Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Wat vind jij nou van "Von Dutch" ? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50631)

appelshampoo 8 November 2004 19:02

Wat vind jij nou van "Von Dutch" ?

Naar mijn mening is het een duur kutmerk waar de laatste tijd iedereen mee loopt.

http://media02.liquidblue.com/imaged...RETLBVDH08.jpg

http://www.vondutch.com/store/produc...gular/2012.jpg

psychobunny 8 November 2004 19:07

Een duur lelijk kutmerk, net als Bikkembergs, Evisu,of hoe het ook noemt en Replay :kots:

eniT 8 November 2004 19:07

heb een hekel aan merkkleding!

CharmedOne 8 November 2004 19:18

Dat petje vind ik wel oké, maar die broeken enzo... nee bedankt

frox 8 November 2004 19:25

ik zie me er nog niet zo snel mee lopen :rolleyes:

Sanne 8 November 2004 19:46

hm ik vind het niet mooi en het maakt mij niets uit van welk merk het is

AmbyPur 8 November 2004 20:37

ik vind het op zich wel een cool logo 8-) maar dat het duur is en dat het zo'n popi jopi merk is, maakt het weer lelijk :p
verder kan het me weinig boeien

Headliner 8 November 2004 20:52

ik heb er wel een trui van
maar idd, veel te duur (een von dutch pet kost bij de britain al 50 euro, een pet!:{)

Sedes 8 November 2004 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik vind het op zich wel een cool logo 8-) maar dat het duur is en dat het zo'n popi jopi merk is, maakt het weer lelijk :p
verder kan het me weinig boeien

:yes:

'k vind vooral de tshirts ervan wel mooi maar mij ga je er niet rap in zien (te duur + te veel mensen die het dragen)

lieve colafles 9 November 2004 07:59

ik vind het lelijk.. maar aan de andere kant weten sommige mensen het ook heel stylisch te dragen :)

bootje 9 November 2004 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Een duur lelijk kutmerk, net als Bikkembergs, Evisu,of hoe het ook noemt en Replay :kots:
Replay heeft echt nog mooie kledij hoor

LexS 9 November 2004 11:32

Kutmerk. Iedereen loopt met van die klotepetjes. :kots:

Alpha 9 November 2004 11:33

ik vind het een duur en lelijk merk ... iedereen loopt er tegenwoordig mee en ik vind de kleding meestal nog niet eens mooi ... zelf ben ik nog steeds voor Hugo Boss, Armani, Ralph Lauren, Tommy, Lacoste en Dolce & Gabbana

x-lizz-x 9 November 2004 13:13

Ik vind sommige dingen wel mooi.. Maar die petten ABSOLUUT niet..

Atjeuh 9 November 2004 15:06

nee van die broeken dan waar dan super groot op je kont VON DUTCH staat :kots: en die petjes zijn wel hip opzich... alleen super duur en iedereen heeft ze... maar wat helemaal triest is dan van die mensen die met von bitch lopen :loser:

biffyclyro 9 November 2004 15:18

ik vind het lelijk en wel echt iets voor die sloeries die ermee rondlopen

Debedo 9 November 2004 16:22

ik vind de petten leuk, maar nu al een stuk minder omdat veel mensen het dragen. Ik heb mijne op vakantie gekocht, en toen zag je het in Nederland helemaal nog niet.
Vind de kleren echt helemaal niet leuk, vaak shirtjes die je ook bij h&m ofzo kan kopen, maar dan zonder vondutch erop.

Pakspul 9 November 2004 16:33

meeloop merk

dext0r 9 November 2004 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
ik vind het een duur en lelijk merk ... iedereen loopt er tegenwoordig mee ... zelf ben ik nog steeds voor Hugo Boss, Armani, Ralph Lauren, Tommy, Lacoste en Dolce & Gabbana

JIJ spreekt jezelf gewoon tegen in 1 zin :loser:

duur en lelijk, iedereen loopt ermee, en vervolgens draag je zelf een lijstje aan waar je precies hetzelfde van kunt denken, alleen heeft de drager waarschijnlijk oogkleppen op 8)

dext0r 9 November 2004 16:44

ohja ik vind de von dutch petjes cool, WANT britney heeft zo'n petje

PUH!

biffyclyro 9 November 2004 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r

idd :d :loser:

eniT 9 November 2004 19:50

ik heb iets tegen merkkleding! maar daarbuiten vind ik het ook nog altijd afgrijslijk hoor!

Headliner 9 November 2004 20:06

ik dacht eerst dat het een nederlands merk was, blijkbaar dus ook in belgie en zelfs in amerika bekend8)

dext0r 10 November 2004 08:04

gsus, dat is een nederlands merk :+

LexS 10 November 2004 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r

duur en lelijk, iedereen loopt ermee, en vervolgens draag je zelf een lijstje aan waar je precies hetzelfde van kunt denken, alleen heeft de drager waarschijnlijk oogkleppen op 8)

Idd. Kraagje ook zeker omhoog?:rolleyes:

Sanne 10 November 2004 11:45

ik heb zowiezo een hekel aan die truckerspetjes en zeker als iemand hem dan nog schuin op heeft ook :D

anemic 10 November 2004 21:28

yo ik heb mijn petje in denemarken gekocht vorig jaar
toen kende ik er echt nix van.. die turk waar ik hem van kocht zei al dat dat ding teringduur was in de winkel (maar die van hem waren gejat natuurlijk), ik dacht lul maar verder dat ding is wel cool. betaalde 7 euro en had een coole pet..
toen was ik terug onder de mensen met mn pet en iedereen vroeg (denen) waar ik dat ding gekocht had en of ik gek was en zo.. ik snapte er geen reet van..
terug in NL (en 2 maanden later, want scandinavie is altijd eerder) snapte ik het.. dus nu heb ik een hippe pet.. ik vind hem alleen maar cool voor de legerkleuren verder intereseer ik me niets voor merken..

Jamiel 11 November 2004 10:15

Ik ken ut nie eens :| maar euhm, je mot durvan houden

Ienke 11 November 2004 10:25

Ik wordt er eerlijk gezegd niet warm of koud van:{

x-lizz-x 11 November 2004 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
nee van die broeken dan waar dan super groot op je kont VON DUTCH staat :kots: en die petjes zijn wel hip opzich... alleen super duur en iedereen heeft ze... maar wat helemaal triest is dan van die mensen die met von bitch lopen :loser:
net zoiets als "miss sexy" :loser:

eniT 12 November 2004 21:09

de petten zijn nu helemaal in aan het worden. In heel veel merken, niet alleen von dutch. Ik vind ze echt afgrijselijk.
DJu, waarom draagt m'n vlammeke die dan? 8|

kreej-z 13 November 2004 15:04

nah, ik vind t geen mooie kleding :no: Tis niet mijn stijl... Maar als iemand t wel mooi vind, prima hoor :)

kaatjeuh 17 November 2004 14:47

Kvind die petjes wel mooi maar de rest niet zo,het is toch zelfde als je wit t-shirt pakt met geen letters op en der zelf(met wat creativiteit)von dutch opzet,en ook ze prijs is ongeloofelijk duur.

Dus nee dankuw zeg ik tegen von dutch

annomeisje 17 November 2004 16:58

Zijn er echt mensen die zo'n ding op het hoofd zetten :huh:

Romero 21 November 2004 12:52

om eerlijk te zijn ik vind het ordinairl om met merkkleding te lopen
dan is het net zoiets van kijk ik kan dit kopen en jij niet, en 2 tellen later loop jij er ook in misschien is het meegaan met de massa maar ik vind het erg ordinailr

eniT 21 November 2004 18:19

echt IEDEREEN draagt zo'n pet tegewoordig! daarom niet van vondutch, maar wel diene stijl... 8|

Atjeuh 21 November 2004 19:26

bij ons op school loopt er zo'n meisje met zo'n spijkerbroek en dan staat er zo op der broek don't touch en op der petje von bitch.... damn 8)

L_angeldc 21 November 2004 21:41

combinatie van 1 en 4

maar toch maar 1 gekozen.

ik vind het gewoon belachelijk hoe erg iedereen der mee rond loopt.. het ziet ook gewoon niet uit :+
maarja aan de andere kant moeten ze het allemaal zelf weten enzo :z

Xero 25 November 2004 12:04

Het boeit mij eigenlijk weinig. Zelf vind ik het maar lelijk en belachelijk duur. Ik heb gehoord dat die petjes al zo rond de 50 Euro zijn. :huh: Sowieso houd ik niet van kleding waar het merknaampje supergroot opstaat.

Yfkje 7 December 2004 18:15

het ziet er niet uit.. dat is een ding.. en als mensen 60 euro voor een leip petje willen neertellen, moeten ze dat lekker zelf weten.. :thumbsup:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:42.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.