![]() |
het laatste woord
ben jij iemand die altijd het laatste woord wil hebben? of maakt je dat niet uit?
|
het maakt me meestal niet uit. soms toch wel graag het laatste woord, maar heeft bijna iedereen dat niet graag?
|
Ligt aan de situatie
|
Citaat:
|
Als ik zeker weet dat ik gelijk heb wil ik absoluut het laatste woord hebben..
een slechte eigenschap misschien, maarja.. |
Ik ben daar ook wel vrij erg in :$, vooral omdat ik altijd graag wil dat de ander mij goed begrijpt, ik wil altijd alles extra uitleggen :$ . Maar soms willen mensen dat gewoon niet horen :z .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al de mensen die mij goed kennen , zeggen dat ik hoe dan ook
altijd het laatste woord grijp..ik kan er ook niet aan doen:+ |
Ik heb echt een graf hekel aan mensen die het laatste woord willen hebben:[
|
ik hoef het laatste woord niet te hebben ... mensen die dat wel willen hebben vind ik zo vreselijk erg ...
|
mensen die dat hebben is super irritant.. maar het is juits wel grappig om met mensen in discussie te gaan die het laatste woord willen hebben :d
en nee ik heb het zelf niet btw |
soms als ik op werk echt gelijk heb, en baas zegt van nie, dan ga ik wel door, lkkr praten en toch doorbetaald krijgen:+
|
Ik heb altijd de nare eigenschap dat ik domme mensen wil gaan overtuigen van mijn mening
|
soms wel en soms niet
|
Mwah ligt eraan waar het over gaat. :)
En als ik zeker weet dat ik gelijk heb wil ik dat wel eens doen ja. |
Re: het laatste woord
Citaat:
|
Meestal wil ik dat wel, maar ben al snel uitgelult :+
|
Neuh... Ik ga gewoon van mijn gelijk uit.
|
Citaat:
|
Nee maakt me meestal geen donder uit...maarja ligt ook aan de situatie, als ik echt honderd procent zeker weet dat ik bijvoorbeeld gelijk heb ofzo, dan ben ik wel zo dat ik er op door ga ja.. want ik kan er niet goed tegen als die ander zo stront eigenwijs is :+
maar over het algemeen maakt het me niks uit :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.