Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Zou jij? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50448)

Little Angel 26 October 2004 17:09

Zou jij?

- 65 euro neerleggen voor een trui?
- Die trui dan ook nog aantrekken terwijl je weet dat je er gezeik mee kan krijgen?
- In een vergadering blijven zitten terwijl deze eigenlijk al een kwartier geleden was afgelopen?
- Achter een gozer/meisje aan blijven lopen die in de stad woont waar je nu woont terwijl je gaat verhuizen naar een andere stad?

Gewoon een paar vraagjes khoef geen serieuze antwoorden :+

Atjeuh 26 October 2004 17:10

- ja :$
- ja
- nee
- ja

Red_Scorpion 26 October 2004 17:13

nounou, 65 euro voor een trui, en er gezeik mee krijgen? :?

ga je een lonsdale trui kopen meid?

frox 26 October 2004 17:16

- ja hoor
- neit als hij 65 euro is :+
- als het gezellig is
- als het de moeie waard is wel :)

Sanne 26 October 2004 17:24

4x JA

BlackTurtle 26 October 2004 17:51

meid hoe kom je hier in godsnaam bij?:?

Alpha 26 October 2004 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
- ja hoor
- neit als hij 65 euro is :+
- als het gezellig is
- als het de moeie waard is wel :)

K@rima! 26 October 2004 19:43

Ja!
ja :+
Uhm neej joh!
Jaa.. :love:

Plankje 26 October 2004 21:05

ja
ja
ja
ja
:)

Nightwolf 26 October 2004 21:20

nee
ja
nee
ligt eraan of ik dan een leuker meisje tegen zou komen naar de stad waar ik zou gaan heen verhuizen

LexS 26 October 2004 21:24

4x ja. Mits die trui natuurlijk niemand kwetst met een tekst of logo.

Stapper 26 October 2004 22:15

Re: Zou jij?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Little Angel
- Die trui dan ook nog aantrekken terwijl je weet dat je er gezeik mee kan krijgen?
- In een vergadering blijven zitten terwijl deze eigenlijk al een kwartier geleden was afgelopen?
- Achter een gozer/meisje aan blijven lopen die in de stad woont waar je nu woont terwijl je gaat verhuizen naar een andere stad?

Gewoon een paar vraagjes khoef geen serieuze antwoorden :+

nee
ja
nee
nee

hegje 26 October 2004 22:38

nee
wrm zou ik zo'n dure trui kopen en dan nie aantrekken, of is dit1 vraag
ja
in elk stadje een ander schatje, ja dus:+
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
nounou, 65 euro voor een trui, en er gezeik mee krijgen? :?

ga je een lonsdale trui kopen meid?

als het nou een bloesje was, maar dan zou ik geen 65 euro doen

Alexis 27 October 2004 14:29

Truien naar mijn smaak kosten altijd meer dan 65 euro

Ik krijg meestal geen gezeik om mijn kleding.
Ik mag alleen geen korte mini-rokjes en naveltruitjes aan.
Opschriften als "sexy me" zijn ook niet gewenst.

Euh ja, tuurlijk.
Als ik nergens anders heen hoef.

Nee, ik ga in januari naar het buitenland en ik zorg ervoor dat ik niet meer verliefd wordt.

Bird Of Prey 27 October 2004 15:53

nee
kan 'm niet aantrekken als ik 'm niet koop
nee
ja, als je eenmaal verhuisd bent kun je dat persoon niet meer irriteren door hem/haar te achtervolgen :] :+

Jamiel 27 October 2004 16:58

Hangt ervan af of het echt de moeite waard is.
Nee
Nee
Nee

Little Angel 27 October 2004 18:18

Ik zal even uitleg geven:+

65 euro voor een lonsdale trui ja, mn ma vond dat kei veel en ik vond van niet dus vroeg me af wat jullie ervan vonden, dat tweede wilde ik gewoon weten welke mensen het zich aantrekken wat andere mensen van hun denken. Het derde gaat over een vergadering die ik gister had, die ast die lult altijd zo lang dat ie gerust tot 12 uur snachts door ken gaan en het laatste zit ik nog steeds beetje me. Kvind zo'n gozer leuk hier in Den Bosch maar kga verhuizen dus das wel klote aangezien die gozer mij ook wel izet zitten.

Vandaar :+

LexS 27 October 2004 19:06

Tsja, was ooit een van de eersten die zo'n trui had maar toen al die zielepoten hem aan deden heb ik hem maar aan mn neefje gegeven. Wat dat betreft ook een zielepoot. :loser:

0Vera 27 October 2004 19:18

hehe die Irene ;)

als ik geld te over had, zou ik rustig broeken van honderd euro kopen en truien van honderd euro maar ik heb het simpelweg niet dus kies ik liever goedkoper spul. Overigens ben ik ook geen merkaanhanger dus als het twintig euro goedkoper is zonder merk, doe me dan maar zonder :)
en het interesseert me geen ruk wat anderen van mij zeggen, als ik een trui leuk vind waar 'fuck you' op staat koop ik em toch :Y)

En als die gast vijf kwartier in een uur lult, ik ben altijd erg van de smoezen dus ik zou me op die manier uit de voeten maken :p

wat dat laatste betreft: als het af te reizen is, lijkt het me niet onoverkomelijk om te blijven afspreken met hem. Zo niet, laat dan maar zitten :z

frox 27 October 2004 21:48

Re: Re: Zou jij?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis

Nee, ik ga in januari naar het buitenland en ik zorg ervoor dat ik niet meer verliefd wordt.

dat lijkt me kut zeg :{ stel nou dat je...

Little Angel 27 October 2004 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
hehe die Irene ;)

als ik geld te over had, zou ik rustig broeken van honderd euro kopen en truien van honderd euro maar ik heb het simpelweg niet dus kies ik liever goedkoper spul. Overigens ben ik ook geen merkaanhanger dus als het twintig euro goedkoper is zonder merk, doe me dan maar zonder :)
en het interesseert me geen ruk wat anderen van mij zeggen, als ik een trui leuk vind waar 'fuck you' op staat koop ik em toch :Y)

En als die gast vijf kwartier in een uur lult, ik ben altijd erg van de smoezen dus ik zou me op die manier uit de voeten maken :p

wat dat laatste betreft: als het af te reizen is, lijkt het me niet onoverkomelijk om te blijven afspreken met hem. Zo niet, laat dan maar zitten :z

:d dol!! Ik wil alleen zo'n trui omdat t een vet merk is, het had net zo goed everlast of hooligan kunnen zijn alleen hebben die merken niet de trui die ik wil (het model dan) ik ga niet in kleren lopen omdat dat stoer is of iets dergelijks en lonsdale is gewoon een vet merk :yes: ;)

Ja het reizen is goed te doen alleen dan dat Benji een tering hekel het aan utrecht dus das wel minder, maarja, in utrecht zijn vast ook wel eluke jongens dus ik probeer me over benji heen te zetten:)

BlackTurtle 28 October 2004 18:05

ik snap dat niet he, meiden in een lonsdale trui, hebben ze een mooi figuur, zit er zon losse trui voor , daar kan ik met me hoofdje nei bij:no:

bootje 29 October 2004 19:01

Londsdale is niet direct m'n favo merk :no:

dext0r 29 October 2004 19:08

plaatje van het model trui wat je wilt hebben? want volgens mij kun je die in zat andere merken krijgen... maar dat is dan misschien weer net iets te 'alto' voor je...

Atjeuh 29 October 2004 21:06

bij de H&M en Only hebben ze ook van die truien :+ of net als Dex zegt van de "alto" merken :+
toch snap ik niet waarom meisjes in zo'n grote oversized trui gaan lopen :+

Impressions 29 October 2004 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
toch snap ik niet waarom meisjes in zo'n grote oversized trui gaan lopen :+
Zit superlekker :9

WishfulDreaming 29 October 2004 22:08

twijfelgeval
ja
ja
ja

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.