![]() |
Profielwerkstukken...
Wat een ramp... nog maar 52 uur te gaan ;).
|
wat doe je dan hier nog? hup aan werk jij :p
|
komaan, werken!
succes |
haha ik heb al gewerkt vanmorgen :p, en nu heb ik geen zin meer. Heb nu 1 hoofdstuk af en het is 30 bladzijden :s, lang leve de heel veel bijlagen ;).
|
Citaat:
op zich ook wel logisch, anders kan je bij wijze van 1 a4tje echt maken en de rest als bijlage knippen en plakken van internet/boeken/watdanook maar kben blij dat ik er al vanaf ben :+ |
woehoe.. vorig jaar in 1 x afgerond met een voldoende, 25 bladzijden :o
|
Succes :*
|
jep ben er ook volop mee bezig. heb voor de vakantie het theoriedeel van 36 bladzijdes ingeleverd (klad) dus het praktische deel moet ook nog :z
|
LOL is de controle nou al es wat strenger geworden? Toen ik et moest doen leverden we nl. een paar vodjes in en hadden we sowieso een G. Voordeel dat de docenten zelf al niet eens wisten wat et was 8-)
|
Citaat:
:? Jij zat toch 1 klas lager dan ik? Bij ons hadden er maar een paar mensen een G (me :+ *kuch* ;)) en ze waren aardig streng hoor... Waren jullie zo'n slechte lichting dat ze de lat maar besloten iets lager te leggen ofzo :p? (Zelfde school, voor de geïnteresseerden) |
Ons profielwerkstuk was gewoon vet goed. Beetje vaag misschien, maarja. Zou eigenlijk niet meer weten wat er ook alweer allemaal instaat en hoelang het was. :P
Maar het gaat ook om de kwaliteit, niet kwantiteit. 8) Of moet het een minimum aantal pagina's zijn? |
Citaat:
|
pfff ... dat profielwerkstuk vind ik dus echt een verspilling van tijd, want ik heb dus echt geen flauw idee wat je er mee leert ... heo je een werkstuk moet maken? dat wisten we toch allemaal al ... :[
|
Citaat:
|
haha, die heb ik nooit hoeven maken
alleen moet ik nog een dossier afmaken :( |
dat profielwerkstuk stelde bij ons echt niks voor! Ik denk dat wij er nog geen drie dagen aan hadden gewerkt en dat de leraar t er niet echt mee eens was... Hij was zooo makkelijk onderuit te halen :p En uiteindelijk was t toch wel voldoende... iedereen kreeg voldoende trouwens, of t moest wel heel erg uitblinken, dan kreeg je een goed. Onvoldoendes zijn er niet gevallen geloof ik :)
|
Ik ben er ook mee bezig. Heb voor een filosofisch werkstuk gekozen *hoe dom:P*
|
ik ben toen ook nog wel een flinke tijd met de onze bezig geweest :D wij deden het over de jaren '60, ik vond het vet leuk 8-)
|
Citaat:
Voordeel van havo ofzo :+ |
De stichting van de staat Israël hadden wij, te koop voor 10 Euro
|
Nog maar 49,4 uur te gaan... *sjoep*
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.