![]() |
morgen
komt Sinterklaas aan:d :d :d :)
dan wordt het lkkr druk op werk :) en dan heb ik ook een keer plezier op mn werk, mss krijg ik van mc personeel (die zwarte piet spelen) wel een paar pepernoten:Y) |
misschien komt ie aan m'n kassa. :Y) :z
|
jeuh
wat ben ik daar blij om :{ misschien komt het omdat ik de sint ontgoeid ben |
Maargoed dat ik elke zaterdag overdag verplicht vrij ben ivm voetbal anders had ik nog kunnen werken ook als die aap binnen kwam.
Allemaal warme chocomel met slagroom.:kots: |
Citaat:
nee ik vind er ook geen fuck meer aan hoor ;x.. maar dat komt omdat ik et ook niet meer vier met fam. enzo.. neefjes en nichtjes geloven het niet meer.. :+ |
Citaat:
|
Jaaaaah :love:
ik baal zo dat ik moet werken.. van 12.00 tot 15.30.. dus ik kan de intocht op tv niet zien en hier in de stad ook niet :( maar de zwarte pieten en sinterklaas worden aangekleed bij de buren, dus morgenvroeg komen ze langs en morgenavond gaan ze zuipen bij de buurvrouw.. alleen een beetje jammer dat mijn broertje daarom niet meer gelooft :( toen hij de sinterklaas bij de buurvrouw op de tafel zag dansen :rolleyes: |
Whaha ik vind het wel leuk :d
Een paar kindjes uit groep drie zijn helemaal bang dat ie pas na kerst komt (zoiets was op het sintjournaal ofzo) En een paar kindjes uit groep vier die zeggen nu: als hij hier komt is hij nep maar op tv is hij nog wel echt. Hehe :d |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.