![]() |
Hoe lossen jullie je familieproblemen op?
Stemt u maar! Limburgers doen het eerste
|
ik laatste ga gewoon naar kameraden, maar dan drinken we cola8)
|
Euh, uitpraten ofzo?
Maar wasser dan gebeurd (in Limburg?)dat je dit topic aanmaakt? |
ik doe niks
|
Zo zie je maar weer...Altijd die limbo's
|
*hahaha laat maar verkeerd gelezen*
|
Overigens in het Westland steken ze elkaar nog gewoon ouderwets (Naaldwijk)
|
Een biertje drinken :yes:
|
pilsje_0_
|
Citaat:
|
structurele aanpak :yes:
Eerst analyseren - Wat is het probleem - Hoe is het probleem ontstaan - Waarom is het een probleem - Waarom is het ergens anders geen probleem - Etc Dan meningvormen, antwoorden geven op de vragen die je krijgt tijdens de analyse En vervolgens handelen - Wat gaan we in het vervolg doen om het probleem te voorkomen - Als het probleem niet te voorkomen is, hoe kun je het dan zo min mogelijk verminderen - Hoe passen we elkaars gedrag aan Iig op zo'n manier En soms is t ook gewoon een beetje schreeuwen. Wat hierboven allemaal staat geldt natuurlijk alleen voor de grote problemen waar het hele gezin bij betrokken is :) Ok, ik woon dan ook niet in Limburg, dus ik ga maar voor het biertje, hoewel elkaar incl. jezelf overhoop schieten ook aannemelijk klinkt :) |
Alsof zo'n structurele aanpak werkt. Gewoon iedereen verrot schelden en zeggen dat ze normaal moeten doen. Werkt altijd he! :thumbsup:
|
familie is familie, kunnen hun ook niets aan doen
|
heb nooit zo problemen, heb een keer wat woorden met een vriend gehad en toen zaten we een paar minuten daarna alweer lachend een pilsje te drinken :7
|
Citaat:
|
beetje praten, daarna wat drinken, tis meestal snel weer goed bij ons :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.