![]() |
Ga jij vuurwerk afsteken?
Gaan jullie dit jaar vuurwerk afsteken met Oud&Nieuw?
Of doet vuurwerk jullie helemaal niets en kijk je er liever naar? Ik heb nog geen 1 cent in me leven ooit aan vuurwerk uitgegeven en dat ga ik ook nooit doen. Vuurwerk doet mij helemaal niks. Ik kijk liever. |
ik vind vuurwerk doodeng :huh: ik laat t leiver iemand anders afsteken, zodat ik ernaar kan kijken :p
|
ik niet
|
nee
|
sterretjes :+
|
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit van mijn leven vuurwerk afgestoken, mama vind het veelste gevaarlijk en zegt dat ik te lomp ben... :rolleyes:
Ik mag er ook niet naar kijken :+ |
denk het niet... vroeger wel...
noujah.. misshien wil ik nog wel een slof astronauten en een zooi wondertollen halen.. dat is altijd nog wel leuk |
nee zeker niet.
ik vind vuurwerk eigenlijk niet mooi. |
Dat vind ik pas zonde van mn geld, ik heb ook nog nooit wat afgestoken :$
eigelijk best wel zielig :{ |
ik steek altijd iemand anders z'n vuurwerk af :]
|
Vind vuurwerk niks aan. Wat is er nu zo leuk aan een knal en een flits? :+ Mede daardoor is het ook zonde van je geld. Nee, steek dus geen vuurwerk af. :p
|
nope
vroeger vond ik het wel lache nu vind ik het maar geldverspillende, gevaarlijke rommel |
Weet niet.
Ik ga waarsch naar zo een feest, Enne je begint er toch pas om 12u mee en dan wil je toch al snel daar dat feest. Dusja, ik zie wel. :z |
natuurlijk ga ik afsteken
kheb nu een krantewijkie voor 70 euri in de maand( 4x lopen) dus tegen oud en nieuw kan ik wel wat extra( dan wat mijn ouders dokken) kopen. maar ik hou het meestall bij sier vuurwerk maar dit jaar gan er zo een aantal kanonslagen de lucht in;). das lagguh om in de middag depo dogs op te blazen:9~ |
ik denk dat ik smoddag wat patronen in aadorp ga afsteken (vlak bij almelo) en 's avond en snacht de stad in, en 's ochtends ga ik naar enschede als er treinen rijden
|
heb het altijd gedaan.. maar dit jaar niet meer denk ik naja ik koop zelf niks meer... ik help misschien wel andere mensen met wat aftesteken :+
|
Citaat:
|
Heb ik ook nog nooit gedaan, ik vind het ook heel erg griezelig, veel te gevaarlijk naar mijn idee. en daarbij , het is heel erg duur en dat kan mijn studentenbudget niet aan :Y)
|
Citaat:
|
IK WEL :D en ik maak mn geld dr niet eens mee op (5 broers die vanalles halen en ik rip altijd gewoon van hun, vinden ze toch niet erg :9 )
Dus ik wel :D |
neh geef mn geld wel aan iets leukers uit.
|
Citaat:
Wij kopen altijd gewoon wat siervuurwerk voor het idee..m'n buren en overburen zorgen wel voor de rest :+ |
Citaat:
|
sterretjes, rookbommetjes, trektouwtjes, jaa :love:
|
ik denk dat het vuurwerk dit jaar weer wat minder is dan vorig jaar.. en dat jaar daarvoor..
ligt eraan waar ik het dit jaar vier |
Ik denk wel iets. maar dat is meer omdat ik bij mijn beste vriendin het ga vieren en ik dan vuurwerk meeneem voor daar.
|
Sterretjes *)
|
Van vuurwerk ga ik gillen :$
|
Citaat:
Nu niet meer..! :] ;) |
vuurwerk afsteken is lachuh van sochtends 10 tot diep in de nacht knallen!!!! :)
|
Ik kijk liever naar vuurwerk. Besteedt me geld liever aan een glas champagne:loser:
|
Citaat:
en ik verneuk mn geld erook niet mee, rip gewoon van mn broertjes :*) :] |
Citaat:
vanalles en nog wat en jullie kussies :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.