![]() |
Ben ik de enigste?
die op dit moment totaaal van de wereld is?8-)
|
1 Bijlage(en)
blijkbaar wel:)
|
en nu ga ik op mijn bank liggen en kan iedereen me de boom in:wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
enigste? :?
|
Citaat:
|
Dat gezeik en elkaar afvallen om spelfouten hier wordt verrekte irritant
|
Citaat:
|
ik kan me nieteens herinneren dat ik dit topic gestart ben.
hmm okee...... en daarbij komt dat als ik spelfouten wil maken dat ik dat lekker gedoet . capiche?:Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat doe je hier eigelijk? |
Citaat:
|
als je om die tijd op het forum zit ben je wel van de wereld ja:p
|
Citaat:
|
even voorstellen dan?
ik ben Bastiaan, aangenaam. maar t is op zich wel fijn, ze zouden jou moeten aan nemen om elke spelfout te verbeteren, heb jij ook weer wat nuttigs te doen.8| |
:z
Ik werd toen ik hier net was ook regelmatig aangesproken op mij spelfouten:Z Maar ik had natuurlijk geen vriendjes die mij allemaal kwamen helpen:'( |
Citaat:
|
Citaat:
En ik moest mn wekker zetten. Want ik meost om 5 uur mn bed uit om te werken. Terwijl het al 2:00 was...? En eers kon ik hem niet vinden (want hij gaf geen licht, want de stekker moest er nog in en ik die stekker zoeken en zat ik onder mn buro (om die stekker erin te doen) maar hij ging niet aan :? Toen werd ik nog gebeldtdtddt (:?) terwijl ik onder mn buro zat, was mn beste maat die vertelde dat ik veel water moest drinken en een fles water naast mn bed moest zeten voor als ik wakker zou worden... en ik heel aandachtig luisteren :+ goeie vrienden heb ik toch :love: :) En onder tussen nog steeds die wekker niet aan en met alle macht geprobeerd dat ding aan de praat te krijgen maar lukte maar neit :loser: :D dan maar de wekker van mn telefoon 8) Ik kijk er echt van op dat ik gewoon wakker ben geworden, dat vind ik dan toch wel een beetje goed van mezelf.... En citroen is slecht voor je tanden zeg de tering :+ :d |
Re: Ben ik de enigste?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige mensen hebben tijd teveel
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.