Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Missing DLL (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50650)

Kampie 9 November 2004 22:34

Missing DLL

Ok.. ik heb weer eens mij laten overhalen om een virusscanner te installeren..

Ok..nu vindt hij een dll die geinfecteerd is.. ( lvmmreg32.dll ) ik dus domweg verwijderen dat ding.. Nu begint mijn PC te miepen dat hij hem mist.. (logisch) alleen echt problemen geeft hij nog niet..

Nu weet ik niet waar hij van is.. en mocht hij belangrijk zijn heeft iemand hem ff voor mij?

Oja.. het gaat om Windows XP Pro

FunFair 9 November 2004 22:43

waarschijnlijk staat dat bestand in verband met het virus... kijk eens bij run - msconfig of hij rare dingen opstart.. ik heb het bestand namelijk niet...

heb je al gezocht op google naar dat bestand?

Kampie 9 November 2004 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
waarschijnlijk staat dat bestand in verband met het virus... kijk eens bij run - msconfig of hij rare dingen opstart.. ik heb het bestand namelijk niet...

heb je al gezocht op google naar dat bestand?

jep.. kom alleen maar op spaanse en italiaanse sites terecht.. dus sja.. daar word ik geen wijs uit..

en de virusscan heb nu toch het hele virus weggemikt? hij moet er dus niet meer om vragen.. :?

FunFair 9 November 2004 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
jep.. kom alleen maar op spaanse en italiaanse sites terecht.. dus sja.. daar word ik geen wijs uit..

en de virusscan heb nu toch het hele virus weggemikt? hij moet er dus niet meer om vragen.. :?

jah maar ergens in het register wordt het bestand nog opgestart ofzow...

hetzelfde als je messenger van windows xp verwijdert.. gaat hij ook zeuren om een missing dll ofzow.. zet je bij msconfig uit dat hij messenger moet opstarten.. heb je er ook geen last meer van :p je virusscanner scant niet je register he...

weet je de naam van het virus? dan kun je nog even kijken welke handelingen je allemaal moet verrichten om alle sporen te verwijderen op www.virusalert.nl ofzow.

Kampie 9 November 2004 22:49

Heb hem bij MSCONFIG nu uitgeschakeld.. kon niet zien aan wel progsel hij hangt.. kom er dus vanzelf achter als er een programma is wat raar gaat doen..

Kampie 9 November 2004 22:54

Citaat:

jah maar ergens in het register wordt het bestand nog opgestart ofzow...

hetzelfde als je messenger van windows xp verwijdert.. gaat hij ook zeuren om een missing dll ofzow.. zet je bij msconfig uit dat hij messenger moet opstarten.. heb je er ook geen last meer van :p je virusscanner scant niet je register he...

weet je de naam van het virus? dan kun je nog even kijken welke handelingen je allemaal moet verrichten om alle sporen te verwijderen op www.virusalert.nl ofzow.

Win32:Mabutu-Dll dat issem.. alleen nergens info over te vinden..

FunFair 10 November 2004 08:36

met google ben ik erachter gekomen dat het een email worm is... maar er zijn nog geen dingen waarmee die helemaal verwijdert kan worden....

als ik jou was zou ik m'n c schijf legen en windows weer opnieuw installeren..

Loy 10 November 2004 15:18

Citaat:

met google ben ik erachter gekomen dat het een email worm is... maar er zijn nog geen dingen waarmee die helemaal verwijdert kan worden....

als ik jou was zou ik m'n c schijf legen en windows weer opnieuw installeren..

Ja hoor.. je hebt duidelijk NOPPES verstand van dit soort dingen.. :notgood: .. sorry hoor.. maar dan moet je ook niet gaan posten..

Moet je ff kijken op http://gathering.tweakers.net/

hier staan bijna Alle problemen qua computers..

hegje 10 November 2004 15:20

zoiets heb ik ook gehad, bij renegade heb je renguard een anti cheat prog, ikke wil joinen en zegt ie dat het een cheat is, ik heb geen cheats, maar ik het toch verwijderen. en toen zat er om te zeiken dat ik het niet kon spelen omdat ik een file moiste:+

ik heb het erin gestopt, mss moet je gewoon windows opnieuw instaleren

not-known 10 November 2004 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loy
Ja hoor.. je hebt duidelijk NOPPES verstand van dit soort dingen.. :notgood: .. sorry hoor.. maar dan moet je ook niet gaan posten..

Uhm bijna alle problemen? Neuh dat al helemaal niet. Er is veel kennis aanwezig, maar er is zeer veel wat daar echt niet staat hoor :+

Loy 10 November 2004 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Uhm bijna alle problemen? Neuh dat al helemaal niet. Er is veel kennis aanwezig, maar er is zeer veel wat daar echt niet staat hoor :+
oke je hebt gelijk :aai: maar het staat wel veel op :9

Plankje 10 November 2004 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loy

grapjas. Jij hebt er blijkbaar geen verstand van, want voordat je op tweakers je antwoord hebt gevonden, ben je zo een maand bezig, omdat

1) Het is veeeeeel te groot
2) De zoekmachine is brak
3) Bij je eerste topic wordt er al gevraagd naar niet relevante specs -> slotje
4) Bij je tweede topic word je doorgeschopt naar een ander forum, waar je pas na een half uur zoeken er achter komt dat ie ondertussen al is verdwenen naar de 3e pagina
5) Na de eerste reactie op je tweede topic, wordt je verweten dat je geen search hebt gebruikt, terwijl je dat echt wel hebt gedaan en hebt vermeld -> slotje
6) Bij je derde topic krijg je een weekban voor het herhaaldelijk posten van je topic
7) Na een paar uur lang pogen een sjagerijnige mod over te halen je te unbannen, probeer je weer een nieuwe topic te openen
8) Deze keer wordt je verteld dat je topic al een keer is langs gekomen. Links worden er niet gegeven. Na 2 uur zoeken kom je erachter dat je 1e en 2e topic worden bedoeld
9) Als je uiteindelijk serieuze reacties denkt te gaan krijgen, moet je eerst al die tweakers er voor de 5e keer van overtuigen dat je de faq echt wel gelezen hebt
10) Uiteindelijk verdwijnt je topic van de pagina
11) Als je dan je topic hebt gevonden en weer verder gaat met het probleem, krijg je een slotje, omdat je geen oude topics mag uppen
12) In de veronderstelling dat je deze keer tog écht volledig bent en een nieuwe topic maar weer opent, wordt je verweten dat je teveel zeurt, omdat je nou al een 5e topic hebt geopend.
13) Uiteindelijk na veel wikken en wegen lukt het dan heeeeeel misschien door mbv een andere username en een andere formulering van je probleem (anders valt het op en krijg je een perm ban voor clone accounts), om deze keer wel na 3 of 4 topics de goede hulp te krijgen.
14) Als je uiteindelijk de goede hulp krijgt, houdt deze ineens op omdat de mensen die de juiste kennis bezitten zich beseffen dat ze toch liever even een potje CS 1.6 of UT 2k4 spelen, met als gevolg dat je topic naar de 3e pagina verdwijnt en je deze niet meer kunt uppen

Conclusie: liever geen tweakers :)

not-known 10 November 2004 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
grapjas. Jij hebt er blijkbaar geen verstand van, want voordat je op tweakers je antwoord hebt gevonden, ben je zo een maand bezig, omdat

1) Het is veeeeeel te groot
2) De zoekmachine is brak
3) Bij je eerste topic wordt er al gevraagd naar niet relevante specs -> slotje
4) Bij je tweede topic word je doorgeschopt naar een ander forum, waar je pas na een half uur zoeken er achter komt dat ie ondertussen al is verdwenen naar de 3e pagina
5) Na de eerste reactie op je tweede topic, wordt je verweten dat je geen search hebt gebruikt, terwijl je dat echt wel hebt gedaan en hebt vermeld -> slotje
6) Bij je derde topic krijg je een weekban voor het herhaaldelijk posten van je topic
7) Na een paar uur lang pogen een sjagerijnige mod over te halen je te unbannen, probeer je weer een nieuwe topic te openen
8) Deze keer wordt je verteld dat je topic al een keer is langs gekomen. Links worden er niet gegeven. Na 2 uur zoeken kom je erachter dat je 1e en 2e topic worden bedoeld
9) Als je uiteindelijk serieuze reacties denkt te gaan krijgen, moet je eerst al die tweakers er voor de 5e keer van overtuigen dat je de faq echt wel gelezen hebt
10) Uiteindelijk verdwijnt je topic van de pagina
11) Als je dan je topic hebt gevonden en weer verder gaat met het probleem, krijg je een slotje, omdat je geen oude topics mag uppen
12) In de veronderstelling dat je deze keer tog écht volledig bent en een nieuwe topic maar weer opent, wordt je verweten dat je teveel zeurt, omdat je nou al een 5e topic hebt geopend.
13) Uiteindelijk na veel wikken en wegen lukt het dan heeeeeel misschien door mbv een andere username en een andere formulering van je probleem (anders valt het op en krijg je een perm ban voor clone accounts), om deze keer wel na 3 of 4 topics de goede hulp te krijgen.
14) Als je uiteindelijk de goede hulp krijgt, houdt deze ineens op omdat de mensen die de juiste kennis bezitten zich beseffen dat ze toch liever even een potje CS 1.6 of UT 2k4 spelen, met als gevolg dat je topic naar de 3e pagina verdwijnt en je deze niet meer kunt uppen

Conclusie: liever geen tweakers :)

Overdrijven kan ook, hieruit spreekt gewoon weer luiheid.

Kampie 10 November 2004 18:55

Ok problem sort of solved en dit is geen T.net discussie topic.. 8)

Ik heb namelijk ook een schijthekel aan GoT en not-know weer niet en toch zijn we vriendjes... :love:

Loy 10 November 2004 20:12

hmm.. Plankje.. whahaha :aai:

sorry hoor.. maar ik vind er alle problemen :yes:

dus dat zegt heel wat over jou denk ik..

FunFair 10 November 2004 21:45

Loy ik heb voldoende verstand om dit soort problemen bij mezelf op te lossen.. maar als iets me niet zint in windows xp dan gooi ik liever een verse installatie eroverheen waarbij ik zekern weet dat het weer werkt ipv zoeken in m'n register.. en dan uiteindelijk nog niet zekerweten of het virus nog aangesproken wordt of niet...

Ik zeg ook neit dat iedereen met een virus hun pc moeten formatteren en herinstalleren, maar ik zeg alleen dat ik dat zou doen.

daarnaast.. lever aub commentaar op mijn reactie, behalve dat je me afkraakt en vervolgens doorverwijst naar GoT...

Loy 11 November 2004 10:58

ja maar weet je..

ik hoor zoveel mensen dat zeggen.. van "oh dan moet je windows er opnieuw opgooien" .. :?

snappie.. dus ik had ff zin om dat af te kraken ja :thumbsup:

maar ik beloof dat niet weer te doen hoor.. :9

ik_ben_de_man 13 November 2004 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Overdrijven kan ook, hieruit spreekt gewoon weer luiheid.
dan typ je zo'n lang kutstuk en word je nog lui genoemd ook ... :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:21.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.