![]() |
Mag dit?
Ik zat in de metro naar het amc en daar zaten voorin de wagon (:S) 3 gekleurde medemensen heel klierig te doen van een jaar of 13. Toen stapte er een zakenman in en toen riep er 1 van : Je stinkt, gewoon om te dollen en toen zei hij : Houd je bek aap!
Ik vond het wel grappig en kon een glimlach niet onderdrukken:+ |
en toen zei ik natuurlijk, stoute meneer!
|
:d jeugd van tegenwoordig
|
:no: dat kan toch niet..:no:
:d :p :d |
die zakenman ruled :D
wat doe je op het amc? |
Daar zitten de IWO tentamenzalen, waar ik helaas tentamens moet maken.
|
Dit topic is puur gebaseerd op discriminatie, mag deze dicht?
|
Citaat:
:loser: whahahaha :loser: http://www.heerenvanh7.nl/smilies/soul2.gif |
Citaat:
|
Ben ik dan de enigste die die zakenman net zo triest vind als die jongens voorin de trein.. En dat is echt triest.:loser:
|
Citaat:
en ik vind die zakenman ook wel erg kinderachtig |
:$ Sja, als ik snel typ wil ik nog wel eens van zulke domme fouten maken..
|
Citaat:
|
En jij moet beginnen met hoofdletters en eindigen met punten. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zit jij tussen het plebs?
|
Citaat:
|
Citaat:
:{ |
Citaat:
|
Van mij mocht ie lekker mee flikkeren! 8)
Ik vind 'm echt triest:loser: edit; zeg dat als je 'm nog es ziet maar tegen hem. |
Citaat:
|
:x:D:D
|
Citaat:
Dat zal ik zeker doen! ;) |
Wat een vandaal. Zo iemand moesten ze een taakstraf geven!
|
:D ik ken zo nog een paar mensen in een net pak die dat zouden zeggen :+
|
shit man alleen door dit topic lach ik steeds alsik een neger zie
|
donders wat een grapjassen hier allemaal!
en vooral pfp, die is pas ECHT grappig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dus absoluut niet dat die zakenman ruled. Het slaat natuurlijk nergens op dat die jongens iets roepen, maar een volwassen man zou beter moeten weten.
|
jezus, die man zit echt net zo fout als dat jochie en hij ruled dus helemaal niet! Als je beledigd wordt mag je er best wat van zeggen, maar niet op zo'n manier... :no:
|
kijk eens aan, de verstandige reacties komen allemaal van de meiden af:z
|
Citaat:
|
WAT!??
, dus jullie vinden t serieus leuk, als een volwassene tegen een kind van 13 aap zegt? echtwaar hé ik had er denk ik neit bij moeten staan, want dat had die de volle laag gehad. en met de volle laag bedoel ik verbaal en niet lichamelijk.8| en jij moet je de ogen uit je kop gaan schamen pfp, wat betekent dat eigenlijk? portal for penisses? met je grote bek in dat topic over delinquenten, dat je in een beschaafde samenleving geloofd terwijl je ondertussen een van de meest gehate delen er van bent. een rasist en zo'n ik stond er bij en ik keer ernaar typje, van mensen zoals jouw walg ik:kots: |
Citaat:
|
Citaat:
|
PFP, ga er nou eens gewoon op in ;) Niet zo mierenneukerig doen.. dat is zo slap.. :z
|
PFP, ga er nou eens gewoon op in ;) Niet zo mierenneukerig doen.. dat is zo slap.. :z [/QUOTE]
Wat nou? Ik ga niet in op 1 of ander boertje dat denkt dat ie een mening kan vormen over mij. Iemand die gaat huilen als ik wel met argumenten kom. Iemand die serieus raSist schrijft het zal me echt een rotzorg zijn wat zo iemand van mij denkt. |
Hoezo boertje? :{
Maarja, tis jouw topic. En hij reageert heel normaal hoor, best stom om dan met zo'n zin te reageren op hem. Als je het echt zo'n onzin vindt, reageer dan niet zou 'k zeggen. :) |
Citaat:
Wat nou? Ik ga niet in op 1 of ander boertje dat denkt dat ie een mening kan vormen over mij. Iemand die gaat huilen als ik wel met argumenten kom. Iemand die serieus raSist schrijft het zal me echt een rotzorg zijn wat zo iemand van mij denkt. [/QUOTE] je zit er wel erg mee of niet?:* |
Ja, ik beklaag me over hoe diep de mensheid is gezonken
|
ah, als je dan toch bezig ben, ga ook eens voor de spiegel staan.
|
Ik noem wel vaker mensen aap eigenlijk, waarom wordt dat nou weer direct racistisch gezien?:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben nog wat te leren van die Turken over de sociale controle! |
zeikwijven
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.