![]() |
Ik vind dit niet kunnen
1 Bijlage(en)
Jij wel Ambypur?
|
Dat je serieus de moeite neemt om daar een screenshot van te maken te posten. :z
|
:+
|
Blijkbaar kan het dus wel.
|
omdat het funfair is
als het iemand anders was geweest buiten Hengelo e.o. was het spammen en kreeg diegene een waarschuwing |
geweldig _0_
|
oh mijn god jij bent echt te sneu voor woorden :d
btw.. als je, je er echt zo druk om maakt... ze hebben het knopje "Meld deze reactie bij een forumbaas" er niet voor niets bijgezet :z Je denkt toch niet dat de forumbazen of forumbazinnen allemaal in m'n zak zitten of wel? De klachten' die de mensen over mij hebben zijn gewoon niet van zo'n kaliber dat er OW's naar me hoeven worden gegooit. Daarnaast zijn mijn acties simpelweg reacties op voorgaande gebeurtenissen :z dusss.... laatste keer :Y) Citaat:
|
Citaat:
|
Echt een regenten politiek hier! :z
|
:D Je denkt toch niet echt dat ik me er druk om maak hè? :D
Met deze thread wil ik alleen aangeven hoe sneu jij je gedraagt door op al mijn laatste posts te reageren met jajoh je bent geweelllddiiggg |
FF krijgt toch nooit een OW, net als Pakspul. Kunnen voortdurend sneu doen, zonder dat er een straf op volgt want het zijn vriendjes van die lui hiero. Wees blij dat jij geen OW krijgt hé Arie!
|
Een ow of ban voor mij meer of minder lig ik ook niet wakker om. Maar nogmaals het was niet mn bedoeling om hiermee funfair een ow aan te smeren, maar gewoon z'n kansloze gedrag weer eens te laten zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kinders :no:
|
dat mensen om zoiets onbenulligs ruzie kunnen maken
*zucht* |
:z
grappig dat 1 bepaald groepje een hekel aan me heeft ik hou ook van jullie hoor :love: :* |
Je kunt het ook omdraaien: één bepaald groepje mag je wél..
|
ik stem voor
|
Nou handjes schudden en klaar :9
|
Citaat:
wat directer dan... waarom mag jij me niet? leef je uit (zolang het maar normale argumenten zijn zonder gescheld of gedoe) |
pfft :p
|
Citaat:
|
damn stop je lul in een sok ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond 'Je moeder' grappiger :$
|
Citaat:
|
ik heb echt niks beters te doen dan elke post te lezen en te vergelijken met wat die persoon eerder al postte hoor :rolleyes:
net als de andere fb's |
Citaat:
Citaat:
was het lekker laurens? :9 |
Citaat:
mareuhm... ik wacht nog op je antwoord... of ga je geen antwoord geven? |
Citaat:
|
Citaat:
Je moeder! (of geef ik nu toch stiekem een hint?!) |
Voordat ik "Je moeder" zat te doen had je al een hekel aan me...
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat je, je daardoor zo gekwetst hebt gevoelt dat je sindsdien een hekel aan me hebt gekregen. kortom.... je weet het dus niet concreet te zeggen :| |
kom jongens stop mekaar een vinger in de bips en dan is alles weer goed.....niet?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.