![]() |
Dames, wel eens klaargekomen?
ik vroeg me af hoeveel van jullie dames al eens is klaargekomen...en was dat al bij jullie eerste keer? hoe ging dat?
|
Ik denk dat het merendeel van de dames hier wel al is eens klaargekomen hoor dat is voor die van mij altans geen rariteit wat zo te zien sommige wel denken dat het is. Wat wel een rariteit is is waarschijnlijk klaarkomen door puur het neuken dus enkel door vaginale stimulatie zonder klitoris :p
|
Aha, leuk om te weten. Ik snap alleen niet wat je bedoelt. Zal wel aan mij liggen.
Mijn vriendin komt (meestal) alleen klaar door stimulatie van de Clitoris. |
ja, ik ben klaargekomen .. en het was geil
ik kom niet klaar van alleen neuken maar voor de rest wel, en jah bij mijn eerste keer ben ik wel klaargekomen maar niet door het neuken dus maar wat wil je met deze informatie ? |
ben nog nooit klaargekomen tijdens een vrijpartij, hoe hard ie ook zn best deed :{. Fijn om te weten he :z
ligt aan mij, ben gewoon te gesloten. |
Ze zeggen dat je dames in het voorspel goed moet verwennen met de vinger / tong, dan komt men wel klaar als je het goed doet.
|
men vriendin kwam klaar bij haar eerste keer neuken,wat ik al vrij mooi vond voor haar,omdat niet elk meisje klaarkomt bij haar eerste keer,komt ze ineens nog een keer klaar:huh:
dus ze zal er wel iets aan gehad hebben,maar kzou niet weten hoe je de clitoris kunt stimuleren tijdens het neuken,behalve door zowat te wrijven met je lichaam:? |
ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn vriendinnen komen altijd heel goed klaar na mijn bezoekje:)
ik heb er zelfs gehad die schreeuwde om testoppen :d wat ik vaak wel grappig vind:7 :7 :7 :d |
Citaat:
|
ja, natuurlijk,...
en mensen, als het niet zou lukken,... lekker veel oefenen :p ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.