![]() |
ben ik ff snel
:p heb goud zilver en brons gewonnen...... snelste van noordholland dus 8-)
goud = 4 x 100 meter School Slag in een tijd van 4.50.00 zilver = 4 x 100 meter Vlinder Slag in een tijd van 5.25.00 [edit: die tijd klopt niet!.... denk 4.55.00 ofzo, moek nog ff kijken :p] brons = 4 x 100 meter Rug Slag in een tijd van geen id (boeit me niet :+) nouja waren dus estafette wedstrijden, landelijk zouden we in de top 20 staan, ik kon die gegevens helaas niet vinden :/ maja ben der wel trots op!! heb helaas geen pr's gezwommen omdat ik niet zo goed getraind heb ivm ziekte en drukte met school. *wilde ik gewoon ff kwijt!!* |
1 Bijlage(en)
oeps.... de foto met medailes :z
|
Voel je je nu goed? HE? HE? HE? HE? HE? :[
Goed gedaan kul :yes: |
cool, feli :)
|
wow en dat op 12 uur snachts :9
|
gefeliciteerd!
|
netjes ...
|
de nieuwe pieter vdh
|
Citaat:
|
doe je leuk ;) gefeli :)
|
Wow!Gefeliciteerd!:thumbsup:
|
aah chill man :) gefeliciteerd
|
Niet slecht :thumbsup:
|
straf hoor!!! Hartelijk geproficiateerd:+
:* |
okey heb de uitslagen gevonden, voor de geintereseerden.... denk niemand maar ach :+ http://www.kringnoord-holland-knzb.n...ster_31okt.txt
goud staat helemaal boven aan :p zilver... 4 x 100 meter vlinder slag was in een tijd van 4.45.00 brons.. 4 x 100 meter rug slag was in een tijd van 4.58.44 (echt een kut tijd :+) |
Netje hoor!! :thumbsup: Dat doe ik je niet na! :|
|
Ik heb ook lekkere chocolade munten
|
goed gedaan man! toch je tijd verbeterd!
chapeau(kweet niet of je t zo schrijft maar je snapt t wel):thumbsup: |
vandaag nog ff nagekeken.... 15e van nederland zijn we ongeveer 8-)
|
zegt de naam Marco Kerstholt je wat?? die kerl doet ook ergens bovenin mee in de top ? van NL..
iig feli |
nee ken alleen een stefan oosting ofzo, die doet ook studenten wedstrijden. we zwemmen geen nederlandse kampioenschappen omdat onze club te klein is (we kunnen geen 10 x 100 vrij estafette fixen)
Zelf ben ik ook niet snel genoeg voor de nederlandse kamioenschappen, ben er in iedergeval wel me best voor aan het doen! vandaag ook weer lekker 2 uur gebikkelt (training van 4.4 km, das nog een korte voor 2uur). |
Ik kende ook een goede zwemmer.... weet zn achternaam niet meer maar iig Niels uit Badhoevedorp
|
Vette shit nils! :thumbsup: :*
|
Citaat:
|
Doe je goed :thumbsup: _0_
|
sooow beter! gefeliciteerd :D
|
Nogmaals feli :9
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.