![]() |
Schoen zetten
wie gaat het doen?
Om maar even een begin te maken aan het oh zo geweldige subforum 8) Ik mooi wel en met een bos peentjes drbij! |
en een suikerklontje? :7
|
suikerklontjes zijn slecht voor schimmelpaardjes http://images.scholieren.com/images/smilies/oneens.gif
|
nou dan doe ik wel een canderelletje
|
ja :d
elk jaar nog, en nog steeds cadeautjes erin :love: |
Ik niet
Heb wel een actie voor op het werk bedacht. Kinderne moetne zelf een schoen maken en die mogen ze dan bij ons neer zetten:d |
Citaat:
(behalve al sinds jaar en dag bij de ah en andere stores) |
Ik ben benieuwd naar de reactie van mn moeder :D Wanneer komt de geod heiligman?
|
Dit jaar ga ik voor Sinterklaasje spelen :Y)
Maar Sinterklazinnetje zet ook haar schoen :p |
Ik wil m'n schoen zetten :love: Ik ga dan ook nog altijd met m'n broertjes liedjes zingen enzo en dan doet m'n moeder er chocola in enzo. Misschien eet ik dit jaar wel die wortel ipv de chocola :p Veeeeel gezonder. De schimmel (Amerigo toch?) kan de schijt krijgen!
|
Dit is het eerste jaar dat niemand meer gelooft bij ons, maar ik hoop dat we onze schoen nog wel mogen zetten stiekem
|
ikke niet ... zonde van mn puma's :+
|
Citaat:
|
ik kan hem wel zetten, maar dan komt er toch echt niets in :d
|
same here, tenzij er echt een sint komt. ik zit wel het dichtstbij het dak :Y)
lijkt me superleuk, ik zet mn schoen in mn eentje, ga een liedje zingen met het raam open, ga slaapdronken midden in de nacht een paar pepernoten strooien en een snoepie in mn schoen stoppen en de volgende dag heel verbaasd naar mn schoen kijken 8) Wel een handig excuus als je iets heel duurs hebt gekocht :d wanneer is de intocht eigenlijk? mijn katje komt binnenkort, mss ga ik haar wel ff in mn schoen zetten en dan een foto maken ofzo :Y) lol |
Citaat:
|
Hier op kot moeten we stiekem een cadeautje voor elkaar deur leggen. Wie betrapt wordt zorgt voor ontbijt de volgende ochtend. Leuk toch?:yes:
|
Citaat:
Dus nu heeft mn moeder verzonnen dat ik een paar keer voor het snoep moet gaan zorgen :{ geld groeit me niet op de rug zeg |
Mijn moeder zou er expres een smerige vaatdoek instoppen ofzo als ik dat zou proberen :+ .
|
ik niet
|
Ik wel 8-)
weet alleen niet of er wat in komt :+ |
ik zet hem thuis wel, als ik het niet doe wordt mn moeder boos dat ze dan dingen voor nix heeft gekocht :d:d
|
Haha nee, allang niet meer :9
|
als ik dat zou doen komt er toch niks in :(
|
Citaat:
|
Wij doen niet aan sinterklaas :+ en zet mijn schoen dus ook niet :+
|
water voor het paard, en een winterpeen voor de sint
zoek maar uit wat die daar mee doet :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.