![]() |
Wat vind jij het leukste feest in de wintermaanden?
ik trap af: het eerste van vele cliché topics op dit forum.
|
sinterklaas hohoho
|
kerst, vanwege de warmte enzo
|
mja ik twijfel tussen kerst en oud & nieuw
|
Oud & Nieuw.
Feesten! :d |
ik vind oud & nieuw alleen maar leuk voor dat nachtje kroeg wat er meestal bij gepaard zit...de rest vind ik allemaal maar zo-zo...
|
Citaat:
sinterklaas voor mij 8-) |
Citaat:
Ow, en ik kies voor het laatste ook, ik verjaar na Sinterklaas, dus dat is ook wel fijn :) |
oud&nieuw
oudejaar>> samen met vrienden en lekker eten, gewoon gezellig nieuwjaar>> al de kado's opendoen bij de aperitief en ook lekker eten :) |
Oud en Nieuw
's Avonds gezellig bij elkaar zitten met een heleboel mensen. Samen naar de oudejaarsloterij kijken (is traditie..doen we al jaaaaaaaaren zo). Ondertussen gezellig praten en eten. Dan aftellen totdat het 12 uur is en iedereen zoenen enzow en de champagne laten knallen en dan naar buiten een uurtje vuurwerk kijken. Daarna naar de kroeg om het nieuwe jaar in te luiden. Ik vind dat heerlijk altijd :) |
Hmm ik denk toch Oud & Nieuw
|
yeah ik ben alto
samen met ancalagon want die heeft 2 feesten op 1 dag :thumbsup: |
oud en nieuw.
lekker oliebollen naar binnen werken+ champagne enzo, aftellen en party:p |
verjaardag
gewoon een 3e kerstdag, relaxed toch:7 |
oud en nieuw vanwege die heerlijke appelbeignets ofzo :p :9 :9~
|
sinterrrrklaas
suikerrrrgoed :love: |
Kerst. Enige dat dat ik graag samen met mijn familie ben en me niet verveel. Gezellig aan tafel, ik kook dan altijd as usual. Oud en nieuw is ook wel leuk maar dat is gewoon feesten etc. Kerst is echt warm enzo zoals dex al zei. :)
|
kerst!
|
Kerst zeker weten! open haard en pakjes, veel familie en gebabbel. Op het eind van de avond heeft iedereen dan vuurrode wangen van de warmte (en ook wel van de wijn...) *zwijmelt alweer helemaal weg*:+
|
Citaat:
|
kerst ... jezelf lekker volstouwen met eten en nog cadeautjes krijgen ook nog :+
|
Kerst, de tijd van het jaar waar de hele familie weer bijeenkomt voor gezellige avonden. Kerstsongs luisteren met kaarslicht, fonduen, pakjes onder de boom, lekker traditioneel.
|
Citaat:
|
ons eigen oud hollans winter bbqen !!! echt beste feest ever :yes: _0_
|
Iets anders, nl mijn verjaardag 22 december 8)
|
k ben bang dat ik ook maar voor sinterklaas ga, want ik verjaar ook op die dag, en dan krijg ik zoveel onzin dat ik tot volgend jaar wel zoet ben
|
kerst!!! lekker met familie in duistland waar het bijna altijd sneeuwt met kerst! zo speciaal gewoon.... ze wilden dit jaar weg maar haast niemand wilde omdat het zo relaxed is!!!
|
carnavalnatuurlijk, ik doe niet meer aan sinterklaas en kerst doet ook niks speciaals met mij, oud en nieuw vind ik ook niet zo bijzonder meer..... :no:
En carnaval wel, das iets waar ik het hele jaar naar uitkijk eigenlijk..:yes: |
kerst, sinterklaas en oud&nieuw op de 1e plaats allemaal
Het is dan altijd gezellig overal, veel familie en vrienden. :) |
Kerst:love:
|
Carnaval!
Met op de 2e plaats oud&nieuw |
oud en nieuw voor mij:)
eerste gezellig poosje met familie, en dan om half 1 ongeveer naar vrienden toe en daar lol maken met zn allen, is gewoon helemaal toppie... |
oud&nieuw
twee dagen naar lekkere feestjes:) |
kerst
|
Ik vind het allemaal wel gezellig. Oud&nieuw is meestal het hoogtepunt omdat iedereen dan 's nachts lekker los gaat 8-) .
|
oud&nieuw :love:
|
Citaat:
maar ik vind kerst het leukst denk ik.. gezellig :love: maar oud en nieuw vind ik ook top, eerst met familie, daarna met vriendinnetjes naar de feesttent :9 en sinterklaas is ook leuk voor de chocoladeletters :p |
Ik geef de voorkeur aan Kerst.
Gewoon super gezellig en dat vieren we eigenlijk ook alleen nog maar. |
Sinterklaas!! de sfeer, de kadootjes :D met kerst is de sfeer zo gemaakt, met sinterklaas niet vind ik :)
|
M'n verjaardag is op 28dec... dus kerst-verjaardag-oud&nieuw is 1 groot feest voor mij :d
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.