Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Profielwerkstukken... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50515)

Amneris 31 October 2004 12:13

Profielwerkstukken...

Wat een ramp... nog maar 52 uur te gaan ;).

Pakspul 31 October 2004 12:14

wat doe je dan hier nog? hup aan werk jij :p

bootje 31 October 2004 12:15

komaan, werken!
succes

Amneris 31 October 2004 12:16

haha ik heb al gewerkt vanmorgen :p, en nu heb ik geen zin meer. Heb nu 1 hoofdstuk af en het is 30 bladzijden :s, lang leve de heel veel bijlagen ;).

L_angeldc 31 October 2004 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amneris
haha ik heb al gewerkt vanmorgen :p, en nu heb ik geen zin meer. Heb nu 1 hoofdstuk af en het is 30 bladzijden :s, lang leve de heel veel bijlagen ;).
bij ons telde de bijlagen niet als het echte profielwerkstuk.
op zich ook wel logisch, anders kan je bij wijze van 1 a4tje echt maken en de rest als bijlage knippen en plakken van internet/boeken/watdanook

maar kben blij dat ik er al vanaf ben :+

appelshampoo 31 October 2004 13:16

woehoe.. vorig jaar in 1 x afgerond met een voldoende, 25 bladzijden :o

CharmedOne 31 October 2004 19:55

Succes :*

Stevie 31 October 2004 20:43

jep ben er ook volop mee bezig. heb voor de vakantie het theoriedeel van 36 bladzijdes ingeleverd (klad) dus het praktische deel moet ook nog :z

not-known 31 October 2004 21:06

LOL is de controle nou al es wat strenger geworden? Toen ik et moest doen leverden we nl. een paar vodjes in en hadden we sowieso een G. Voordeel dat de docenten zelf al niet eens wisten wat et was 8-)

bruggi 31 October 2004 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door not-known
LOL is de controle nou al es wat strenger geworden? Toen ik et moest doen leverden we nl. een paar vodjes in en hadden we sowieso een G. Voordeel dat de docenten zelf al niet eens wisten wat et was 8-)

:? Jij zat toch 1 klas lager dan ik? Bij ons hadden er maar een paar mensen een G (me :+ *kuch* ;)) en ze waren aardig streng hoor...
Waren jullie zo'n slechte lichting dat ze de lat maar besloten iets lager te leggen ofzo :p?

(Zelfde school, voor de geïnteresseerden)

Jochemmm 31 October 2004 21:28

Ons profielwerkstuk was gewoon vet goed. Beetje vaag misschien, maarja. Zou eigenlijk niet meer weten wat er ook alweer allemaal instaat en hoelang het was. :P

Maar het gaat ook om de kwaliteit, niet kwantiteit. 8) Of moet het een minimum aantal pagina's zijn?

FunFair 1 November 2004 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
Ons profielwerkstuk was gewoon vet goed. Beetje vaag misschien, maarja. Zou eigenlijk niet meer weten wat er ook alweer allemaal instaat en hoelang het was. :P

Maar het gaat ook om de kwaliteit, niet kwantiteit. 8) Of moet het een minimum aantal pagina's zijn?

waar is dat ding eigenlijk gebleven? heb jij em nog :?

Alpha 1 November 2004 07:47

pfff ... dat profielwerkstuk vind ik dus echt een verspilling van tijd, want ik heb dus echt geen flauw idee wat je er mee leert ... heo je een werkstuk moet maken? dat wisten we toch allemaal al ... :[

FunFair 1 November 2004 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
pfff ... dat profielwerkstuk vind ik dus echt een verspilling van tijd, want ik heb dus echt geen flauw idee wat je er mee leert ... heo je een werkstuk moet maken? dat wisten we toch allemaal al ... :[
euh.. je leert toch datgene waar je een werkstuk over maakt?

Stapper 1 November 2004 09:38

haha, die heb ik nooit hoeven maken
alleen moet ik nog een dossier afmaken :(

kreej-z 1 November 2004 11:07

dat profielwerkstuk stelde bij ons echt niks voor! Ik denk dat wij er nog geen drie dagen aan hadden gewerkt en dat de leraar t er niet echt mee eens was... Hij was zooo makkelijk onderuit te halen :p En uiteindelijk was t toch wel voldoende... iedereen kreeg voldoende trouwens, of t moest wel heel erg uitblinken, dan kreeg je een goed. Onvoldoendes zijn er niet gevallen geloof ik :)

xLesjuhx 1 November 2004 12:10

Ik ben er ook mee bezig. Heb voor een filosofisch werkstuk gekozen *hoe dom:P*

AmbyPur 1 November 2004 13:04

ik ben toen ook nog wel een flinke tijd met de onze bezig geweest :D wij deden het over de jaren '60, ik vond het vet leuk 8-)

not-known 1 November 2004 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
:? Jij zat toch 1 klas lager dan ik? Bij ons hadden er maar een paar mensen een G (me :+ *kuch* ;)) en ze waren aardig streng hoor...
Waren jullie zo'n slechte lichting dat ze de lat maar besloten iets lager te leggen ofzo :p?

(Zelfde school, voor de geïnteresseerden)

Serieus??? _0_ Hebben ze het VWO flink genaaid :d
Voordeel van havo ofzo :+

PFP 1 November 2004 17:38

De stichting van de staat Israël hadden wij, te koop voor 10 Euro

Amneris 1 November 2004 18:03

Nog maar 49,4 uur te gaan... *sjoep*

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:44.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.