![]() |
rammstein ahoy?
hey mensjes, wie van jullie gaan er ook komende donderdag of vrijdag naar rammstein in ahoy?
|
|
Citaat:
|
ik niet
vind het soms nog wel prima om te luisteren maar om helemaal naar ahoy te gaan met tienmiljoen mensen super druk en veel geld kostend vind ik het toch niet waard |
Citaat:
|
nah tis me geld niet waard
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
|
Ik ga nu dinsdag naar rammstein in het sportpaleis.
|
nee.
|
Getsie. Nee zeg.
Ik zou nog eerder een 2 liter coca cola fles compleet in mn aars inbrengen voordat ik uberhaupt zou overwegen anar een rammstain show te gaan :| |
Citaat:
zou je het daarna wel overwegen? |
Citaat:
De kans dat er uberhaupt ooit wat in mn aars gaat lijkt me al nihil. Laat staan een 2 liter cola fles. |
Citaat:
lol @ smilie van wouter |
Rammstein is gaaf :yes:. maar ik ga dr niet heen omdat ik dan vast wel wat anders te doen heb :7
|
Citaat:
|
ik ga 11 december naar hun conert in dortmund:thumbsup:
|
aah der zijn nog mensen die rammstein wel leuk vinden:D
|
we all live in amerika he?
|
Citaat:
|
achja ik neem meestal niet de moeite goed naar de teksten van rammstein te luisteren :+
|
lol een vriendin van me was backstage, en met richard op de foto en shit, en ze vonden haar shirtje zo vet... Mrs. Kruspe stond erop.. lol :+
samen met andere vriendin... wehehe...wel leuk voor ze :p |
Hier de lijst van users die jaloers zijn:
|
Ik vind Rammstein eigenlijk wel vet
|
^ rrrrright :p
|
Citaat:
daar vraag ik toch niet om of wel als er niks positiefs uit kan komen hou dan gewoon je mond aub :O |
Citaat:
:O :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
leg uit :p |
Citaat:
kbennietschattig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou ook wel van rammstein :) had die avond een gratis concertje :+
Hoorde psa volgende dag dat rammstein er was, had er wel heen iwllen gaan maar is ver weg en had geen geld :[ (heb nu nog steeds geen geld :'( ) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.