar kunt bedenken :+
|
Ik heb enkel maar zwarte sokken, dus er valt niet op te letten en ze passen overal bij.
|
Ik heb maar 1 soort sokken, zwarte dunne
|
dat is het enige van kledij dat m'n moeder koopt zonder mijn aanwezigheid. maar ze koopt dan ook geen witte :p
|
Mmmh volgens mij ben ik dus helemaal fout met mijn witte sportsokken.
|
ik heb echt alle kleuren sokken, en het maakt me ook niet uit wat voor ik aan heb. Komt zelfs wel eens voor dat ik 2 verschillende aan heb.
|
Citaat:
Ik draag alleen zwart als ik een zwarte broek aan heb, voor de rest altijd wit. |
Citaat:
afgewisseld met donkerblauwe nu sport ik ook 5 keer per week maar verder heb ik ook weinig anders.. ja voor onder mn pak |
ik heb vaak gewoon twee verschillende aan omdat ik ze altijd kwijtraak :z
|
Ik heb bettyp boop sokken.. :7
(pyama, string+bh) |
Mijn schoenen komen boven mijn sokken uit, dus het maakt niet uit wat ik voor sokken aandoe
|
en draagt er iemand zo van die teensokke?
ik niet, lijkt me trouwes reuze ambetant |
Citaat:
|
Citaat:
En verder draag ik momenteel veel zwarte sokken omdat dat de enige dikke sokken zijn die ik heb :) En ik heb ook nog sokken met figuurtjes.. |
Ik draag bijna nooit kousen , loop ook liever op blote voeten
als ik er draag maakt het me echt niet uit welke |
ik pak gewoon een paar sokken uit de kast ... soms weleens verkeerde kleur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb heel vaak (deels) open schoenen aan, dus dan heb ik (huidskleurige) pantykousjes aan. Bij rokjes huidskleurige of zwarte panty's/maillots.
In laarzen of sneakers heb ik gewoon alle kleuren (halve) sokken aan die ik maar tegenkom. Stippen, strepen, van alles. De Looney Tunes periode heb ik nou toch ook wel achter me gelaten :p. |
Citaat:
Nu weet je 't dus wel O-). |
ik heb altijd zwarte sokken aan
let er wel op dat als ik gala schoenen aan doet dat ik geen dikke zwarte sokken aantrek, 1 die ziiten niet lekker en 2 die staan niet leuk.... heb dunne met pink panter der op ...rrrreeeewwww*) |
Euhm in de zomer trek ik van die kousevoetjes aan.
In de winter van die lange, lekker warm :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gelukkig heb ik zwarte sokken aan, dus wie wil me:love:
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
wtf heeft de kleur van je sokken nou met sex te maken?8) [size=0,1]en voor zover ik weet heb ik nooit van iemand aan moeten horen dat het saai wasO-) [/size] |
geitenwollensokken
|
Citaat:
|
Citaat:
http://users.pandora.be/maerlantlol/Valerie%20022.jpg |
hilarish...
|
Citaat:
|
nu heb ik der blauwe van winnie the pooh aan! :+
|
Citaat:
Wie kopt hem in? :+ Overigens schijnen witte sokken icm sportschoenen wel een afknapper te zijn ja.. :z |
edit: zelfde reactie als tyskie :+
|
Ik heb best wel veel foute sokken, maarja dat ziet toch niemand verders dus sokken boeien me niet zoveel..
|
Ik heb zwarte sokken.
Ik voel me niet prettig als ik witte sokken aan heb, als ik dan eens mijn benen over elkaar sla en mijn broek klapt wat terug dan moeten daar geen witte sokken zitten :Y) |
ik heb altijd zelfde kleur sokjes aan als me sneakers. en keb maar 1 paar sokken met figuurtjes erop: enkelsokjes met nijntje, haha. maar alleen de witte lijntjes, ziet eropzich wel stoer uit. ;)
|
misschien ooit al gereageerd.. maar kan toch zeggen dat ik haast nooit witte sokken draag..hooguit naar werk ofzo.. anderzijds de sokken meestal in de kleur van de schoenen of de broek...
anders steekt het weer zo af ... en ja je ziet het heus wel onder een lange broek...(wanneer je zit ofzo..whatever.. ) |
Citaat:
|
te korte broeken vind ik er egt niet uitzien ;) en dan van die lange sokken dr onder;)
ik zelf draag altijd van die enkel sokjes :) in allerlei kleuren, maar ook gwn wit. en ik heb ook van die omslagsokken ofzo, weet niet hoe die heten, maar die moet je omslaan, maar die draag ik alleen als ik hoge sgoenen aan heb waar je die sokken niet ziet :yes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.